2016-12-12, 11:36
  #8689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Vilken Linda? PROGRAMLEDAREN Linda? Varför skulle hon ha nåt att säga till om?


Som programledare trodde jag man hade rätt mycket att säga till om, Linda borde ha mycket att säga till om och ifall ledningen skiter i vad hon tycker så är ledningen USEL och borde bytas ut.
Citera
2016-12-12, 13:50
  #8690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Som programledare trodde jag man hade rätt mycket att säga till om, Linda borde ha mycket att säga till om och ifall ledningen skiter i vad hon tycker så är ledningen USEL och borde bytas ut.

Det känns som att det enda som spelar någon roll är att BSF ska locka så många tittare som möjligt.
Citera
2016-12-12, 14:21
  #8691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Som programledare trodde jag man hade rätt mycket att säga till om, Linda borde ha mycket att säga till om och ifall ledningen skiter i vad hon tycker så är ledningen USEL och borde bytas ut.

En programledare är väl bara en presentatör? Någon som är betald för att göra ett visst jobb framför kamerorna. Vad hon gör. När hon gör det. Och hur hon gör det. Ja det bestäms antagligen av strateger och chefer. In i minsta detalj.

Tror knappast Linda kan agera på eget bevåg i särskilt stor omfattning. Men jag kan ha fel. Och ärligt talat bryr jag mig inte så mycket. Bonde Söker Fru är redo att läggas ner. Precis som "Familjen annorlunda". Man kan formatet. En ny säsong erbjuder inte så mycket extra.
Citera
2016-12-12, 14:28
  #8692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
En programledare är väl bara en presentatör? Någon som är betald för att göra ett visst jobb framför kamerorna. Vad hon gör. När hon gör det. Och hur hon gör det. Ja det bestäms antagligen av strateger och chefer. In i minsta detalj.

Tror knappast Linda kan agera på eget bevåg i särskilt stor omfattning. Men jag kan ha fel. Och ärligt talat bryr jag mig inte så mycket. Bonde Söker Fru är redo att läggas ner. Precis som "Familjen annorlunda". Man kan formatet. En ny säsong erbjuder inte så mycket extra.

Nu är det ju frivilligt att titta och det är redan klart att det blir en ny säsong.
Citera
2016-12-12, 14:32
  #8693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Nu är det ju frivilligt att titta och det är redan klart att det blir en ny säsong.


Kommer säkert titta en del. Men ett nytt format hade varit roligare. Jag tycker t ex det där Tro, hopp och kärlek ("Präst söker fru") kändes mer intressant. Det ska ju vara människor som har det lite svårt att träffa någon utanför programmet. Annars blir det som vilken dejtingsåpa som helst.
Citera
2016-12-12, 22:14
  #8694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det känns som att det enda som spelar någon roll är att BSF ska locka så många tittare som möjligt.


Ja och det är ju lite synd, visst man måste ju locka tittare men för den skull kan man ju ha ett program med kvalitet och äkta bönder.
Citera
2016-12-12, 22:16
  #8695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
En programledare är väl bara en presentatör? Någon som är betald för att göra ett visst jobb framför kamerorna. Vad hon gör. När hon gör det. Och hur hon gör det. Ja det bestäms antagligen av strateger och chefer. In i minsta detalj.

Tror knappast Linda kan agera på eget bevåg i särskilt stor omfattning. Men jag kan ha fel. Och ärligt talat bryr jag mig inte så mycket. Bonde Söker Fru är redo att läggas ner. Precis som "Familjen annorlunda". Man kan formatet. En ny säsong erbjuder inte så mycket extra.


Ja kanske du har rätt i det, att allt som Linda gör beslutas innan av andra. Beror ju på, blir det bra bönder som genuint vill ha kärlek och framför allt har svårt att finna kärlek så kan nästa säsong ha en del att bjuda på. Men blir det som i år.....nej då kan man lägga ner kan tyckas.
Citera
2016-12-13, 06:58
  #8696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja och det är ju lite synd, visst man måste ju locka tittare men för den skull kan man ju ha ett program med kvalitet och äkta bönder.

Tror du att något av paren kommer att fortsätta tillsammans?
Citera
2016-12-13, 07:06
  #8697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja och det är ju lite synd, visst man måste ju locka tittare men för den skull kan man ju ha ett program med kvalitet och äkta bönder.

Det struntar naturligtvis TV4 fullständigt i. Såvida det inte det ger vinst att göra det.
Citera
2016-12-13, 08:42
  #8698
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja kanske du har rätt i det, att allt som Linda gör beslutas innan av andra. Beror ju på, blir det bra bönder som genuint vill ha kärlek och framför allt har svårt att finna kärlek så kan nästa säsong ha en del att bjuda på. Men blir det som i år.....nej då kan man lägga ner kan tyckas.

TV4 vill såklart ha tittarsiffror men borde det inte motsatt effekt när de ändrar om programmet? Det är ju mycket negativa kommentarer i år jämfört med tidigare och det borde ju betyda att det är färre som tittare för att det blivit sämre.
Citera
2016-12-13, 13:19
  #8699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tror du att något av paren kommer att fortsätta tillsammans?


Kanske Erik och Linnea......men definitivt inte Sigrid och Pål, ej Jennifer och Charlie.....kanske Per och Carola.....men alla känns "darriga" om man säger så.....undrar vad som sker på resan imorgon.
Citera
2016-12-13, 13:20
  #8700
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Det struntar naturligtvis TV4 fullständigt i. Såvida det inte det ger vinst att göra det.


Ja och det är väldigt synd...när allt ska ge vinst så blir ofta det som varit bra förstört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in