2016-12-01, 16:41
Medlem
Man undrar ibland vad dessa vänsterpartister går på och om dom röker en joint till frukost?
Citera
2016-12-01, 16:47
Medlem
envackerblommas avatar
I England är det ett brott att hyra ut eller gratis upplåta bostad/rum till papperslösa ( dvs illegaler) - straffet max 30.000 pund i böter. Snart skärps lagen - maxstraffet blir 5 års fängelse - googla "right to rent uk"
så lär det bli i Sverige också om fem år
Malmötokar som Hanna Thome måste tas i örat - halvera miljardbidragen till skithålan Malmö!
Citera
2016-12-01, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av envackerblomma
I England är det ett brott att hyra ut eller gratis upplåta bostad/rum till papperslösa ( dvs illegaler) - straffet max 30.000 pund i böter. Snart skärps lagen - maxstraffet blir 5 års fängelse - googla "right to rent uk"
så lär det bli i Sverige också om fem år
Malmötokar som Hanna Thome måste tas i örat - halvera miljardbidragen till skithålan Malmö!
Sjukt!
Citera
2016-12-01, 17:22
Medlem
https://www.facebook.com/hanna.thome.3

På hennes bakgrundsbild har hon en logo med texten

"Refugees Welcome bring your Families"

Det råder ingen tvekan om det, hon är besatt av att förstöra det svenska samhället. Något måste ha hänt henne som fått henne att gå in i ett maniskt tillstånd av att vilja förstöra Malmö. - Hon är fullständigt rabiat. Det är en sådan person som inte kommer att acceptera att hon förstör för så många andra. Hon har bestämt sig för att fylla Malmö med illegala invandrare, romer och muslimer.

Hon visar en fullständig nonchalans mot alla de som fått sin trygghet förstörd.
Citera
2016-12-01, 17:23
Medlem
Om jag gör mig av med alla identitetshandlingar och börjar om från början, kan jag då också få allting gratis?
Exakt vem jag är har ni inte med o göra men en sak är säkert, det är jävligt synd om mig!
Citera
2016-12-01, 17:35
Medlem
Wayaheads avatar
Stryp, hugg av, det kommunala utjämningsbidraget blixtsnabbt, tvinga rödluvan att leva i härdsmältan!

Att ett sådant praktas överhuvudtaget ges luft och får komma till tals säger allt om den sinnessjuka situationen som feminismen försatt Sverige i!
Senast redigerad av Wayahead 2016-12-01 kl. 17:38.
Citera
2016-12-01, 17:43
Medlem
Ja, exakt. Malmö går väl back en 6 miljarder per år och till det kommer statens kostnader. Polisen, Försäkringskassan, arbetsförmedlingen, domstol osv.

Svenska staten drar sig ur helt och låter Malmö bli ett papperslöst paradis.
Bygg en mur och ta först emot resten av Sverige alla asylsökande och papperslösa så Har Hanna en deal och sitt paradis. Inga problem.

Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Stryp, hugg av, det kommunala utjämningsbidraget blixtsnabbt, tvinga rödluvan att leva i härdsmältan!
Citera
2016-12-01, 17:56
Medlem
"inte till salu" nej Hanna du behöver inte vara orolig!
Faktiskt inte..

Brödrosten ligger en bit före!
Citera
2016-12-01, 18:04
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorbon

Hennes fru har lagt upp 3 bilder på sin håriga armhåla på FB
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/1277900_10152288785488974_1602571629_o.jpg

Vänster-chic! Varför kommer ekorrsvansar under armarna, Sverigehat, sexuella avvikelser och islamistkramande alltid i kluster hos vänsterfolk och sjw:s?

Hanna kan ju trösta sig med att hela landet är en fristad för militanta islamister, åldringsrånare, tiggare och bidragssugna kolonisatörer.
Senast redigerad av Drozd 2016-12-01 kl. 18:25.
Citera
2016-12-01, 18:08
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inv4SD
Satans vidriga danskdjävlar, tar svenskens skattepengar via Robin Hood-skatten och plöjer genast ner i mutor, till fotbollslaget och nu "papperslösa".

Skicka ner 80% av blattepacket till Skåne och ge det åter till Danmark. Det kom,er en dag igen karolinaren får åka ner för att mörda och skövla dom till förstånd.

Här har vi en äkta svensk. Han vill nu att danskarna skall ta över situationen han själv skapat. Svenskarna är verkligen underbara på att ta ansvar för dom egna handlingarna. Känns fantastiskt att läsa sådana här inlägg från riktiga män.
Citera
2016-12-01, 18:22
Medlem
Citat:
Hanna om regeringens förslag för att effektivisera flyktingåtervändandet (Från Hennes Facebook)

Fyfan jag vill inte leva i den här världen längre. Hur kan de vara så grymma, cyniska och fullständigt hjärtlösa
Varför säger hon att hon inte vill leva i den här världen längre? Kommentaren avser ju inte något globalt förslag. Det gäller ju Sverige! Formuleringen tyder på att hon är medveten om att inte något annat land i hela världen har varit så generösa so Sverige. Ändå spyr hon ut sitt missnöje med att regeringen vidtar minimala desperata åtgärder för att mildra konsekvenserna av illegal massinvandring.

Hanna det är fler än du som lever i Sverige! Det börjar bli många nu som inte vill leva i ett land som snabbt förstörs. Ett land som tas över av vildar som skjuter, våldtar, misshandlar, bränner bilar, rånar, spränger handgranater. Ett land där badhusen måste ha vakter för att hålla ordning på muslimska män som antastar, misshandlar, bråkar, vandaliserar. Ett land som huserar terrorister och där muslimska imamer bygger upp samhällen baserade på sharia.

- Vi är många nu som säger, fy fan vill vill inte leva i det här landet längre! Fast det är vårt land, så jag måste föreslå att du flyttar. Flytta till valfritt muslimsk land och fortsätt med ditt projekt att fylla det med romer, afrikaner.

- Prova bygga HBTQ föreningar i valfritt muslimsk land.
- Prova att ge illegala invandrare bostad, pengar, sjukvård, tandvård, barnomsorg i vilket annat land som helst.
- Prova som homosexuell kvinna ha en debatt med en imam som är för sharia i ett muslimsk land.
- Prova att bjuda in romer att ockupera mark och bygga läger där de svinar ned och utgår ifrån när de i hela städer tigger, horar och stjäl.

Sannolikt skulle du och dina anhängare bli piskade eller stenade innan ni hunnit säga "Welcome Refugees"

Vi levde i ett av världens bästa länder, vi hade inte mycket problem med våltäkter, rån och bilbränder. Vi hade en religion som inte ville kontrollera människor. Vi hade inga terrorister.

Vårt land har blivit förstört av en ohelig allians av sådana som du och Fredrik Reinfeldt. Jag och många med mig skulle vilja att ni lämnade Sverige, ni har förstört landet så att det aldrig kommer att gå att återställa, ni är landsförrädare och vi vill inte att ni förstör mera.

Är det fler än jag som skulle vilja se Fredrik Reinfeldt och Hanna Thome deporterade till ett muslimskt helvete med sharialagar och massor med kriminalitet?

Sedan måste jag påpeka att något har hänt med vänsterpartister, inte fan skulle C.H. Hermansson eller Lars Werner accepterat en så komplett idiot i partiet. Kärringen skulle ha fått ett par ordentliga vänsterkrokar sen skulle hon åkt med huvudet före ut! HBTQ-Muslim-zigenare-Vänstern har fullständigt degenererat det gamla kommunistpartiet.
Senast redigerad av Trotteri 2016-12-01 kl. 18:45.
Citera
2016-12-01, 18:23
Medlem
Gräv djupt runt både Malmö och stockträsk.Bänd sedan loss tuvorna så de kan driva ut till havs.
Antingen sänker man sedan skiten eller ankrar upp dessa flyttuvor så de kan leva sitt eget mångkulturella liv.
Stoppa all leverans av livsmedel från landsbygden till dessa multikultiöar.
Vänta ett år och utvärdera resultatet hur de "klarar sig".
Vänsterfittan som tråden handlar om tror väl pengar växer på träd och maten tillverkas på ICA.
Vilka djävla katastrofzoner våra storstäder egentligen är.
Malmö är i en klass för sig som är helt beroende av "U-hjälp".
En befolkning som mest liknar ett gäng gapande fågelungar.Kommer inte modern med föda så är det kört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in