2016-12-03, 23:06
Medlem
nobbenss avatar
Har sån lust att skriva: "Hoppas någon läderbögklubb vinner hans fjolliga middagsutauktionering och sätter på honom ordentligt så vi blir av med fanskapet" men det gör jag ändå inte....
Citera
2016-12-03, 23:16
Medlem
nobbenss avatar
Kanske ändå Åke har "tänkt till" och att hela denna böghistoria är att härleda till att han på ett märkligt bakvänt sätt söker uppmärksamma sig som icke Putinvänlig som det ju ibland kommit beskyllningar om
Citera
2016-12-03, 23:24
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
Färre än en på hundra är gay. Det är alltså väldigt ovanligt att vara gay.

Och Åkesson är inte gay.

Detta är för övrigt en av de mest desperata och "svagaste" trådarna på forumet. Skulle inte sörja om den förpassades till papperskorgen.
Vad gjorde Jimmy på bögklubb då? Personligen skiter jag i SD och Svensk politik, men man kan ju tycka att det är en relativt relevant fråga med tanke på att om Jimmy kom ut som bög idag, så skulle SD vara borta i morgon (var inte så jävla ordagrann nu). Och om han bara tycker det är lite skoj att florera med bögar så är det nog bara de mest hårdnackade som går ur. och 1/100 skulle vara väldigt ovanligt?
Citera
2016-12-03, 23:35
Medlem
PeteDandys avatar
Någon som vet om Jimmie är top eller bottom eller både och? Jag gissar på att han är en radikal bottom. Någon annan som hört något annat?
Citera
2016-12-03, 23:56
Medlem
Herregud vilket härj för att Jimmie gått på bögklubb. Han får väl gå på vilka klubbar han vill bara han inte är redlös eller börja fäkta med folk i kön. Om nu någon inte vill rösta SD för att Jimmie gått på bögklubb är det fan bara tragiskt, det viktiga är väl hans politik. Att det ens är en nyhet är fan pinsamt. Jag tycker det enbart är positivt att han är där, oavsett anledning.

Homoklubbar är ju ganska roliga att besöka och de som är så inskränkta att de inte våga gå dit måste vara väldigt osäkra människor. Vad man än tycker om invandringen är alla homorättigheter i samhället bara positiva!
Citera
2016-12-04, 00:04
Medlem
Anledningen att Jimmie Åkesson går på gayklubb är förstås PR. Självklart förstod Jimmie och SD att det skulle uppstå rabalder när han kliver in på en gayklubb och SD kan sedan använda detta för att "bevisa" att SD minsann inte är ett homofobiskt parti.

Samtidigt uppstår motsägelsefulla uttalanden av politiskt korrekta som "Här är alla välkomna så vi kan inte acceptera att Jimmie kommer" vilket förlöjligas och sen kan sättas som etikett på "PK-etablissemanget" som ett bevis på att deras meningsmotståndare är knäppgökar i form av olika memes. (Ungefär på samma sätt som reklamen om tiggare i tunnelbanan som sen blev nedrivna).

Säga vad man vill om SD men dom är duktiga på PR.
Citera
2016-12-04, 00:08
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Herregud vilket härj för att Jimmie gått på bögklubb. Han får väl gå på vilka klubbar han vill bara han inte är redlös eller börja fäkta med folk i kön. Om nu någon inte vill rösta SD för att Jimmie gått på bögklubb är det fan bara tragiskt, det viktiga är väl hans politik. Att det ens är en nyhet är fan pinsamt. Jag tycker det enbart är positivt att han är där, oavsett anledning.

Homoklubbar är ju ganska roliga att besöka och de som är så inskränkta att de inte våga gå dit måste vara väldigt osäkra människor. Vad man än tycker om invandringen är alla homorättigheter i samhället bara positiva!
Ja tänk vilket mod han uppvisar den lille Jim sen ska man väl inte racka ner på människor som blivit så skrämda av bögjävlar så de flyr dem sen finns det vad du än tror vettigt folk som avstår att närma sig sån slags galenskap och istället upprätthåller ett benhårt avståndstagande å tack Gud för det
Citera
2016-12-04, 00:12
Medlem
mr.demons avatar
Skönt det skulle vara om det kom ut att Jimmie är BS eller nåt.
Citera
2016-12-04, 00:16
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeepdaCreep
Anledningen att Jimmie Åkesson går på gayklubb är förstås PR. Självklart förstod Jimmie och SD att det skulle uppstå rabalder när han kliver in på en gayklubb och SD kan sedan använda detta för att "bevisa" att SD minsann inte är ett homofobiskt parti.

Samtidigt uppstår motsägelsefulla uttalanden av politiskt korrekta som "Här är alla välkomna så vi kan inte acceptera att Jimmie kommer" vilket förlöjligas och sen kan sättas som etikett på "PK-etablissemanget" som ett bevis på att deras meningsmotståndare är knäppgökar i form av olika memes. (Ungefär på samma sätt som reklamen om tiggare i tunnelbanan som sen blev nedrivna).

Säga vad man vill om SD men dom är duktiga på PR.
"Du Jimmy, vi behöver lite goda skriverier nu sedans Ekeroth söp snett igen, kan du traska runt på lite bögbarer på torsdagsmorgonen så vi inte ser så homo-fientliga ut?"

Fy fan vad jag skulle vilja sitta med på det mötet. (Är du för övrigt helt stöpt i skit?)
Citera
2016-12-04, 00:16
Medlem
Reichsfurers avatar
White trash, is always white trash. Äckliga falska SD. Vi de äkta patrioterna såg detta för länge sedan...
Citera
2016-12-04, 00:18
Medlem
Driver82s avatar
Liknelsen med Jörg Haider som några påpekat i tråden är väl ändå ganska slående?

Något skumt är det väl ändå med män som utåt sett är hetero men som frekventerar gaybarer?

Jag är t.ex. inte intresserad av att spela varpa så då besöker jag inte en varpaklubb för att ta ett exempel. Av samma anledning har jag aldrig besökt ett bögställe, intresset för sex med män saknas helt hos mig. Däremot tycker jag mycket om t.ex. bilar, hockey, mat, fotboll, musik och film och söker mig därmed till sådana sammanhang.

Personligen skiter jag i vad folk har för läggning, så länge det inte är oskyldiga människor, som barn eller även vuxna som tvingas till sex, samt djur inblandade i deras sexuella förehavanden, men nog måste jag erkänna att jag tror att om man går på gaybarer så finns det visst intresse av att inte enbart idka sexuellt umgänge med folk av det motsatta könet. Att denna händelse får folk att ifrågasätta herr Åkessons sexuella läggning tycker jag är helt naturligt.
Citera
2016-12-04, 00:24
Medlem
Åkesson vill vara folklig, därför gick han på bögklubben.
Att vilja vara folklig är detsamma som att vara politiskt korrekt.

Mina misstankar befarades när han kastade ut Sdu. Nu besannades dom.
Grattis Åkesson nu är du riktigt PK. För det var väl inte längtan efter PåK som fick dej dit ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in