2016-12-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien

Intressant fråga. Finns det nåt bortklippt? Det var på gränsen till dålig stämning ett tag. Gick Hedenmo över gränsen nån gång kanske, nån del som valdes bort?

Just det här med att redigera drabbar i vart fall fikapausen. Men Hedenmo sade någon
gång "nu har vi pratat i XX minuter". Kommer inte ihåg riktigt men jag tyckte det lät
lite och att det pekade på att det mesta återges i programmet.
Citera
2016-12-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Det finns en speciell sekvens i teveprogrammet, först fnissar Holknekt två gånger åt Skäringer-karaktärens uttryck "Odd Mollyfittor", sedan blir han jättearg. Förstår någon vändningen? Visst kan man ändra reaktion om man får fundera några sekunder, men detta rörde väl en händelse Holknekt känt till i flera år?

Borderline.
Citera
2016-12-07, 20:08
Medlem
Enligt dagens Expressen har han köpt en lägenhet med utgångspris på 14 miljoner. Så kan det gå när staten köper föreläsningar från en !
Citera
2016-12-18, 01:03
Medlem
bradgardsindianens avatar
Men... är "mänschan" fullblodskverulant!?!
Nu är han i bråk med Stadsmissionen för att han inte fått kontrollera hur just hans gåvor använts trots att han inte öronmärkt dem till specifikt projekt när han gav dem.

http://www.expressen.se/noje/per-holknekt-i-storbrak-med-stadsmissionen/
Citera
2016-12-18, 02:05
Medlem
NygammalValss avatar
Sinnessjuk person. For real.
Citera
2016-12-18, 10:57
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Men... är "mänschan" fullblodskverulant!?!
Nu är han i bråk med Stadsmissionen för att han inte fått kontrollera hur just hans gåvor använts trots att han inte öronmärkt dem till specifikt projekt när han gav dem.

http://www.expressen.se/noje/per-holknekt-i-storbrak-med-stadsmissionen/

Det verkar dessutom vara för åtta år sen, som han typ idag vill ha reda på vad pengarna gick till...

Det hade kanske varit en bra ide att ta reda på vad de gör med pengarna i förväg istället...

men, men, vad jag förstår så har han gott om pengar, men vill att någon annan ska satsa pengar på att anställa honom till nåt projekt med osäker utgång? Har han lyckats med det?
Citera
2016-12-18, 12:09
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Det verkar dessutom vara för åtta år sen, som han typ idag vill ha reda på vad pengarna gick till...

Det hade kanske varit en bra ide att ta reda på vad de gör med pengarna i förväg istället...

men, men, vad jag förstår så har han gott om pengar, men vill att någon annan ska satsa pengar på att anställa honom till nåt projekt med osäker utgång? Har han lyckats med det?

Ja, Stadsmissionen har väl såkallat 90-konto och kontrolleras särskilt för det att andelen administrativa kostnaders del av verksamheten inte blir för tung. Om sedan styrelsen väljer att konferera i Skottland eller annat land om det är billigare än att göra det i Sverige må det väl vara hänt. Han verkar jävligt gnällig, framställer sig lite som martyr för att han gjort något som är tämligen ordinärt (hålla föreläsning och låta intäkt gå till välgörande ändamål).
Citera
2016-12-18, 17:18
Medlem
Länk om köpet av den nya 14 miljoners kr lyxlyan

http://www.expressen.se/noje/per-holknekts-stora-lyxkop-i-stockholm/
Citera
2016-12-18, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Länk om köpet av den nya 14 miljoners kr lyxlyan

http://www.expressen.se/noje/per-holknekts-stora-lyxkop-i-stockholm/
Jag tycker Per verkar lite gulligt naiv.
Påminner lite om mig själv när jag var 17....!!!!!.....
Citera
2016-12-18, 22:49
Moderator
KomissarieBecks avatar
Första gången någonsin jag skriver ett inlägg i forumet kultur men jag kan bara inte låta bli.
Per som har upplevt både framgång och motgång. Uppgång och nedgång.

I programmet min sanning så har han fått uppleva sig själv som en medial fullständig katastrof.

Vore jag ansvarig för hans varumärke så skulle lämna posten på stående fot.
Vad i helvete gör karln......

Någonstans måste ju han ha haft något syfte med att medverka i programmet.
Det kan ju inte vara för att säga förlåt till sina tidigare förhållanden för det ville han inte prata om.
Det kunde ju inte vara sin bror eftersom det ville han inte prata om.

Hans insats är fullständigt katastrofal.
Att tappa humöret i programmet och närmast provocera programledaren är fullständigt katastrof..... Per Per Per anställ någon som sköter den mediala delen så blir allt mycket lättare för dig..
Citera
2016-12-18, 23:28
Medlem
PiusXIIIs avatar
Hur mycket pengar har han?
Citera
2016-12-19, 00:12
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Första gången någonsin jag skriver ett inlägg i forumet kultur men jag kan bara inte låta bli.
Per som har upplevt både framgång och motgång. Uppgång och nedgång.

I programmet min sanning så har han fått uppleva sig själv som en medial fullständig katastrof.

Vore jag ansvarig för hans varumärke så skulle lämna posten på stående fot.
Vad i helvete gör karln......

Någonstans måste ju han ha haft något syfte med att medverka i programmet.
Det kan ju inte vara för att säga förlåt till sina tidigare förhållanden för det ville han inte prata om.
Det kunde ju inte vara sin bror eftersom det ville han inte prata om.

Hans insats är fullständigt katastrofal.
Att tappa humöret i programmet och närmast provocera programledaren är fullständigt katastrof..... Per Per Per anställ någon som sköter den mediala delen så blir allt mycket lättare för dig..
Såna här typer älskar att sitta och lägga ut texten om sig själva framför en TV-kamera. Du kan se samma sak hos andra kriminella, som Thomas Quick, Lars-Inge Svartenbrandt och Helge Fossmo. Som de trivs, så länge de inte ifrågasätts för hårt. Det lyser om dem. De borde inte få TV-tid, det uppmuntrar dem bara.

Jo, jag inser att brottsligheten inte är av samma slag eller valör hos alla de uppräknade. Den är däremot ett väsentligt karaktärsdrag hos samtliga.

Ruinera sin egen bror, sedan skylla på alkoholen (och folk tror på det!). Man blir inte kriminell av alkohol, man är kriminell för att man är kriminell till sin natur. Och den kriminella personlighetstypen är mer benägen än genomsnittet att frossa i droger (både sprit och knark i Holknekts fall).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in