2016-12-18, 00:12
Medlem
Det är nog bara en fylliegrej. Några familjer har festat och så har det blivit bråk och spårat ur. Någon flippade totalt och tog en kniv. Kan vara svartsjuka i botten.
Citera
2016-12-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Enligt expressen har GM och BO någon koppling och det ska ha skett inför flera barn.
Från Expressen "– Vi tar hand om en massa chockade vittnen – både vuxna och barn, säger Daniel Ågren vid polisen."

"Massor" Får mig att tänka på icke-svenskar
Citera
2016-12-18, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Enligt expressen har GM och BO någon koppling och det ska ha skett inför flera barn.
"Jag vet att det var ganska unga barn" säger Daniel Ågren, befäl vid polisregion mitt. http://www.expressen.se/nyheter/man-...or-flera-barn/

Jag undrar: hur gammalt är ett ungt barn? 3? 5? 10?

Citera
2016-12-18, 00:15
Bannlyst
Citat:
Under lördagskvällen höggs en man ihjäl i en lägenhet i Bollnäs - framför ögonen på flera barn.
– Vi tar hand om en massa chockade vittnen – både vuxna och barn, säger Daniel Ågren vid polisen.
En misstänkt gärningsman har gripits. Både den misstänkte gärningsmannen och offret är mellan 45 och 55 år gamla och hade en koppling till varandra, enligt polisen.

http://www.expressen.se/nyheter/man-...or-flera-barn/

Låter som en medelstor tillställning. Är det hyresrätter eller BR där?
Citera
2016-12-18, 00:15
Medlem
azzzelitos avatar
Om det rör sig om Solbackavägen, dvs Brånan, så är det ju ett av de lugnare områdena i staden. Mycket höginkomsttagare och väldigt lite invandrare som bor där.
Citera
2016-12-18, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Från Expressen "– Vi tar hand om en massa chockade vittnen – både vuxna och barn, säger Daniel Ågren vid polisen."

"Massor" Får mig att tänka på icke-svenskar
Vad finns det för invandrare i Bollnäs och i vilka områden håller de till.
Citera
2016-12-18, 00:18
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Om det rör sig om Solbackavägen, dvs Brånan, så är det ju ett av de lugnare områdena i staden. Mycket höginkomsttagare och väldigt lite invandrare som bor där.
Är också inne på svennar, fyllefest, sprit och knivar är ingen bra kombo
Senast redigerad av AussieRedMan 2016-12-18 kl. 00:20.
Citera
2016-12-18, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Är också inne på svennar, fyllefest, sprit och knivar är ingen bra kombo

Vad baserar du det på? Eftersom du har nollkoll på Bollnäs. Tänk vad ledsen du blir när det visar sig vara dina kusiner. Igen.
Citera
2016-12-18, 00:25
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterst.Krankt
Vad baserar du det på? Eftersom du har nollkoll på Bollnäs. Tänk vad ledsen du blir när det visar sig vara dina kusiner. Igen.
Kolla namnen på Solbackavägen, case closed.
Jäkla spread på åldern 45-55.
Finns 8 som stämmer in om bo och eller gm bor där
Senast redigerad av AussieRedMan 2016-12-18 kl. 00:28.
Citera
2016-12-18, 00:27
Medlem
Bengt-Gerhards avatar
Av bilderna att döma så ser det ut att vara på Solbackavägen, vilket är radhus(bostadsrätter).

Den info jag har fått, är att det gäller någon form av svartsjukedrama!
Citera
2016-12-18, 00:27
Medlem
azzzelitos avatar
Fick detta på PM av en nyregistrerad användare.
"Jag blev precis medlem så kan inte posta i tråden Å*e P*rsson, äldre 50+ kanske, jobbade som bovärd, mannen som ska ha dödat honom är bovärdens frus exman, muslimer och han har även kopplingar till hedersmordet på Fadime i Uppsala."
Citera
2016-12-18, 00:28
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito

Bor det verkligen höginkomsttagare i lägenhetsområden i Bollnäs? I hålan jag bor i så bor höginkomsttagarna antingen mitt i centrum i våningar eller i villor.

Är f.ö inte Bollnäs en förvånansvärt problemtyngd stad i förhållande till befolkningen? Flera mord inom loppet av sex år och typ 10000 invånare? Hur kommer det sig egentligen? I städer av samma storlek kanske det begås ett mord på 10 år om ens det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in