Citat:
Ursprungligen postat av
trapthem
Det är väl inte iTunes fel att du varken använt programmet på rätt sätt eller tagit backup på dina filer. Eller? Precis som de flesta andra verkar du kasta skit på iTunes utan att ha någon hållbar anledning. Det var skit för några år sen, men det var då och nu är nu.
Felet i grund och botten är att man ens är tvungen att använda skiten. Är det inte smidigare att bara köra drag & drop som på ett USB minne?
Eller när man för över en bild från iTunes, då måste man även ta bort bilden via iTunes. Går ej att göra från telefonen direkt. Eller låtar. Varför i helvete ska jag inte kunna ta bort låtar från telefonen direkt?
En annan grej jag var med om, en vän hade en massa låtar jag ville ha. Jag var på besök en liten snabbis, så laddade ner iTunes på hans dator, kopplade telefonen direkt och skulle föra över hela hans bibliotek. Det skulle iTunes minsann se till att jag fan inte kunde. Mitt bibliotek stämde inte överens med det som fanns på min väns dator. Mina alternativ? Inte kunna föra över ett skit eller radera hela min bibliotek som fanns på telefonen
Erkänn nu att iTunes är onödigt.
Är väl tur att man inte är lika beroende av iTunes på AppleTV, annars hade mycket av smidigheten varit förstörd.