2016-12-12, 17:04
Medlem
brukar vråla åt min morsa för hon kommer med orimliga krav och familjen håller på att rasera för min flickvän och pappa är död men vi betalar hyra allihopa utom jag och mamma tycker det är fel så jag har en till storebror som bor i Uppsala som skickar pengar då och då samt farmor då som beklagar sorgen med ekonomiska medel ibland men pengarna börjar väl ta slut för mamma och jag vill få skadestånd eller ersättning på något vis så jag kan flytta
Citera
2016-12-12, 17:28
Medlem
Det är helt omöjligt att förstå vad du menar, när du inte använder ett enda skiljetecken.

Din flickvän och pappa är död? Eller håller flickväns familj på att rasera?
Alla betalar hyra utom du och din mamma?
Du och din mamma tycker det är fel?

Vill du anmäla din mamma för misshandel även att hon inte har slagit dig?

Testa att använda punkt och kommatecken när du skriver, så kanske man förstå lite.
Citera
2016-12-12, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
Det är helt omöjligt att förstå vad du menar, när du inte använder ett enda skiljetecken.

Din flickvän och pappa är död? Eller håller flickväns familj på att rasera?
Alla betalar hyra utom du och din mamma?
Du och din mamma tycker det är fel?

Vill du anmäla din mamma för misshandel även att hon inte har slagit dig?

Testa att använda punkt och kommatecken när du skriver, så kanske man förstå lite.
Men för fan kan du läsa morsan och flickvännen lever och dom betalar hyra men farsan dog ju så in i helvete så enda inkomsten är att vi jobbsr och får pengar från farmor men jag lägger mycket pengar på fest och mobilprylar, vi har inte råd med hyra inte jag iallafall

Varför gå med i ett forum om du har dyslexi din luder
Citera
2016-12-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreatininmannen
Men för fan kan du läsa morsan och flickvännen lever och dom betalar hyra men farsan dog ju så in i helvete så enda inkomsten är att vi jobbsr och får pengar från farmor men jag lägger mycket pengar på fest och mobilprylar, vi har inte råd med hyra inte jag iallafall

Varför gå med i ett forum om du har dyslexi din luder

Hur tolkar du denna meningen?

"familjen håller på att rasera för min flickvän och pappa är död"
Citera
2016-12-12, 17:34
Medlem
Citat:
Hur tolkar du denna meningen?

"familjen håller på att rasera för min flickvän och pappa är död"
FAMILJEN HÅLLER PÅ ATT RASERA, PAPPA ÄR DÖD OCH FLICKVÄNNEN OCH MAMMA BETALAR HYRA"

Är det så jävla svårt
Citera
2016-12-12, 17:37
Medlem
Citat:
FAMILJEN HÅLLER PÅ ATT RASERA, PAPPA ÄR DÖD OCH FLICKVÄNNEN OCH MAMMA BETALAR HYRA"

Är det så jävla svårt

Skriv det då istället för att skriva att din flickvän och pappa är död.

Du har alltså råd att festa men inte råd att betala för ditt boende? Hur gammal är du? Varför ska din mamma betala för ditt boende?
Citera
2016-12-12, 17:42
Medlem
hej kreatininmannen hur är läget bror fundera på att börja sälja anabola för att få in lite pengar till en ny flickvän eftersom hon verkar vara en riktig hora som din morsa som låter sin pappas död gå ut över din ekonomi och din farmor

håller med dig luder som fan
Citera
2016-12-12, 18:25
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Skriv det då istället för att skriva att din flickvän och pappa är död.

Du har alltså råd att festa men inte råd att betala för ditt boende? Hur gammal är du? Varför ska din mamma betala för ditt boende?
Lyssna inte på han.. i hans andra 20 tramstrådar den senaste timmen så delar han dator med sin bror och bor i tjärna ängar i Borlänge. Nu bor brorsan i Uppsala. TS hoppade också precis hopprep och slog halvt ihjäl sig när han landade på en båtmast.
Slösa inte din tid på honom
Citera
2016-12-12, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Lyssna inte på han.. i hans andra 20 tramstrådar den senaste timmen så delar han dator med sin bror och bor i tjärna ängar i Borlänge. Nu bor brorsan i Uppsala. TS hoppade också precis hopprep och slog halvt ihjäl sig när han landade på en båtmast.

han har två bröder
Citera
2016-12-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo

Citat:
Ursprungligen postat av eUmd
han har två bröder
Jo jag har två bröder en i Tjärna Ängar och en i Uppsala, sen en syster i Uppsala.
Citat:
Oj! Det finns folk till allt. Att man har ork och tid att hålla på med sådana här troll trådar. Förstår inte vad man får ut av det. Men aja tack för upplysningen
Citera
2016-12-12, 22:31
Medlem
Japp, jag tycker att du anmäler din mamma för misshandel, din chef för trakasserier, tillverkaren av hopprepet för mordförsök, båtmasten för dråp och din flickvän för sexförsummelse. Efter det borde dina syskon anmälas som flyttade från dig och lämnade dig ensam med mamma.
Och hur gick det med graviditetstestet och gravitationstestet. Oroat mig mycket över den ökande gravitationen på jorden.
Citera
2016-12-12, 23:08
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
brukar vråla åt min morsa för hon kommer med orimliga krav och familjen håller på att rasera för min flickvän och pappa är död men vi betalar hyra allihopa utom jag och mamma tycker det är fel så jag har en till storebror som bor i Uppsala som skickar pengar då och då samt farmor då som beklagar sorgen med ekonomiska medel ibland men pengarna börjar väl ta slut för mamma och jag vill få skadestånd eller ersättning på något vis så jag kan flytta
Jag måste säga att dina historier faktiskt är roande.
Men för att ge dig lite tips så börjar vi med det fetade.
För att få ekonomin mer i balans så borde du betala hyra i stället för din döda flickvän o döda pappa. De kan knappast bidra speciellt bra.
Det var nog allt jag ville komma med.

Edit. Såg nu att andra redan kommit med bra tips om de döda.
Senast redigerad av Provocative2.0 2016-12-12 kl. 23:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in