Citat:
Ursprungligen postat av
KomissarieBeck
Första gången någonsin jag skriver ett inlägg i forumet kultur men jag kan bara inte låta bli.
Per som har upplevt både framgång och motgång. Uppgång och nedgång.
I programmet min sanning så har han fått uppleva sig själv som en medial fullständig katastrof.
Vore jag ansvarig för hans varumärke så skulle lämna posten på stående fot.
Vad i helvete gör karln......
Någonstans måste ju han ha haft något syfte med att medverka i programmet.
Det kan ju inte vara för att säga förlåt till sina tidigare förhållanden för det ville han inte prata om.
Det kunde ju inte vara sin bror eftersom det ville han inte prata om.
Hans insats är fullständigt katastrofal.
Att tappa humöret i programmet och närmast provocera programledaren är fullständigt katastrof..... Per Per Per anställ någon som sköter den mediala delen så blir allt mycket lättare för dig..
Såna här typer älskar att sitta och lägga ut texten om sig själva framför en TV-kamera. Du kan se samma sak hos andra kriminella, som Thomas Quick, Lars-Inge Svartenbrandt och Helge Fossmo. Som de trivs, så länge de inte ifrågasätts för hårt. Det lyser om dem. De borde inte få TV-tid, det uppmuntrar dem bara.
Jo, jag inser att brottsligheten inte är av samma slag eller valör hos alla de uppräknade. Den är däremot ett väsentligt karaktärsdrag hos samtliga.
Ruinera sin egen bror, sedan skylla på alkoholen (och folk tror på det!). Man blir inte kriminell av alkohol, man är kriminell för att man är kriminell till sin natur. Och den kriminella personlighetstypen är mer benägen än genomsnittet att frossa i droger (både sprit och knark i Holknekts fall).