Citat:
Hanna om regeringens förslag för att effektivisera flyktingåtervändandet (Från Hennes Facebook)
Fyfan jag vill inte leva i den här världen längre. Hur kan de vara så grymma, cyniska och fullständigt hjärtlösa
Varför säger hon att hon inte vill leva i den här världen längre? Kommentaren avser ju inte något globalt förslag. Det gäller ju Sverige! Formuleringen tyder på att hon är medveten om att inte något annat land i hela världen har varit så generösa so Sverige. Ändå spyr hon ut sitt missnöje med att regeringen vidtar minimala desperata åtgärder för att mildra konsekvenserna av illegal massinvandring.
Hanna det är fler än du som lever i Sverige! Det börjar bli många nu som inte vill leva i ett land som snabbt förstörs. Ett land som tas över av vildar som skjuter, våldtar, misshandlar, bränner bilar, rånar, spränger handgranater. Ett land där badhusen måste ha vakter för att hålla ordning på muslimska män som antastar, misshandlar, bråkar, vandaliserar. Ett land som huserar terrorister och där muslimska imamer bygger upp samhällen baserade på sharia.
-
Vi är många nu som säger, fy fan vill vill inte leva i det här landet längre! Fast det är vårt land, så jag måste föreslå att du flyttar. Flytta till valfritt muslimsk land och fortsätt med ditt projekt att fylla det med romer, afrikaner.
- Prova bygga HBTQ föreningar i valfritt muslimsk land.
- Prova att ge illegala invandrare bostad, pengar, sjukvård, tandvård, barnomsorg i vilket annat land som helst.
- Prova som homosexuell kvinna ha en debatt med en imam som är för sharia i ett muslimsk land.
- Prova att bjuda in romer att ockupera mark och bygga läger där de svinar ned och utgår ifrån när de i hela städer tigger, horar och stjäl.
Sannolikt skulle du och dina anhängare bli piskade eller stenade innan ni hunnit säga "Welcome Refugees"
Vi levde i ett av världens bästa länder, vi hade inte mycket problem med våltäkter, rån och bilbränder. Vi hade en religion som inte ville kontrollera människor. Vi hade inga terrorister.
Vårt land har blivit förstört av en ohelig allians av sådana som du och Fredrik Reinfeldt. Jag och många med mig skulle vilja att ni lämnade Sverige, ni har förstört landet så att det aldrig kommer att gå att återställa, ni är landsförrädare och vi vill inte att ni förstör mera.
Är det fler än jag som skulle vilja se Fredrik Reinfeldt och Hanna Thome deporterade till ett muslimskt helvete med sharialagar och massor med kriminalitet?
Sedan måste jag påpeka att något har hänt med vänsterpartister, inte fan skulle C.H. Hermansson eller Lars Werner accepterat en så komplett idiot i partiet. Kärringen skulle ha fått ett par ordentliga vänsterkrokar sen skulle hon åkt med huvudet före ut! HBTQ-Muslim-zigenare-Vänstern har fullständigt degenererat det gamla kommunistpartiet.