Citat:
Ursprungligen postat av
Horfest
Föräldrarna verkar bättre än dom ser ut iaf... Men hur kan man tillåta sin 15-åriga dotter vara ihop med en pundande 23årig arab...
Hur kunde araben från Algeriet dessutom få uppehållstillstånd som 21åring?
Jag fick också lite bättre intryck av föräldrarna nu när jag såg programmet.
De visades jobba i några inslag, med städning mm. Där steg de i mina ögon, hade mer väntat mig att de var alkoholiserade och pillermissbrukare och gick på bidrag. Jag hoppas jobbandet var på riktigt bara så det inte var nåt svt hade styrt upp för att framställa dem i bättre dager.
De verkar vara riktigt engagerade i dottern, helt klart. Man undrar verkligen hur det kunde gå så illa..!

Hur kunde de låta det ske? Dottern tillsammans med en åtta år äldre arab som knarkar och visar tecken på att dragits in i islamism, och föräldrarna bara står och ser på.
Citat:
Ursprungligen postat av
sessovic
Tycker föräldrarna känns omtänksamma och fina. Men herregud, Marilyn, hon måste vara lätt förståndshandikappad?
Man fick onekligen intrycket att hon var förståndshandikappad. Och pratar som om hon växt upp i Bergsjön. När hon sa hallå i telefon lät det som "challah" (med arabiskt gurgel-che-ljud)
Citat:
Ursprungligen postat av
vigillarfitta
Inom bara några år kan lille Emilio svepa sin första pilsner tillsammans med en ivrigt påhejande morfar Pasi till tonerna av Black Sabbath på vinyl.
Måste vara bättre än Mellanöstern.
Jag önskar den lille pojken allt gott. Men jag är inte optimistisk. Jag hoppas verkligen jag har fel men: om en 14 år eller så får vi första tråden med honom i huvudrollen, och den tråden kommer ligga i
(FB) Aktuella brott och kriminalfall eller i
(FB) Terrorism.