Citat:
Ursprungligen postat av
Hjortfelt
Som programledare trodde jag man hade rätt mycket att säga till om, Linda borde ha mycket att säga till om och ifall ledningen skiter i vad hon tycker så är ledningen USEL och borde bytas ut.
En programledare är väl bara en presentatör? Någon som är betald för att göra ett visst jobb framför kamerorna. Vad hon gör. När hon gör det. Och hur hon gör det. Ja det bestäms antagligen av strateger och chefer. In i minsta detalj.
Tror knappast Linda kan agera på eget bevåg i särskilt stor omfattning. Men jag kan ha fel. Och ärligt talat bryr jag mig inte så mycket. Bonde Söker Fru är redo att läggas ner. Precis som "Familjen annorlunda". Man kan formatet. En ny säsong erbjuder inte så mycket extra.