Citat:
Ursprungligen postat av
xtroverto
Vad menar du är mer klädsamt genemot sin omgivning än att vara trevlig, en viss karisma i sin stil, pondus och ett tydligt tsabilt självförtroende. Han är ju inte så himla lång men han var såpass auktoritär.
Du sa skyddad id, och det ser inte jag, det står inte heller i den där han själv pratar,
Du har inte råkat på honom sedan innan DD blev blev först. Det betyder ju då att du inte sett honom på 20 år och missa hans glansdagar, när han skötte det korrekt. Du fick alltså intrycket av att var ite mesig, vilket är ganska kul, och sossig. Som 25-28 åring?
Det är inget som du utöver dessa saker, har någon kännedom om? Ni träffades kanske i unga år?
Ja det är ju det jag säger, vissa saker som en del skriver känner inte
jag igen som att de "stämmer" därför blev jag lur på att det som sägs i tråden kanske avsåg någon annan. Och därför frågade jag alltså.
Ja hade han "glansdagar" den perioden så har jag missat det. Hade han inte glansdagar så har jag missat det. Och vad för slags dagar han har nu och däremellan så missar jag det med.
Jag visste bara vem det var när jag såg honom i tidningen och blev lite konfunderad, jag visste inte ens att han varit med i något MC gäng men hade förvisso ingen anledning att veta.
Jag blev fundersam dels för det lilla jag kände honom fick jag svårt dels att föreställa mig honom i något gäng (inte för att han var just mesig, men jag föreställer mig att om man ska vara mer, tja kommunikativ..., fast det kanske han blev senare)? <rycker på axlarna>
Men dels också intervjun i sig där han var med på bild som något udda (jag kan på sätt och vis förstå "nyttan" av artikeln).
Och nä, jag är inte intresserad av vad han gjort eller inte gjort, det är inte nåt som angår mig, det är inte därför jag frågade.