Citat:
Ursprungligen postat av
lyckolandet
Jag tycker väldigt synd om skåningarna som får bli försöksprojekt pga att missunnsama stockholmare får exprimentera med människors liv.
Malmö är förlorat men kämpa hårt för den bördiga landsbygden.
Med skadeglädje kan jag konstatera att med White flight från stollträsk så kan den staden snart också inhägnas till ett maffigt ghetto.
Dess invånare kommer INTE bemötas med tolerans när de vill slå ned sina bopålar på landet.
Det är inte missunsamma Stockholmare du ska skylla på det är alla inflyttade politiker bönder som är skulden till det här, det är bara sätta sig och räkna hur många som är Stockholmare av de som styr Sverige, inte speciellt många, ett bra exempel är Stockholms Stad som styrs av ungefär 50% inflyttade bonnläppar, några större mängder infödda Stockholmare är det inte som styr Staden, Staden skulle inte se ut på det vis den gör om den styrdes av folk som älskade Stockholm, Stockholm styrs av människor som hatar Stockholm, samma sak som att nationen styrs av människor som hatar Sverige.
Du glömmer även att Stockholm har 45 stycken Rosengård, Malmö har 8 eller 10 Rosengårdsområden.
Skillnaden är Stadsplaneringen, alla ghetton i Stockholm flyttades utanför tullarna medans i Malmö så valde man aldrig att flytta ut ghettona, så det blir ett mer synbart förfall i Malmö.
Jag skulle skylla på alla Sverigehatande politiker, sen att dessa råttor tvingats att flytta till Stockholm för att förstöra Sverige har inget med Stockholm att göra, du hade skyllt på Göteborg om alla Nationsförgörande Myndigheter fanns där, nu råkar de flesta ligga i Stockholm, men det är inflyttade bonnläppar som går på en Powertrip när de fått lite makt och ska hämnas på att de var mobbade i plugget, de har valt att skicka en Kött-Tsunami i form av blattar över landet för att utföra sin hämnd.
Vidare så är inte Malmö förlorat, om ni Defeatister slutade mässa om och om igen om att saker är förlorade och fick tummen ur röven och gjorde något istället för att sitta och mässa om att allt är förlorat. Skärp er och börja kämpa istället för att grina om att det är slut, det är faan inte slut, vi har inget ens börjat slåss på allvar ännu.