2016-12-15, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Accepterar du Mayokliniken och dess forskning som trovärdig vetenskaplig källa?

Börja med att läsa detta:

"Mayokliniken utvecklats till ett berömt centrum för sjukvård samt medicinsk forskning och undervisning.
Mayokliniken är den första och största integrerade icke-kommersiella medicinska institutionen i världen, och sysselsätter mer än 3 800 läkare och forskare och 50 900 annan allierad hälsovårdspersonal."

https://sv.wikipedia.org/wiki/Mayokliniken

Om svar ja, här kommer bomben:

"Pedophiles are usually attracted to a particular age range and/or sex of child. Research categorizes male pedophiles by whether they are attracted to only male children (homosexual pedophilia), female children (heterosexual pedophilia), or children from both sexes (bisexual pedophilia). [3,6,10,29] The percentage of homosexual pedophiles ranges from 9% to 40%, which is approximately 4 to 20 times higher than the rate of adult men attracted to other adult men (using a prevalence rate of adult homosexuality of 2%-4%). [5,7,10,19,29,30] This finding does not imply that homosexuals are more likely to molest children, just that a larger percentage of pedophiles are homosexual or bisexual in orientation to children. [19] Individuals attracted to females usually prefer children between the ages of 8 and 10 years. [3,5,31] Individuals attracted to males usually prefer slightly older boys between the ages of 10 and 13 years. [3,5]"

https://www.quora.com/Is-there-a-correlation-between-homosexuality-and-pedophilia

http://www.mayoclinicproceedings.org/article/S0025-6196(11)61074-4/fulltext

So there, vetenskaplig källa på att pedofil dragning är vanligare bland homofiler...som jag skrev...och att homofiler som mailar utmanande barnbilder + text BÖR väcka oro hos en tänkande hjärna. Gäller givetvis om det även var en hetero som mailade. Men i gayvärlden är väl toleransen större kan jag tänka mig...allt kärlek är ju vacker, och pederaster kämpar hårt för att accepteras i regnbågen....

Grattis! ett halvt rätt, då återstår bara resten av dina påståenden.
Citera
2016-12-15, 16:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
wall of text
*suck*

Av det som hittills släppts så finns ca en miljon människor som sitter och går igenom allt och skriver ner alla sina fynd på Voat, gab och säkert andra ännu mer hemliga/okända sidor efter vad som hände med reddit och twitter.

Hittills har ingenting ens värd en civil polisanmälan hittats.
Citera
2016-12-15, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
That's a bingo. Man blir ju fasen oroad.
Ta t ex weseeyou's idol David Seaman.
Sluta ljug, var skrev jag att D Seaman är min idol? Jag har växt ifrån barnsligheter som idoldyrkan för många år sedan. Håll dig till fakta, det verkar som det är "debunkarna" som påstår saker utan grund...Har endast nämnt att fd MSM-anställde D Seaman nu verkar som privatperson för att kunna undersöka Pizzagate. Hur han finansierar sin verksamhet skiter jag fullständigt i, och jag gillar inte hans marijuanapropaganda. Så var det avklarat...lögnare där.

Vi bör hålla oss till sakfrågan! Hur förklarar ni James Alefantis alla barnabilder med utmanande texter på sin arbetsplats instagramkonto? Har ni ens SETT bilderna? Skulle ni SJÄLVA posta liknande bilder, om ni drev egen verksamhet, från denna verksamhets instagramkonto? Kom med svar nu och sluta tramsa!
Citera
2016-12-15, 17:08
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Sluta ljug, var skrev jag att D Seaman är min idol? Jag har växt ifrån barnsligheter som idoldyrkan för många år sedan. Håll dig till fakta, det verkar som det är "debunkarna" som påstår saker utan grund...Har endast nämnt att fd MSM-anställde D Seaman nu verkar som privatperson för att kunna undersöka Pizzagate. Hur han finansierar sin verksamhet skiter jag fullständigt i, och jag gillar inte hans marijuanapropaganda. Så var det avklarat...lögnare där.

Vi bör hålla oss till sakfrågan! Hur förklarar ni James Alefantis alla barnabilder med utmanande texter på sin arbetsplats instagramkonto? Har ni ens SETT bilderna? Skulle ni SJÄLVA posta liknande bilder, om ni drev egen verksamhet, från denna verksamhets instagramkonto? Kom med svar nu och sluta tramsa!
Ställer du PÅ ALLVAR frågan om jag sett Alefantis bilder?
Allvarligt?
Jag som sovrat och researchat pizzagate sen mitten av november?

Jag kan tala om att jag t o m vet vad de flesta av de creepy hashtaggarna/kommentatorernaheter irl.
DEN, du.

Tips från coachen: 90% av fotona från Jimmycomet (James Alefantis) är på samma flicka. Hon heter Car*is och är hans guddotter. Hennes pappa heter nånting Cumm*ings på ig, och det är hans efternamn irl. Hennes mamma har ett udda förnamn på H och jag minns inte ens hennes ig-konto för det är totalt irrelevant.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2016-12-15 kl. 17:12.
Citera
2016-12-15, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Grattis! ett halvt rätt, då återstår bara resten av dina påståenden.
Hehe..jag hade rätt alltså. Homofiler har alltså ökad risk för pedofil läggning enl vetenskapen...

Shoot, ta du och citera nästa felaktiga "påstående". Eller så kollar du först upp "påståendena" innan du skriker LÖGN. Tips från coachen...
Citera
2016-12-15, 17:10
Medlem
Citat:
Ställer du PÅ ALLVAR frågan om jag sett Alefantis bilder?
Allvarligt?
Jag som sovrat och researchat pizzagate sen mitten av november?

Jag kan tala om att jag t o m vet vad de flesta av de creepy hashtaggarna/kommentatorerna heter irl.
DEN, du.
Jag frågade vad ni anser om bilderna, och om ni skulle postat liknande barnabilder (inte dina egna ev barn, utan andras ungar) med dylika texter, från ditt jobbkonto. Ska det vara så svårt att svara på det?
Citera
2016-12-15, 17:11
Medlem
Citat:
Hehe..jag hade rätt alltså. Homofiler har alltså ökad risk för pedofil läggning enl vetenskapen...

Shoot, ta du och citera nästa felaktiga "påstående". Eller så kollar du först upp "påståendena" innan du skriker LÖGN. Tips från coachen...

Näe fortsätt visa trovärdiga belägg för resten av din Gish gallop..
Citera
2016-12-15, 17:11
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Den åklagare som får en ev. anmälan på sitt bord kommer att garva läppen avs sig & kasta ut anmälan.
Citat:
*suck*

Av det som hittills släppts så finns ca en miljon människor som sitter och går igenom allt och skriver ner alla sina fynd på Voat, gab och säkert andra ännu mer hemliga/okända sidor efter vad som hände med reddit och twitter.

Hittills har ingenting ens värd en civil polisanmälan hittats.
Okej, så ni tycker alltså inte #PizzaGate är värt att kikas närmare på. Säg mig då, varför är ni här och diskuterar? Vore det inte lättare att bara släppa det hela då och... inte diskutera det?
Senast redigerad av cheshire 2016-12-15 kl. 17:16.
Citera
2016-12-15, 17:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheshire
Okej, så ni tycker alltså inte #PizzaGate är värt att kikas närmare på. Säg mig då, varför är ni här och diskuterar? Vore det inte lättare att bara släppa det hela då och... inte diskutera det?
Personligen är jag kluven. Till 90% tror jag "it's nothing" men till 10% tror jag "there's something, maybe".

Vidare är jag ruggigt nyfiken på vad det är Wikileaks ska släppa om några timmar. Ca 4-5. De har en countdown klocka nånstans och de menar att de vill veta om Julian Assange ens lever pga inget livstecken sen mitten av oktober. Så de ska tydligen släppa en "life insurance key". Det låter jätteintressant!
Citera
2016-12-15, 17:19
Medlem
Citat:
Tips från coachen: 90% av fotona från Jimmycomet (James Alefantis) är på samma flicka. Hon heter Car*is och är hans guddotter. Hennes pappa heter nånting Cumm*ings på ig, och det är hans efternamn irl. Hennes mamma har ett udda förnamn på H och jag minns inte ens hennes ig-konto för det är totalt irrelevant.
Hennes pappa heter "Cummings"... Åh fy f-n, det är ett sånt där namn som man använder i gayporrfilmer ju! Detta blir bara värre och värre. Sjuk pappa som tar såna bilder på sin dotter och delar till Alefantis, som sen postar vidare med tvetydiga kommentarer. Skumt som fan.

Svara nu på frågan Lulu: Skulle du SJÄLV posta dylika barnabilder från ditt företags instagramkonto?
Citera
2016-12-15, 17:20
Medlem
cheshires avatar
Citat:
Vidare är jag ruggigt nyfiken på vad det är Wikileaks ska släppa om några timmar. Ca 4-5. De har en countdown klocka nånstans och de menar att de vill veta om Julian Assange ens lever pga inget livstecken sen mitten av oktober. Så de ska tydligen släppa en "life insurance key". Det låter jätteintressant!
Meh, http://findingassange.com luktar lika mycket CTR som vissa delar av Flashback gör nu för tiden. Kom inte och påstå att den skulle ha något som helst med WL att göra. Krasst sett, hoppas inte på för mycket.

Lite lustigt är det ändå hur oinformerade ni visar er vara för att nästa stund säga att ni till 90% vet att Pizzagate minsann inte alls är något som skall utredas närmare.
Senast redigerad av cheshire 2016-12-15 kl. 17:28.
Citera
2016-12-15, 17:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Hur förklarar ni James Alefantis alla barnabilder med utmanande texter på sin arbetsplats instagramkonto?
Jävligt märkliga suggestiva, dåligt omdöme eller hetsar de varandra?
Citat:
Har ni ens SETT bilderna?
Sluta dumma dig, klart jag har. Många ggr om.
Citat:
Skulle ni SJÄLVA posta liknande bilder, om ni drev egen verksamhet, från denna verksamhets instagramkonto?
Nej det hade jag inte, och utan dessa bilder hade inte pizzagate vuxit till det monster det är.

Svara nu på frågorna, utan att tramsa
Citat:
Bevis på vad? Att det har postats skumma kodade mail och utmanande bilder med suggestiv text rörande småbarn? Bevisat.
Det har inte postats så värst skumma mail. Det som kom från John Podestas mailhög är tämligen ointressant.
Det har inte postats några bilder alls från John Podestas mail. Det har förstås postats bilder på barn på Instagram med suggestiva hashtags och kommentarer - främst från Jimmycomet-kontot.
INGET AV DET ÄR DOCK OLAGLIGT PÅ NÅGOT SÄTT. Hur creepy du och jag än må tycka det är.

Har det POSTATS KODADE mail? Det var mer än jag visste. Källa?

Citat:
Att det finns ett märkligt hett intresse för pizzahålan CometPingPong bland Washingtons elit i form av fundraiserevent etc? Bevisat.
Ja. Och?

Citat:
Att James Alefantis, en pizzabagare, har kontakter med David Brock, Tony Podesta och folk på höga stolar i Washington DC? Bevisat.
För jösse namn, de var ju ett par i fem år Jimmy och David! Han var i vita huset medbjuden som respektive. Partner. Älskare!
Tony's kontakter sker väl främst via sin bror John.

Citat:
Sen de tre pedofilloggorna på den numera ökända pizzagatan, inkl Terrasol där Hillary har fotats. Bevisat. Med mera. Med mera.
1 Får Hillary inte gå på restaurang i DC?
2 det är skumt med loggorna men är det värt en FBI-CIA-POLISIÄR UNDERSÖKNING? Är loggorna olagliga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in