2016-11-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Alltid detta "pungen-ska-vara-rakad-men-hårigt-ovanför".. vad finns logiken i detta? Antingen är man väl hårig överallt eller rakad överallt?

Kör du ner kuken i halsen som en slyna får du ju även håret som är på skaftet och vid roten i munnen

Det är snyggare med hår ovanför kuken men det ska inte vara nån jävla "bush" utan lagom trimmat.
Rakar man allt ser det bara kalt och tråkigt ut. Det fattas något.
Pungen ska vara helt rakad och det ser inte konstigt/dumt ut jämfört med resten av kuken.
Dessutom vill jag se pungen tydligt, inte bli störd av en massa burrigt hår liksom.
Slutligen är det den praktiska biten när den ska in i munnen. Inget hår som riskerar att fastna och irritera, vem gillar egentligen att få hårstrån som fastnar i munnen?

Du har aldrig sugit av en kille va? Och inte heller deepthroatat någon såklart?
Annars hade du nog inte skrivit som du gjorde...
Citera
2016-11-15, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
En riktig man är hårig. Hår i ansiktet, på bröstet och givetvis även kring könet. Skulle se för j-vligt ut om könshåret rakades bort.

Sedan finns det förstås inget som hindrar att man vårdar det. En lätt ansning då och då.

Ser bättre ut om könshåret är borta. Rakar mig 2 ggr/veckan typ lent o fint😊😊
Citera
2016-11-15, 08:57
Bannlyst
kille här och kör helrakat sedan många år nu , ingen stor grej för mej men jag tycker sex är skönare med mera hud mot hud och därför håller jag mej i trim ingen tjej har dock klagat över detta
Citera
2016-11-15, 20:49
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Rakad pung och välansat ovanför. Ffa för att jag hatar att få hår i munnen, men också för att hår mot rakat på sig själv _inte_ är skönt.
Citera
2016-11-15, 20:57
Medlem
Kohtalotars avatar
lagom ansat är sexigast helrakat passar endast för tjejer tycker jag
Citera
2016-11-16, 16:28
Medlem
HighwayDelights avatar
Jag föredrar slätrakat både på partner och på mig, och den mongoliden som snackar om det efterblivna "pedofilmodet", borde skjutas!

Rakat ska det vara!
Citera
2016-11-17, 20:28
Medlem
Oboros avatar
Jag kortar hår runt kuken enbart för att göra den "större". Om en tjej tycker att jag ska raka mig så avstår jag sexet och avslutar bekantskapen.

Antingen får en tjej acceptera att jag har trimmad kuk eller så kan hon gå och knulla med osäkra betahannar.

Som om jag bryr mig, jag kan få en lätt ändå.
Citera
2016-12-16, 23:03
Medlem
Hårigt! Lägg din tid på något som utvecklar din personlighet och hälsa, istället för att raka och trimma armhåla och kön.
Citera
2016-12-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klusterknull
Min manlighet avgörs inte om jag rakar pungen eller ej men gör det dig osäker på din sexualitet så låt bli

Plus att tjejer diggar rakat som fan, de suger mer än gärna och slickar överallt! Riktigt gött

Sen kysser du henne efteråt med tungan.
Citera
2016-12-16, 23:42
Medlem
Memmajemmas avatar
Jag har varit med rejält håriga och även med slätrakade. Spelar egentligen ingen roll för mig.
Citera
2016-12-17, 18:49
Medlem
Kohtalotars avatar
lagom ansat men inte helrakat på killar
Citera
2016-12-17, 19:19
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTT
Sen kysser du henne efteråt med tungan.

?

Var detta en sexuell dominansgrej där du just beordrade vad klusterknull ska göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in