2016-12-05, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Jag har funderat över det där jag med.

Det skulle vara en ganska vettig lösning i och med hur det ser ut idag, förutsatt att vi dumpar dit alla som kommit de senaste tjugo åren.
Ni verkar ha missat några saker Hanna nöjer sig inte med Malmö

http://fristadstockholm.se
http://fristadgoteborg.se
Citera
2016-12-05, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trotteri
Ni verkar ha missat några saker Hanna nöjer sig inte med Malmö

http://fristadstockholm.se
http://fristadgoteborg.se

Fy fan! Vidrig kommunist människa, först mördar det 100 miljoner människor och sedan vill dränka vårt land i kriminalitet som orsakas av illegala invandrare. Man mår illa när man hör dessa vidriga kommunist människor.

Varför har vi inga kommunistjägare för i Sverige? Joseph McCarthy är idag en hjälte som firas i hela USA.
Citera
2016-12-05, 17:36
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzur
Hanna verkar vara en sån där konstig typ (oftast vänster-orienterad) som istället för att ha politisk makt borde sitta inlåst på hem.
Egentligen borde de flesta av kommunisterna, miljöpartisterna och centerpartisterna sitta inlåsta på slutna avdelningar med ett helt batteri av psykologer, terapeuter mm med tanke på deras extrema vanföreställningar,egoism och naivitet.
Citera
2016-12-05, 17:56
Medlem
Bittersteels avatar
Det här är vad som händer när man är så frånvarande ifrån verkligheten. Om man är papperslös i Sverige, ska man ut. punkt slut. Det tar resurser ifrån andra samhällsgrupper som bland annat, folk som har kommit hit till Sverige lagligt.
Citera
2016-12-09, 09:20
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Utopier lutar alltid i elände.

Utopin "Fristad Malmö" fick de här konsekvenserna

Citat:
Allt fler saknar tak över huvudet och härbärgesplatserna räcker inte till.

– Det är ett läge som vi aldrig har haft och aldrig trodde skulle förekomma här, säger Henriette Weibull, Röda korset.

Citat:
Vi får neka på ett nytt sätt, vi får prioritera dem som vi uppfattar inte klarar en natt ute på stan, till exempel dem som inte är så friska.

http://www.svd.se/larm-i-malmo-hemlosa-explosionsokar/om/sverige

Ja, man kommer aldrig ifrån att prioritera. Om man inte vill "ställa grupp mot grupp", får man istället prioritera "på ett nytt sätt".
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2016-12-09 kl. 09:26.
Citera
2016-12-09, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Gräv djupt runt både Malmö och stockträsk.Bänd sedan loss tuvorna så de kan driva ut till havs.
Antingen sänker man sedan skiten eller ankrar upp dessa flyttuvor så de kan leva sitt eget mångkulturella liv.
Stoppa all leverans av livsmedel från landsbygden till dessa multikultiöar.
Vänta ett år och utvärdera resultatet hur de "klarar sig".
Vänsterfittan som tråden handlar om tror väl pengar växer på träd och maten tillverkas på ICA.
Vilka djävla katastrofzoner våra storstäder egentligen är.
Malmö är i en klass för sig som är helt beroende av "U-hjälp".
En befolkning som mest liknar ett gäng gapande fågelungar.Kommer inte modern med föda så är det kört.
Du får betala massor till Malmö. [Det gör maj vaurm åm hjärtet].
Tänk på att det är Sveriges regering&riksdag som står för invandringen. Det är inte Malmö. Att skiten accumuleras i Malmö är Sveriges regering&riksdags "förtjänst". Du var en hygglig slav och betala nu snällt din skatt, för Malmös bidrag måste höjas minst 250 %.
Citera
2016-12-09, 11:10
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Jag har funderat över det där jag med.

Det skulle vara en ganska vettig lösning i och med hur det ser ut idag, förutsatt att vi dumpar dit alla som kommit de senaste tjugo åren.

Man har redan provat det, det landet hette Libanon, det blomstrade och var Mellanösterns Paris, sen flyttade muslimerna in... idag är det ett riktigt rövhål, precis som Malmö, även om Malmö inte var något Paris så var det inte ett rövhål som muslimerna har gjort det till nu.

Dålig idé som redan provats, muslimer (pedofiler) precis som bögar kan bara riva ner och förstöra.
Kan även ses i Dubai och liknande slödderstäder där man måste ha utländsk personal som driver skiten för att araben är inkapabel.

På samma sätt är Thomés idé helt sinnessjuk. Du kan inte bygga saker med pedofilmuslimer och bajsråååmer, du kan enbart förstöra med dessa kaosvarelser.
Citera
2016-12-09, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Du får betala massor till Malmö. [Det gör maj vaurm åm hjärtet].
Tänk på att det är Sveriges regering&riksdag som står för invandringen. Det är inte Malmö. Att skiten accumuleras i Malmö är Sveriges regering&riksdags "förtjänst". Du var en hygglig slav och betala nu snällt din skatt, för Malmös bidrag måste höjas minst 250 %.
Jag tycker väldigt synd om skåningarna som får bli försöksprojekt pga att missunnsama stockholmare får exprimentera med människors liv.
Malmö är förlorat men kämpa hårt för den bördiga landsbygden.
Med skadeglädje kan jag konstatera att med White flight från stollträsk så kan den staden snart också inhägnas till ett maffigt ghetto.
Dess invånare kommer INTE bemötas med tolerans när de vill slå ned sina bopålar på landet.
Citera
2016-12-09, 17:09
Medlem
Jeroms avatar
- Är det någon som begriper hur Hanna tänker?
Hon är vänsterpartist så svaret är NEJ
Citera
2016-12-09, 17:17
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckolandet
Jag tycker väldigt synd om skåningarna som får bli försöksprojekt pga att missunnsama stockholmare får exprimentera med människors liv.
Malmö är förlorat men kämpa hårt för den bördiga landsbygden.
Med skadeglädje kan jag konstatera att med White flight från stollträsk så kan den staden snart också inhägnas till ett maffigt ghetto.
Dess invånare kommer INTE bemötas med tolerans när de vill slå ned sina bopålar på landet.

Det är inte missunsamma Stockholmare du ska skylla på det är alla inflyttade politiker bönder som är skulden till det här, det är bara sätta sig och räkna hur många som är Stockholmare av de som styr Sverige, inte speciellt många, ett bra exempel är Stockholms Stad som styrs av ungefär 50% inflyttade bonnläppar, några större mängder infödda Stockholmare är det inte som styr Staden, Staden skulle inte se ut på det vis den gör om den styrdes av folk som älskade Stockholm, Stockholm styrs av människor som hatar Stockholm, samma sak som att nationen styrs av människor som hatar Sverige.

Du glömmer även att Stockholm har 45 stycken Rosengård, Malmö har 8 eller 10 Rosengårdsområden.
Skillnaden är Stadsplaneringen, alla ghetton i Stockholm flyttades utanför tullarna medans i Malmö så valde man aldrig att flytta ut ghettona, så det blir ett mer synbart förfall i Malmö.

Jag skulle skylla på alla Sverigehatande politiker, sen att dessa råttor tvingats att flytta till Stockholm för att förstöra Sverige har inget med Stockholm att göra, du hade skyllt på Göteborg om alla Nationsförgörande Myndigheter fanns där, nu råkar de flesta ligga i Stockholm, men det är inflyttade bonnläppar som går på en Powertrip när de fått lite makt och ska hämnas på att de var mobbade i plugget, de har valt att skicka en Kött-Tsunami i form av blattar över landet för att utföra sin hämnd.

Vidare så är inte Malmö förlorat, om ni Defeatister slutade mässa om och om igen om att saker är förlorade och fick tummen ur röven och gjorde något istället för att sitta och mässa om att allt är förlorat. Skärp er och börja kämpa istället för att grina om att det är slut, det är faan inte slut, vi har inget ens börjat slåss på allvar ännu.
Citera
2016-12-09, 17:25
Medlem
Stockholm och MP hann före. Nu får alla illegala rätt till socialbidrag och datorer. Välkommen hela världen.
Citera
2016-12-09, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Det är inte missunsamma Stockholmare du ska skylla på det är alla inflyttade politiker bönder som är skulden till det här, det är bara sätta sig och räkna hur många som är Stockholmare av de som styr Sverige, inte speciellt många, ett bra exempel är Stockholms Stad som styrs av ungefär 50% inflyttade bonnläppar, några större mängder infödda Stockholmare är det inte som styr Staden, Staden skulle inte se ut på det vis den gör om den styrdes av folk som älskade Stockholm, Stockholm styrs av människor som hatar Stockholm, samma sak som att nationen styrs av människor som hatar Sverige.

Du glömmer även att Stockholm har 45 stycken Rosengård, Malmö har 8 eller 10 Rosengårdsområden.
Skillnaden är Stadsplaneringen, alla ghetton i Stockholm flyttades utanför tullarna medans i Malmö så valde man aldrig att flytta ut ghettona, så det blir ett mer synbart förfall i Malmö.

Jag skulle skylla på alla Sverigehatande politiker, sen att dessa råttor tvingats att flytta till Stockholm för att förstöra Sverige har inget med Stockholm att göra, du hade skyllt på Göteborg om alla Nationsförgörande Myndigheter fanns där, nu råkar de flesta ligga i Stockholm, men det är inflyttade bonnläppar som går på en Powertrip när de fått lite makt och ska hämnas på att de var mobbade i plugget, de har valt att skicka en Kött-Tsunami i form av blattar över landet för att utföra sin hämnd.

Vidare så är inte Malmö förlorat, om ni Defeatister slutade mässa om och om igen om att saker är förlorade och fick tummen ur röven och gjorde något istället för att sitta och mässa om att allt är förlorat. Skärp er och börja kämpa istället för att grina om att det är slut, det är faan inte slut, vi har inget ens börjat slåss på allvar ännu.
För det första så är jag bonnläpp själv och oerhört stolt och tacksam för det.
Jag är dessutom född i sthlm och har bott där mina första sju år.
Jag har släkt där och har även sommarjobbat där.
Stockholm är en vacker stad men exakt vad är en äkta stockholmare?
Du anser att jag ska kämpa för våra städer??
Kämpar du isåfall för landsbygden och bonnläppar som mig?
Vad är Sverige för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in