2016-12-15, 21:54
Medlem
Idag slog P*stn*rd rekord i sen leverans, kom kl.17:30 sa frugan. Men det bästa var att två brev låg undanlagt till mig på databordet.
Vaket från Kemisten.org och diamantensdroger.tk i breven. Båda breven hade bra stealth, omöjligt att veta vad som var i dom. Dock har jag inte öppnat det vacuumförpackade godiset än då jag kom hem sent, blir i morgon och då kommer jag med ett utlåtande om kvalité m.m.
Men 3 dagars leverans efter betalning är helt ok i juletider.
Både Kemisten och Diamantensdroger gröna enligt mig och helgen kommer bli go...
Senast redigerad av fantasysun 2016-12-15 kl. 22:12.
2016-12-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Låter bra. Drog mycket blomster på 90-talet under ravetiden, många vakna nätter

HAHA då borde du testa de här för de kommer du garanterat gilla!
2016-12-15, 22:13
Medlem
Citat:
Låter bra. Drog mycket blomster på 90-talet under ravetiden, många vakna nätter

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.moneybags
HAHA då borde du testa de här för de kommer du garanterat gilla!
Antagligen, svårt hitta bra nu, men har några favoritshoppar men skadar inte med en till
2016-12-16, 00:56
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Idag slog P*stn*rd rekord i sen leverans, kom kl.17:30 sa frugan. Men det bästa var att två brev låg undanlagt till mig på databordet.
Vaket från Kemisten.org och diamantensdroger.tk i breven. Båda breven hade bra stealth, omöjligt att veta vad som var i dom. Dock har jag inte öppnat det vacuumförpackade godiset än då jag kom hem sent, blir i morgon och då kommer jag med ett utlåtande om kvalité m.m.
Själv så bestämde sig posten för att inte ge mig någon post... Däremot fick jag ett julkort adresserat till min granne 😂
2016-12-16, 06:09
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Själv så bestämde sig posten för att inte ge mig någon post... Däremot fick jag ett julkort adresserat till min granne 😂
Tur att detta var ett julkort. Tänk om "viktigare" brev kommer fel i julstressen, skulle kunna bli katastrof om grannen råka öppna ;-)
2016-12-16, 10:44
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Tur att detta var ett julkort. Tänk om "viktigare" brev kommer fel i julstressen, skulle kunna bli katastrof om grannen råka öppna ;-)
Haha ja jävlar, då hade det blivit liv i luckan... Visserligen tror jag inte grannen skulle öppnat, grannsämjan hade inte varit på topp då
2016-12-16, 14:34
Medlem
Raxxorzs avatar
Sådärja, fått mitt från diamantens. Fantastiskt bra stealth som vanligt, synd bara att Posten fullkomligt våldtagit brevet.

Tjacket i sig vakuumpackat, vilket uppskattas. Vitt, bra konsistens och lätt att snorta. Återkommer med hur ruset är. Tidigare har det varit riktigt bra, dock så kör jag ganska stora doser.
2016-12-17, 08:16
Medlem
Crankmines avatar
Nån som fått leverans från bolaget den här veckan?
Min beställning har inte kommit än efter en vecka ,verkar gå vääldigt segt
2016-12-17, 11:33
Moderator
Morfar-52s avatar
Hemsidor som bygger på www.weebly.com uppfyller inte kraven som är ställda för att få diskuteras. Detta gäller från och med nu./mod
2016-12-19, 07:27
Medlem
Malrs avatar
Förstår inte varför Aromer skriver att order som läggs innan 16:00 skickas samma vardag. Det har aldrig riktigt stämt för mig tror jag. Undrar i alla fall ifall de verkligen är aktiva nu innan jul då min order inte rört sig och de ej svarat på mail?
2016-12-19, 17:23
Medlem
Fet gröning till diamantensdroger. Min andra beställning på vaket kom idag. Skickat för sju dagar sedan enligt stämpeln, p*stn*rd är inte snabba nu. Lika bra förpackat som förra gången, ingen skulle kunna veta vad det innehöll, trodde själv att det var något annat som jag väntar på från ett lokalt företag. Fint vitt tjack(ej klet) som man kan snorta direkt. Lukta och smaka bra, så nu har jag så det räcker ända fram till nyår.
2016-12-20, 08:31
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Kan starkt rekommendera www.supercox.net

Riktigt trevliga typer, Och dom har precis fått upp deras hemsida.

Haft kontakt med dom via ett annat forum....
Senast redigerad av AnabolicH2O 2016-12-20 kl. 08:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in