Citat:
Exakt! Jag ordade det lite slarvigt men precis så ja!

Citat:
Jag är för lat men någon får fixa en Flashback guild på Horde sidan med!
Citat:
Det som öppnas idag kl 18.00 är Nostalrius PvP och PvE server. Som dom var precis innan det meddelades att de skulle stängas ner. Alla tidigare karaktärer finns kvar likaväl som att många planerar att börja levla på dessa med.
den 25/12 meddelas det när en fresh PvP realm öppnas, folk gissar på att de kommer ske i Januari.
Det finns inga planer på en fresh PvE realm i dagens läge.
den 25/12 meddelas det när en fresh PvP realm öppnas, folk gissar på att de kommer ske i Januari.
Det finns inga planer på en fresh PvE realm i dagens läge.
Korrekt, men det är inga gissningar på Januari. Det är officiellt den tidsram de själva gått ut med.
Citat:
Very soon™
As some of you may have deduced, the fresh realm will not be available this year. The upcoming holidays mean that many of the staff (and players) will want to spend time with their friends and families. Because of this, we will need to delay the launch of the fresh realm until January. The exact release date of the fresh realm will be announced on the 25th of December.
As some of you may have deduced, the fresh realm will not be available this year. The upcoming holidays mean that many of the staff (and players) will want to spend time with their friends and families. Because of this, we will need to delay the launch of the fresh realm until January. The exact release date of the fresh realm will be announced on the 25th of December.
https://elysium-project.org/news/transfer-details
Förövrigt är det väldigt många som tänker hoppa över till Fresh när den börjar så tror den kommer bli favoriten när den kommer. Sett en del polls och läst forums osv. Seriösa guilder recruitar redan och det är många tusen som kryssar i surveys att dom kommer rerolla på fresh när den kommer. Även jag kommer göra detta .