2016-12-06, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ojdå, så det kommer bli spänning imorgon igen då , ja vi får väl se hur spännande det blir. Är ju slutval så tror kanske det är David som är förälskad i Jennifer som får hjärtat krossat, eller kanske My som blir sårad ifall hon blir bortvald. Men vi får se.

Ja, det blir något utöver det vanliga Det kommer bli massor med kärlek, det är så laddat, efterlängtat och härligt enligt Lindas blogg. Hon är så lycklig över att få vara med om detta år efter år. Det kommer vara så romantiskt men också väldigt jobbigt. Så oj vad spännande
Citera
2016-12-06, 14:32
Medlem
Citat:
Tror inte Linnea blir bortvald...men allt kan ju ske. Nja Jennifer verkar ju förblindad när det gäller Charlie så tror snarare David åker och blir krossad då han är förälskad i Jennifer men hans "mur" hindrar honom från att agera och ta för sig.

Ja såklart. Det är ju stackars David. Den som är mest lik mig själv både till sätt och utseende.
Citera
2016-12-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Hoppas nästan att Charlie visar sitt rätta jag och säger som det är. Blir ju bara pinsamt när han låtsas vara intresserad av Jennifer och hon tror att han är seriös och har äkta känslor

Ja eller kanske att han råkar försäga sig och sen åker han, men tror dock att Charlie är för slug, han har ju varit med i liknande program tidigare och vet säkert hur man ska göra. Tror han kommer spela på än mer så han får resan och ligga med Jennifer (om dem inte redan gjort det?) och David kommer bli en mer tillbakadragen när han ser "passionen" mellan Jennifer och Charlie och sen får han åka.

Jennifer är blind anser jag, lika blind som Fredrik var 2007 när han valde Sofia.
Citera
2016-12-06, 14:35
Medlem
Citat:
Ja eller kanske att han råkar försäga sig och sen åker han, men tror dock att Charlie är för slug, han har ju varit med i liknande program tidigare och vet säkert hur man ska göra. Tror han kommer spela på än mer så han får resan och ligga med Jennifer (om dem inte redan gjort det?) och David kommer bli en mer tillbakadragen när han ser "passionen" mellan Jennifer och Charlie och sen får han åka.

Jennifer är blind anser jag, lika blind som Fredrik var 2007 när han valde Sofia.

Tror du att han är intresserad av Jennifer på det sättet?
Citera
2016-12-06, 14:38
Medlem
Citat:
Ja, det blir något utöver det vanliga Det kommer bli massor med kärlek, det är så laddat, efterlängtat och härligt enligt Lindas blogg. Hon är så lycklig över att få vara med om detta år efter år. Det kommer vara så romantiskt men också väldigt jobbigt. Så oj vad spännande

Ja där försöker hon verkligen locka tittare , och troligen kommer ju alla titta även de som inte fullt tror på detta. Men man får väl hoppas det blir massor med kärlek imorgon då. Skulle inte förvåna mig om det blir passion direkt mellan Paul och Sigrid också.

"Egentligen kan man säga att det verkligen syns på mer än ett ställe, för det är MYCKET kärlek på onsdag, men jag tänker framför allt på en av våra tjejer. Det är så laddat, så efterlängtat och så härligt det man får se att jag får gåshud."......

från bloggen, tror du det är Erik och Linnea hon skriver om eller Jennifer och Charlie??
Citera
2016-12-06, 14:39
Medlem
Citat:
Tror du att han är intresserad av Jennifer på det sättet?

Du menar på det rent sexuella planet? Ja där kan han nog vara intresserad för en kort stund, för nåt seriöst och långvarigt, nej knappast.
Citera
2016-12-06, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Ja såklart. Det är ju stackars David. Den som är mest lik mig själv både till sätt och utseende.

Tror det tyvärr och det är synd för han är den av Jennifers killar som är äkta och verkligen skulle kunna passa på gården.
Citera
2016-12-06, 14:40
Medlem
Citat:
Ja där försöker hon verkligen locka tittare , och troligen kommer ju alla titta även de som inte fullt tror på detta. Men man får väl hoppas det blir massor med kärlek imorgon då. Skulle inte förvåna mig om det blir passion direkt mellan Paul och Sigrid också.

"Egentligen kan man säga att det verkligen syns på mer än ett ställe, för det är MYCKET kärlek på onsdag, men jag tänker framför allt på en av våra tjejer. Det är så laddat, så efterlängtat och så härligt det man får se att jag får gåshud."......

från bloggen, tror du det är Erik och Linnea hon skriver om eller Jennifer och Charlie??

Jag tror det handlar om Jennifer och Charlie.
Citera
2016-12-06, 14:43
Medlem
Citat:
Du menar på det rent sexuella planet? Ja där kan han nog vara intresserad för en kort stund, för nåt seriöst och långvarigt, nej knappast.

Jag vet inte riktigt men jag tycker att Jennifer och Charlie verkar helt olika som personer. Kan de verkligen passa ihop? Eftersom Charlie varit med i tv tidigare så finns det ju en del artiklar om honom och det förstärker bara bilden av att han inte är seriös med detta. Känns om han föredrar helt andra tjejer så därför tänkte om han verkligen är intresserad av Jennifer.
Citera
2016-12-06, 17:09
Medlem
Citat:
Jag tror det handlar om Jennifer och Charlie.

Okej, ja vi får se imorgon. Är du nyfiken på den där Paul som dyker upp hos Sigrid??
Citera
2016-12-06, 17:13
Medlem
Citat:
Jag vet inte riktigt men jag tycker att Jennifer och Charlie verkar helt olika som personer. Kan de verkligen passa ihop? Eftersom Charlie varit med i tv tidigare så finns det ju en del artiklar om honom och det förstärker bara bilden av att han inte är seriös med detta. Känns om han föredrar helt andra tjejer så därför tänkte om han verkligen är intresserad av Jennifer.

Dem är ganska så olika kan tyckas, och jag tror inte dem kommer passa ihop, hon längtar väl efter det där äkta och speciella och hans bakgrund visar ju rätt tydligt att han inte är seriös. Jag tror innerst inne att han föredrar yngre tjejer som är på ett helt annat sätt än Jennifer, ser honom med en tjej som Farmen-Lina eller någon av de ensamma mammorna i 25-års åldern i "Ensam mamman söker". Tror Jennifer blir tråkig för honom i längden, både på det mentala och sexuella planet. Sen kommer hon nog inte kunna låta bli att köra igång med sina "tester" heller ifall dem skulle hamna i en relation och då lär ju Charlie tröttna rejält och dra.
Citera
2016-12-06, 18:07
Medlem
Citat:
Okej, ja vi får se imorgon. Är du nyfiken på den där Paul som dyker upp hos Sigrid??

Ja, det blir spännande att se om han har det Sigrid söker. Han måste ju både passa in i hennes liv och ha attraktion. Sedan om det kan funka mer långsiktigt är jag lite osäker på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in