2016-12-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
I artikeln jag såg, där han själv ställde upp på intervju framstod det som att han skulle lämnat med visst besvär. Någon tid efter var det något reportage där de skrev om några f. d. medlemmar (ingen intervju utan de skrev om dem) och då framstod det som att han var utslängd dock.
Äntligen en som man direkt inser har sett rätt.

Om man bara ger det en sekunds tanke så fattar man att han är out. Men senare blev det mer. För hade han varit något annat så hade han inte haft den spända relationen till klubben, för det finns ju folk som lämnar och sedan går med igen, vilket är en omöjlighet då man inte får besöka klubbområdet.

Brian S var ju GS-Left först när han gick ur HA men detta justerades ju av naturliga skäl när han joinade BMC.
Citera
2016-12-07, 21:05
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Äntligen en som man direkt inser har sett rätt.

Om man bara ger det en sekunds tanke så fattar man att han är out. Men senare blev det mer. För hade han varit något annat så hade han inte haft den spända relationen till klubben, för det finns ju folk som lämnar och sedan går med igen, vilket är en omöjlighet då man inte får besöka klubbområdet.

Brian S var ju GS-Left först när han gick ur HA men detta justerades ju av naturliga skäl när han joinade BMC.

Kommentaren om vad hans mamma säjer om att han är tjock har inte med utseendet att göra, utan mer om att borde man inte veta bättre än att hålla på jävlas med folk så man måste söka skyddad identitet....jag är dock inte ledsen över att inte vara barnvakt. Inte för att jag känner han väl eller så, men ytligt bekant för väldigt länge sedan och klart folk kan förändras men jag blev ändå lite förvånad över att han skulle gått med i MC gäng. Inte för att påstå hen är mesig eller så men... Tja <rycker på axlarna>.
Citera
2016-12-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baltarzar
Har du lust o berätta vilket behandlingshem du hamnade på ?
Du kan PM om du hellre berättar där.

Det finns inte mer utan konkade, ja det var väl början av 90-talet under finanskrisen när kommunerna började snåla och inte placerade folk. Hurså?
Citera
2016-12-07, 21:14
Medlem
Citat:
Kommentaren om vad hans mamma säjer om att han är tjock har inte med utseendet att göra, utan mer om att borde man inte veta bättre än att hålla på jävlas med folk så man måste söka skyddad identitet....jag är dock inte ledsen över att inte vara barnvakt. Inte för att jag känner han väl eller så, men ytligt bekant för väldigt länge sedan och klart folk kan förändras men jag blev ändå lite förvånad över att han skulle gått med i MC gäng. Inte för att påstå hen är mesig eller så men... Tja <rycker på axlarna>.
Nu hänger jag inte med?
Citera
2016-12-07, 21:26
Medlem
Citat:
Nu hänger jag inte med?

Vissa passar kanske inte att vara i ett gäng av den typen. Även om de vill vara kriminella eller nödgas till det av diverse skäl. Jag ska inte påstå att jag kände honom eller så, jag kan ju haft fel i min uppfattning för folk kan förändras (men kanske inte om något sket sig mellan han och klubben?). Jag har inte råkat på honom sedan innan ens Dirty Dräggels blev "ackrediterade" , annat än när jag såg den där intervjun då. Men å andra sidan verkade han lite småsossig så kanske inte underligt han sökte sig till något gäng. Posera i byggnads säjer väl en del antar jag.
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-12-07 kl. 21:53.
Citera
2016-12-07, 21:28
Avslutad
Citat:
Nu hänger jag inte med?

Det är inte första gången. Hur saklig och kunnig du än är så har du totalt fel så ofta att du inte är trovärdig.
Citera
2016-12-07, 22:33
Medlem
Citat:
Vissa passar kanske inte att vara i ett gäng av den typen. Även om de vill vara kriminella eller nödgas till det av diverse skäl. Jag ska inte påstå att jag kände honom eller så, jag kan ju haft fel i min uppfattning för folk kan förändras (men kanske inte om något sket sig mellan han och klubben?). Jag har inte råkat på honom sedan innan ens Dirty Dräggels blev "ackrediterade" , annat än när jag såg den där intervjun då. Men å andra sidan verkade han lite småsossig så kanske inte underligt han sökte sig till något gäng. Posera i byggnads säjer väl en del antar jag.
Jag syftade mer på hans morsa och skyddad id och barnvakt, snackade du fritt tänk där eller var det relaterat till artikeln?
Citera
2016-12-07, 22:44
Medlem
Citat:
Jag syftade mer på hans morsa och skyddad id och barnvakt, snackade du fritt tänk där eller var det relaterat till artikeln?

I artikeln stod det att han levde med skyddad identitet, om det var på grund av sina problem med HA eller om han kanske jävlats med andra personer var något oklart.
Därav min tanke om "vad säjer din morsa..."

Barnvakten var mer till tjenaretjenares kommentar om att jag inte skulle varit född när" Bengan" var med i MC gäng...
Senast redigerad av bradgardsindianen 2016-12-07 kl. 22:48.
Citera
2016-12-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Det är inte första gången. Hur saklig och kunnig du än är så har du totalt fel så ofta att du inte är trovärdig.
Du verkar besatt av mig, du ifrågasatte Mega och BS och piper iväg och sedan påstår du att Mega är som Brian och det är ju allt annat än sant.

Ska du quota mig så håll dig till ämnet.
Citera
2016-12-07, 22:54
Medlem
Citat:
I artikeln stod det att han levde med skyddad identitet, om det var på grund av sina problem med HA eller om han kanske jävlats med andra personer var något oklart.
Därav min tanke om "vad säjer din morsa..."

Barnvakten var mer till tjenaretjenares kommentar om att jag inte skulle varit född när" Bengan"var med i MC gäng...
Vi har alltså inte läst samma intervju. Då har vi alltså kommit fram till att det finns hela tre artiklar och intervjuer om honom. Minns du var du läste detta?
Citera
2016-12-07, 22:59
Avslutad
.
Senast redigerad av Lunkan99 2016-12-07 kl. 23:14.
Citera
2016-12-07, 23:51
Medlem
Du verkar syfta på Mega, tjock, id-skydd, och ger det intrycket. Bengan hade ju en skön stil, han var ju inte pres för att var en sossig och lite mesig, det var däremot Mega.

Bengan hade lite stil och ett uns av pondus och mycket brudar, Mega hade liksom ingen egen stil, han var en stor fettsäck som vissa kallade den stora biffen bara att han var med i HA, och att Mega var sämst medlem är ju bevisat då han blev utkastad när han lämnade, vilket inte Bengan blev. Det var hans snubblande efterår som satte honom i sämre dager.

Sedan fattar jag inte varför han ljuger om meningslösa saker, att det bara är medlemmar som får visats i klubblokalen, när dessutom frågan löd- händer det att du umgås med dem på klubbområdet? Sedan säger han att det händer att han dock springer på dem, ibland, eftersom de bor i samma stad.

Det komiska är att just facket blev anledningen till att han lämnade då bolaget fick stora problem med dem pga att Bengan var med i HA. Så där kanske han fick konsekvenser för sitt poserande i byggnads, eller nåt.

Jaja, nu kanske man ska lämna Bengan så han får fortsätta jobba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in