2016-12-11, 14:32
Medlem
Grönar svenskcentralstimulans och deras ladd

1G som utlovat
Bra krut i skiten
Snabb leverans

Fortsätt så och ni får fortsätta sälja
2016-12-12, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Bara hört positivt om narcos men aldrig beställt MDMA från någon shop. Tyvärr hade dom slut nu, men kanske får in snart för er som vill ha. Annars hade dom andra två shopparna inne, dock vet jag inte om det är lika bra som narcos eller kanske till och med bättre.

Står att de har MDMA inne, vart såg du att de hade slut? Ha de
2016-12-12, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Står att de har MDMA inne, vart såg du att de hade slut? Ha de
Bredvid: Lagerstatus. Men det var för flera dar sen jag skrev. Såg att dom har inne igen. Bara att handla.
Mvh.
2016-12-12, 16:13
Medlem
Ni som beställer ladd från Narcos, väg gärna leveransen på mg-våg, och berätta hur mycket ni fått om ni beställt t.ex en femma. Nyfiken.
2016-12-12, 21:03
Medlem
Fick min leverans av blomster av sweshoppen.com bra drag i deras blomster stor gröning till er
2016-12-13, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.moneybags
Fick min leverans av blomster av sweshoppen.com bra drag i deras blomster stor gröning till er
Såg att dom hade slut nu men var det riktigt blomstertjack? Älskar blomster.
2016-12-13, 08:36
Medlem
Gröning till sugarman.biz. Bra och diskret förpackat och dom har tänkt till där. Tre dagars leveranstid är ok i dessa dagar. Har även andra produkter inne. Kommer bli stora om dom fortsätter leverera bra produkter till ok priser.
2016-12-15, 07:48
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Beställning lagd hos Diamantensdroger.tk. Vill kolla om dom levererar lika bra vaket som keminsenkla.tk. Kommer med ett utlåtande nästa helg. Sen får ni kalla mig trög, jag bryr mig noll.
Jo jag har gjort samma sak, kommer lägga upp en kort recension senare idag av diamantens gentemot kemistens. Hoppas bara att Posten sköter sig...
2016-12-15, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Jo jag har gjort samma sak, kommer lägga upp en kort recension senare idag av diamantens gentemot kemistens. Hoppas bara att Posten sköter sig...
Beställt nytt från kemisten. Hoppas det hinner komma i morgon då det andra tagit slut.
2016-12-15, 20:29
Medlem
kezz89s avatar
Grabbarna på svenskcentralstimulans.com slutar aldrig leverera dunder kokain och utmärkt service. Fuckade upp mina bitcoins ordentligt, men dem har verkligen koll på vad dem gör och kunde kunde lösa allt åt mig. Vem fan vet vad "double-spending" är haha?

/återkommande kund

Citat:
Beställning lagd hos Diamantensdroger.tk. Vill kolla om dom levererar lika bra vaket som keminsenkla.tk. Kommer med ett utlåtande nästa helg. Sen får ni kalla mig trög, jag bryr mig noll.

Ser fram emot ditt utlåtande
Senast redigerad av kezz89 2016-12-15 kl. 20:31. Anledning: .
2016-12-15, 21:04
Medlem
Citat:
Såg att dom hade slut nu men var det riktigt blomstertjack? Älskar blomster.
Ja riktigt fint, bankade den lite själv till och med så inga dåliga grejer!
2016-12-15, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.moneybags
Ja riktigt fint, bankade den lite själv till och med så inga dåliga grejer!
Låter bra. Drog mycket blomster på 90-talet under ravetiden, många vakna nätter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in