2016-12-06, 17:35
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mthrfckr13
Ann*li Finast* L*ndström *=e,e,i
Är väl https://www.facebook.com/L**ndstrm då? *=ii
Men uppdateringar syns nog inte för oss icke-vänner, ser inte ut att vara uppdaterad sen i februari.
Citera
2016-12-06, 19:25
Medlem
Har det inte varit några förhör idag eller igår den här veckan ? När blir nästa förhör och vilka kommer förhöras?
Citera
2016-12-06, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mejdejmejdej
Tack!

Det är verkligen en slående likgiltighet i rösten på 24-åringen (MB)... Hoppas verkligen att de får sitta länge och väl med tillhörande daglig ass rape i á 10 år.

Edit: BH´s anledning var till varför hon erkände mord vid polisförhöret var ju snygg: "Jag var ju så pass ledsen och ville bara åka därifrån". Äh nu är jag så ledsen och vill åka hem... What to do, what to doo... Jag vet, erkänn mord!

-Hur mkt tog ni ut?
-8000
-Varför just den summan?
-För det gick inte att få ut mer!
-Hade ni gjort nåt försök att få ut mer?
-Ja
-Hur mkt hade ni tänkt ta ut?
-Så mkt det gick!
-Varför det?
-Det vet jag inte!

Lite märklig sista fråga av åklagaren "Varför det"
Citera
2016-12-06, 19:43
Medlem
Hoppsan, P-O H som gudfar...🙄
Citera
2016-12-06, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Har det inte varit några förhör idag eller igår den här veckan ? När blir nästa förhör och vilka kommer förhöras?

På Torsdag så är det fortsättning på rättegången om jag inte minns fel. Vet dock inte vems tur det är att bli förförd, AL?
Citera
2016-12-06, 20:05
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitch80
På Torsdag så är det fortsättning på rättegången om jag inte minns fel. Vet dock inte vems tur det är att bli förförd, AL?
Enligt DT:
Citat:
Nästa förhandlingsdag är torsdag den 8 december. Då ska man höra den 30-åriga kvinnan och den 33-åriga kvinnan i den omfattande rättegången.
Men jag har för mig att någon postade annan info i tråden förra veckan...
Citera
2016-12-06, 22:42
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitch80
AL är förhörd.
Det är EA, JM, DM och MH kvar
Citera
2016-12-06, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
AL är förhörd.
Precis! AL är förhörd och där var det direktrapportering! Undrar hur det ska gå när MH förhörs om han kommer svara "vaddå jag fattar ingenting" på alla frågor.
Men du menar väl JH inte JM för nån sån finns väl inte ? Eller du menar MJ förstås , men det ska bli intressant att att höra vad JH har att säga till sitt försvar!
Citera
2016-12-06, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggis26
Hoppsan, P-O H som gudfar...🙄
vem har det ?
Citera
2016-12-06, 23:30
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Precis! AL är förhörd och där var det direktrapportering! Undrar hur det ska gå när MH förhörs om han kommer svara "vaddå jag fattar ingenting" på alla frågor.
Men du menar väl JH inte JM för nån sån finns väl inte ? Eller du menar MJ förstås , men det ska bli intressant att att höra vad JH har att säga till sitt försvar!

Ha ha ja jag menade M Jism*
Ma*sH tror jag kommer prata det han vet. Han som bytt namn få fejjan DM eller ska man säga Tanis jo Precis? och hans ex? står ju som singel nu. EA
Citera
2016-12-06, 23:46
Medlem
kitschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TbbW
AL är förhörd.

Och av dessa är det bara MH som sitter häktad om jag förstått saken rätt?

Är JH förresten förhörd än eller sparar de honom till sist? Han känns lite som "mest" misstänkt om man nu kan göra den graderingen. Har läst hans förhör också, han är ju synnerligen svår att få något ur, minns i stort sett ingenting.
Senast redigerad av kitschi 2016-12-06 kl. 23:50.
Citera
2016-12-07, 00:25
Medlem
TbbWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kitschi
Och av dessa är det bara MH som sitter häktad om jag förstått saken rätt?

Är JH förresten förhörd än eller sparar de honom till sist? Han känns lite som "mest" misstänkt om man nu kan göra den graderingen. Har läst hans förhör också, han är ju synnerligen svår att få något ur, minns i stort sett ingenting.

Jag tror de tar Hassling sist! När alla de andra pratat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in