Citat:
Ursprungligen postat av
Cents4
Värsta jag hört på ett bra tag. Varför skulle Israel stödja Assad vars närmaste allierade är Hezbollah som är ett indirekt hot mot Israel? Nu får du ta fram källor för ditt påstående eller så är det skämskudden som gäller.
Israel skulle bli våta i brallorna om någon terroristorganisation kom till makten i Syrien, IS eller Nusra spelar ingen roll de har alla fundamentaliska läran om islam vilket gör dom korkade och lätta att styra. Ett enkelt jobb för juden med andra ord, har inget med antisemitism att göra.
Fast nu krigar sunnitiska araber mot shiitiska araber för att de följer iransk nationalism, du är en shiiter och har aldrig fattat det. Men enligt araber så är ni förrädare till det arabiska arvet.
Saladin var den som krossade shiiternas imperium och han var en kurd. Just därför hatar du kurder. När sunniterna skulle ta över Jerusalem, så hjälpte ni korsfararna mot sunniterna dvs Islam.
De största idioterna och förrädarna är shiitiska araber som går efter Iran. Ni står med byxorna nerdragna när Iran spänner er i baken.
Bevisa mig att jag har fel, kriget har inte med Assad och jihadism att göra, det har med att ni sålde den islamiska Ummah. Shiiterna är allierade med Ryssland mot muslimer, kappvändare.