Blev nyligen singel efter ett långt förhållande. Då jag reser runt mkt tänkte jag att jag ger Tinder en chans.
För att inte bara bli en i mängden så hörde jag från en tjejpolare att Tinder Plus är väldigt bra så tänkte att 100kr e en sketsumma egentligen, fördelarna med att bara kunna swipea utan att vänta emellan om man inte hade något att göra för stunden vägde över priset liksom.
Igår var jag i Göteborg och swipeade som bara attan. Matchade med typ 85st på en dag. Till slut står det att alla kvinnor i den åldern och det räckviddsspannet är slut och att appen inte hittar fler. Men problemet är att idag kom jag till Stockholm som jag aldrig tidigare varit i med appen installerad men det står FORTFARANDE att den inte hittar några.
Får t.o.m notiser att jag blivit superlike:ad men kan somsagt inte se kvinnorna då den inte "hittar några"
Någon som varit med om något liknande. Finns det en övre gräns för antal swipes även om man har Tinder Plus? Rimligen är det ju inte någon brist på brudar utan det är någon jävla bugg i appen som ställer till med detta. Har redan provat starta om telefonen, appen, ominstallerat appen etc. Inget har fungerat. Tydligen fler på nätet som har haft liknande problem men utan svar.
Riktigt kasst, kommer definitivt att reclaima pengarna (inte för pengarnas skull utan principen att någon utlovar en tjänst som man sedan inte får).