Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Problemet är väl snarare att dessa mördare och kriminella redan åker ner dit frivilligt? Sedan får man vapenträning och hjärntvättning om hur gojsigt det är att spränga sig i "Allahs namn", sen kommer man tillbaka antingen på sitt svenska pass eller som "båtflykting" (så slipper man allt vad jobbiga flygplanskontroller och "no-fly lists" heter).
Absoult är det så, finns ett flertal i bland annat Skåne som har militär bakgrund och även släktingar som brukar hälsa på med riktiga terrorist kontakter. Men det jag talar om borde fungera om staten ger dem en, engångsbiljett ner med stämpel och dokument som stryker att dem inte är välkomna till Sverige samt information om att dem är hopplösa. Dem hade inte varit lika tuffa där nere det lovar jag er. Dessutom lyssna på lita rapp på det haha kan se det hela framför mig. Varsin zigenar lusing och in i smeten det hade rehabiliterat dem fast såklart en kula efter tjänst är att rekommendera. Kolla vad som sker i Sverige helt plötsligt är det okej att skjuta någon med automat vapen för att kusin 1 och 2 tycker att det är befogat. Sorligt saknar det svenska folkhemmet. OT, gör Assad verkligen fel som skyddar sitt hemland från allt skit, känns som hälften som är där nere, finns på plats olagligt...
Måste kännas surt att kämpa i flera år och sedan få höra från FN att man är en krigsförbrytare.
https://www.youtube.com/watch?v=PCJ8JqtGahQ, det här tar ju priset domaren är idag död och får svara inför Gud.
Var är rättvisan för fan kolla som samhället ser ut kolla hur våra unga beter sig kolla på alla droger och sprit och kvinnorna som går loss som att den sista kuken är i färden.
Och sedan när dessa stackars människor försöker bygga upp ett land eller samhälle eller ber till sin Gud ja då är dem terrorister.
Vad är det som sker egentligen vem är det egentligen som är paranoid.
Dessa klipp på ISIS hundarna samt andra idioter som utför dem mest sjuka saker är egentligen inget nytt för den vita människan heller. Finns många klipp där vita människor gör det samma!
Vi är ett tillsammans glöm aldrig det aldrig någonsin får vi glömma bort detta, lika mycket som Kurdistan behöver ett eget land, för vi har plats, lika mycket måste vi kämpa tillsammans blir ofta förbannad på militärer som är så satans manipulerade ståendes kollar dem på varandra med sina uniformer och vapen och manipuleringen är ett faktum, lika mycket stör jag mig på invandrare som lever i ett av världens friaste länder men beter sig som Al Capone..... VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNISKORRRRRRRRRRRRRRR!!!!! Tack för mig ska sluta vara inne på flashback, tappar det alltid endel människor gör mig riktigt förbannade när dem förlöjligar och förnekar sanningen!