2016-12-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Fan oxå, klanta mig nu! Skulle spela draft men så va ja snabb o klicka på den som är offline! Är det nån som vet vad man får för priser där? Så ja vet om ja ska spela klart det elr inte

Står listat här, borde stämma. Annars bara söka på typ "fifa 17 ultimate team draft offline prizes".
http://m.fifaah.com/news/602--fut-17-draft-rewards-for-online-and-single-player-modes.html

Spelar ingen roll vilken svårighetsgrad man kör på utan priserna är detsamma.
Citera
2016-12-19, 17:44
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Jaha, när får man priserna efter WL? Spelade min första WL nu helgen som var, 20 vinster skramla jag ihop, men har varken fått 30.000 coins eller mina pack.
Det står dessutom att jag inte är kvalificerad till nästa veckas WL? Jag bör väl vara direkt kvalificerad till nästa vecka om jag nått guld nivån om jag har uppfattat allt rätt?
Citera
2016-12-19, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig
Jaha, när får man priserna efter WL? Spelade min första WL nu helgen som var, 20 vinster skramla jag ihop, men har varken fått 30.000 coins eller mina pack.
Det står dessutom att jag inte är kvalificerad till nästa veckas WL? Jag bör väl vara direkt kvalificerad till nästa vecka om jag nått guld nivån om jag har uppfattat allt rätt?
Om du går tillbaka till valfri vecka och tittar efter den här frågan så ser du att 200 andra har fått svaret att priserna får man natten mellan onsdag och torsdag. Då kommer det också stå att du är direktkvalificerad.
Citera
2016-12-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LugnarNerMig

Kommer natten till torsdag har jag för mig, då kommer även något om att du är kvalificerad till veckans WL. Inte spelat WL själv men det är nog den vanligaste frågan första dagarna direkt efter WL här
Citera
2016-12-19, 18:01
Medlem
Bra ide...
Citera
2016-12-19, 18:46
Medlem
Två saker.. Asså vad är det med att springa på folk i hälarna? Är det ok?

Och hur fan får man den "jagande" gubben att bli spelande? Min väljer hela tiden en framför bollen..

Jo en sak till! Den som har 1,2mill över MÅSTE nästan skaffa IF Aguero! Satan vilka mål han gör
Citera
2016-12-19, 18:47
Medlem
Osborns avatar
Hej!

Tänkte försöka ge mig på ultimate team efter att ha tappat suget i början.

Vilka formationer är vanligast/bäst i årets upplaga? Samt är det några spelare ni tycker att man måste ha testat i 17?
Citera
2016-12-19, 20:01
Medlem
tja, tänkte kolla med er om nån av dom här spelarna bör bytas ut och isåfall mot vilka? samt va ni tycker om dom som ni provat. Jag har spelat FUT sen 2010 men dom 2 senaste åren lite mindre. Jag tänkte iallafall köra lite iår så jag köpte några packs o fick Aubameyang och byggde ihop det här.

https://www.futbin.com/17/squad/763952

e: Jag köpte på mig otw bailly, umtiti, sanchez ihopp om att dom ska höjas nångång men får inte in bailly i det här laget riktigt. testade med sweinstieger men han va ganska dålig.
Senast redigerad av ACM81 2016-12-19 kl. 20:03.
Citera
2016-12-19, 20:33
Medlem
Storepojkes avatar
Spelar final i FUT Champions och leder med 2-0 i 70 min när jag plötsligt blir dissconnectad.
Hela veckan har det varit så. Likadant under WL!

Någon mer?
Citera
2016-12-19, 20:40
Medlem
EnLitenFryss avatar
Långsamt långsamt har jag avyttrat alla kort jag satt på före FUTmas drog igång. Har åtminstone ett kvar av varje kort jag köpt, alla sålda till 2-4x gånger insatsen.

Min magkänsla säger att EA kommer hitta på någon slags gamechanger i dagarna. Dessa daily SBCs suger ut marknaden på IF och högratade kort i ett snabbare tempo än vad packs klarar av att regenerera. Den här förutsägbara stigningen kan bara inte fortsätta, det vore för enkelt. I så fall är det bara att sitta på korten till den 25e, sen sälja bort allt till högsta pris och tjäna enorma coins. Brukar EA gilla en förutsägbar marknad som genererar enorma coins för investerare? Svar nej.

Jag tippar någon slags FUTmas event. Lightning SBCs med enkla requirements som ger rare och mega packs? Kraftigt ökad % att dra IF-kort i vanliga packs?

Nu är denna FUTmas lite speciell med SBC, OTW, och allt vad det är. Men tidigare erfarenheter uppskattas, min första FUTmas på 2-3 säsonger...
Citera
2016-12-19, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Spelar final i FUT Champions och leder med 2-0 i 70 min när jag plötsligt blir dissconnectad.
Hela veckan har det varit så. Likadant under WL!

Någon mer?

Har hänt flera av oss i helgen :/
Citera
2016-12-19, 22:05
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Långsamt långsamt har jag avyttrat alla kort jag satt på före FUTmas drog igång. Har åtminstone ett kvar av varje kort jag köpt, alla sålda till 2-4x gånger insatsen.

Min magkänsla säger att EA kommer hitta på någon slags gamechanger i dagarna. Dessa daily SBCs suger ut marknaden på IF och högratade kort i ett snabbare tempo än vad packs klarar av att regenerera. Den här förutsägbara stigningen kan bara inte fortsätta, det vore för enkelt. I så fall är det bara att sitta på korten till den 25e, sen sälja bort allt till högsta pris och tjäna enorma coins. Brukar EA gilla en förutsägbar marknad som genererar enorma coins för investerare? Svar nej.

Jag tippar någon slags FUTmas event. Lightning SBCs med enkla requirements som ger rare och mega packs? Kraftigt ökad % att dra IF-kort i vanliga packs?

Nu är denna FUTmas lite speciell med SBC, OTW, och allt vad det är. Men tidigare erfarenheter uppskattas, min första FUTmas på 2-3 säsonger...

Blir saftiga lightning rounds på fredag med 100 och 125k packs ska du se och sen släpper dom säkert såndär sbc där man bytor in medel spelare mot en spelare som är 84+ i rateing och säkert en där man får ett IF kort när man byter in ett lag med 84/85 i rateing som ej är trade lockat. Blir nog black friday liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in