En pizzeria och krog i en trästuga som såg ut som en friggebod modell lite större. Toaletten var hade spyor på väggen och använd kondom i handfatet. Folk kunde inte sitta upprätt. Jag blev kallad för bög och kommunist. Anledning: jag hade en Iron maiden tröja på mig. Logik?
En dyngrak säljare i grisrosa kavaj ville bli bästis med mig, "trots att jag röstade på vänstern". Sen råkade han välvda pissljummen öl över mina jeans. Han gav mig tvåhundra kontant och sa "för schkada och lidanshe..." men blev aggressiv ca 15 min då han behövde pengarna till en taxi.
Min dåvarande tjej fick kommentaren av en raggare att han "ville köra kuken mellan hennes pattar". När hon skulle beställa en öl till drog han armen mellan hennes "pattar" och sa "De skulle vara en kuk i stället!"
En mulatttjej som kunde vara högst 16 (dom var inte så noggranna med att kolla leg) fick veta att hon skulle flytta hem till Ouggadouggo av körakukmellanpattar-killen... Tre invandrarkillar muckade gräl med en 60-årig alkis. Han bjöd dom på cigaretter och dom tog hela hans paket och kallade han pedofil. I baren stod en helt apatisk kvinna som dessutom hävdade att jag betalat med en hundring i stället för en femhundring.
Plats: Halmstad, 94-95. Skräckens näste.
Just det, polisen kom ju också. Så stället fick stänga "redan" vid midnatt.