2011-04-20, 21:20
Medlem
Jaja, detta är en motsvarighet till tråden som handlar om killars åsikt om hur tjejens fitta ska vara rakad eller ej. Jag tycker det är dags att prata om hur vi tjejer vill att killarna ska vara!

Det kanske bara är jag, men jag börjar bokstavligen tokgarva om jag ska ligga med en kille som är helrakad. Det ser så sjukt ut och det känns som jag ligger med en 5 åring. = INTE OKEJ.
Det behöver ju inte vara djungel i brallan men nånting mitt emellan föredrar jag.

Vad tycker ni?
Citera
2011-04-20, 21:25
Medlem
AlexOnTops avatar
Jag är kvinna, och tål inte killar som är håriga. Det ska vara rakat eller vaxat, precis samma krav som jag ställer på mig själv.
Dessutom tycker jag att, om killen är allmänt "behårad", att han ska trimma armhålor och ben. Inte raka, men korta ner med en trimmer man ställer in längd på, typ.
Hår i ansiktet kan också dra åt helvete.
Citera
2011-04-20, 21:32
Medlem
Baileys86s avatar
För mig spelar det ingen roll, bara det inte är en jätte stor buske. Jag tycker däremot det är mycket värre om man har hår på t.ex ryggen eller rumpan.
Citera
2011-04-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86
För mig spelar det ingen roll, bara det inte är en jätte stor buske. Jag tycker däremot det är mycket värre om man har hår på t.ex ryggen eller rumpan.

Jag håller med. Hår på ryggen eller rumpan går fetbort. Hår på bröst är okej så länge vi inte pratar om en skog.
Citera
2011-04-20, 21:34
Medlem
Komyteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Jag är kvinna, och tål inte killar som är håriga. Det ska vara rakat eller vaxat, precis samma krav som jag ställer på mig själv.
Dessutom tycker jag att, om killen är allmänt "behårad", att han ska trimma armhålor och ben. Inte raka, men korta ner med en trimmer man ställer in längd på, typ.
Hår i ansiktet kan också dra åt helvete.

Lyssna inte på henne förfan, stå på er och raka inte ben/armhålor grabbar. Bara äckel från jersey shore som gör det.
Citera
2011-04-20, 21:43
Medlem
vilken jävla skit fråga....smaken är väl som baken delad.
Citera
2011-04-20, 21:46
Medlem
Agda.83s avatar
Helrakat/stubbigt eller välansat accepterar jag.
Fast om man går ner på en kille och råkar blicka in mellan pungen och rövhålet så brukar det vara en odling med svinto där.. Väldigt ocoolt
Citera
2011-04-20, 21:52
Medlem
Citat:
Det kanske bara är jag, men jag börjar bokstavligen tokgarva om jag ska ligga med en kille som är helrakad. Det ser så sjukt ut och det känns som jag ligger med en 5 åring. = INTE OKEJ.
Det behöver ju inte vara djungel i brallan men nånting mitt emellan föredrar jag.

Håller med dig helt klart,känner mig inte allt för sugen att krypa i säng med en "pojke"
Citera
2011-04-20, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zikky
vilken jävla skit fråga....smaken är väl som baken delad.

Haha, ja? TS råkar ju fråga efter vad folk tycker, inte vad som är bestämt enligt lag
Citera
2011-04-20, 21:55
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komytea
Lyssna inte på henne förfan, stå på er och raka inte ben/armhålor grabbar. Bara äckel från jersey shore som gör det.

Jag poängterade ju dock väldigt tydligt att jag föredra om ni inte rakar. Ansat tycker jag dock är bra, finns inget värre än alla killar på stranden med djungelben... Äcklar mig något enormt mycket.
Senast redigerad av AlexOnTop 2011-04-20 kl. 21:59.
Citera
2011-04-20, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinverguenza
Haha, ja? TS råkar ju fråga efter vad folk tycker, inte vad som är bestämt enligt lag

Och smaken är DELAD inget med lag att göra....
Citera
2011-04-20, 22:12
Medlem
Lady Bugs avatar
Helrakat ser fördjävla dumt ut men kopplingen 5-årig pojke? Näe sådana vibbar får inte jag. Gärna ansat men jag ställer inga som helst krav, det är osexigt. Att ställa krav alltså. Both ways.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in