2016-12-20, 00:15
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyRask
Inlägget är nu raderat, men jag antar att någon hann spara det ändå.

Joo, da.

Och där satte Rashid Musa Islamiststämpeln på ”Sveriges Unga Muslimer”. Som ordförande för de samma så lär den väga tungt.

http://www.pictures.se/bilder/QpM7L.jpg
Senast redigerad av LeeVan 2016-12-20 kl. 00:26.
Citera
2016-12-20, 00:17
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Han sa inte han stödde ngn av dessa händelser.

Rashid Musas Sveriges Unga Muslimer blev så sent som idag av med hela sitt statsbidrag. Till slut får man väl säga. Jag hoppas du förstår att oavsett vad man säger, så blir det ju lite märkligt när organisationen gång på gång bjuder in antisemiter, personer som tycker att homosexuella ska dödas och har gott om fd medlemmar som anslutit till IS. Tro mig! De blev inte av med statsbidraget utan anledning. SUM har av terrorexperter beskrivits som ett nav för rekrytering av jihadister i Sverige. Musa är knappast oskyldig och det helt jävla obegripligt att vänsterindivider som du har ett behov av att försvara reaktionära religiösa fanatiker som Musa.
Citera
2016-12-20, 00:22
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Rashid Musas Sveriges Unga Muslimer blev så sent som idag av med hela sitt statsbidrag. Till slut får man väl säga. Jag hoppas du förstår att oavsett vad man säger, så blir det ju lite märkligt när organisationen gång på gång bjuder in antisemiter, personer som tycker att homosexuella ska dödas och har gott om fd medlemmar som anslutit till IS. Tro mig! De blev inte av med statsbidraget utan anledning. SUM har av terrorexperter beskrivits som ett nav för rekrytering av jihadister i Sverige. Musa är knappast oskyldig och det helt jävla obegripligt att vänsterindivider som du har ett behov av att försvara reaktionära religiösa fanatiker som Musa.

Men den här Musa? Är han inte smartare än så?

Även om han jublar inombords, så förstår han väl att han som ordförande inte kan skriva så?

Lite taktisk måste man väl vara som företrädare?
Citera
2016-12-20, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Men den här Musa? Är han inte smartare än så?

Även om han jublar inombords, så förstår han väl att han som ordförande inte kan skriva så?

Lite taktisk måste man väl vara som företrädare?

Han har ju tagit bort det nu, muslimer är ju knappast kända för att vara eftertänksamma känns det som.
Då skulle inte världen se ut som den gör.
Citera
2016-12-20, 00:34
Medlem
Angående Rashid Musas uttalande så hoppas jag verkligen det lyfts fram i dagsljuset på något sätt, frågan är bara hur. MSM kommer ju aldrig rapportera om det och frågan är om folk som Tino/Arpi/whatever ens kommer få kännedom om det. Inlägget försvann ju såpass fort.

Det är Musas mentalitet och såna uttalanden som måste spridas till gemene man för att de ska förstå hur farlig Islam är. Spelar ingen roll hur många terrordåd som levereras, dessa viftas bara bort med kvasiargument som "Men Breivik då?", "Dra inte alla över en kam" och "Rasist".
Citera
2016-12-20, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Tvivlade på att ens han kan vara så jävla korkad, men du har rätt.
https://www.facebook.com/rashid.musa

http://forumbilder.se/FC023/musa

Det var mycket påpassligt att hitta och lägga ut detta. Jag hoppas att du även delar informationen med media, eftersom hans organisation just nu är aktuell pga avslaget om bidrag.
Citera
2016-12-20, 07:47
Medlem
Kan vi inte prata om att ordföranden för Sveriges unga muslimer hyllade detta på facebook?
Citera
2016-12-20, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av netdog
Kan vi inte prata om att ordföranden för Sveriges unga muslimer hyllade detta på facebook?

hur ser man detta? länk pls.
Citera
2016-12-20, 07:53
Medlem
Citat:

Länk
Citera
2016-12-20, 07:56
Medlem
Anarkhoss avatar
Citat:
Lägg märke till namnen som "gillat" denna äckliga kommentar.

https://pbs.twimg.com/media/C0GcxSIWgAAgH7Q.jpg:large
Citera
2016-12-20, 07:57
Medlem
Citat:
Jo, det måste ut i media/sociala medier. Han kan fan inte få komma undan med det.
Citera
2016-12-20, 07:57
Medlem
Citat:
Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in