2016-12-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaFet
Sätter min veckopeng på att dom försöker vara "Trump-smarta" (4d Chess) och har planerat detta som en pr kupp. Åkesson går dit, i bästa fall så blir det bråk, han får lämna och går tillbaka och kan visa att han är mer tolerant än vad dom är (som det ju blev nu). I värsta fall så "läcker" det ut att han har festat på gayklubb utan att göra en stor sak av det vilket visar hur tolerant han är.
Hur kommer det sig att när Åkesson beblandar sig med homosexuella så beskrivs det som en slug, sociopatisk plan med dolda baktankar. Men när Reinfeldt, Löfven och andra företrädare för partier som för inte allt för länge sedan förbjöd och tvångskastrerade homosexuella deltar i pride o.dyl så är det bara fina genuina gester?

Är det helt uteslutet att Åkesson helt enkelt inte har nått emot homosexuella och därför känner sig bekväm med att besöka gaybarer? Kan det helt enkelt vara så att Åkesson tillskrivits en intollerant uppfattning av gap-och-skrikvänstern som han helt enkelt inte har, men som passar in i medias bild av Åkesson och därför sprids vidare? Tänk lite för er själva istället.
Citera
2016-12-03, 14:44
Medlem
baltazar666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Nej, det blir inte svårare att stämpla SD som ett homofobiskt parti - de uttalanden som har gjorts av medlemmar i partiet är hemska och flera jobbar kvar.

Det roliga är att varje gång en person i SD hamnar i blåsväder, verkligen kämpar SD:are att skydda och manipulera sanningen. Hade Löfven istället gått till en gaybar hade ditt svar inte varit likadant, och det vet du.

Att SD nu "träffar homosexuella i verkligheten", är du verkligen seriös? Jag skulle inte jämföra en gaybar med seriösa intervjuer/möten med homosexuella/homosexuellas verksamheter.

Ta huvudet ur sanden och lägg ner ditt bullshitteri.

Du satte verkligen ord på mina tankar hycklerit bland SD:are är inte sällan mer än underhållande.
Citera
2016-12-03, 14:45
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Jag ser vad du försöker göra här, saken är att det inte funkar hursomhelst. Måste vara ledsamt att veta, det enda du har i ditt arsenal mot dina politiska motståndare, är lögner och antydningar.
Märkligt påstående med tanke på att det var du som alldeles nyss påstod av Jimmie Åkesson blev anfallen.
Citera
2016-12-03, 14:46
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
I artikeln framgår följande:

Spenderar man en timme på en gayklubb bör man väl rimligen förstå att det är just en sådan klubb. Sedan lämnade han alltså gayklubben och kom tillbaka lite senare.
Fortfarande vet vi inte om han vet vad det var för klubb innan han gick dit. "Jaså var det en bögklubb, hade ingen aning om det men det var ju helt ok ställe ändå". Man kan bara spekulera, kanske han visste kanske han inte visste.
Citera
2016-12-03, 14:47
Medlem
Bra för Jimmy, lite PK för honom och SD. Jag ror inte han är rasist, inte i den klassiska mening av ordet.
Citera
2016-12-03, 14:53
Medlem
Vad är detta för hyckleri från vänsterdebattörer? Vilket ben skall Ni stå på? I alla pattar, jag menar i alla partier...finns det människor som inte gillar homo. Det är inte något specifikt för SD. Vi är alla olika och några gillar det och några kanske "hatar" det.

Att besöka en nattklubb måste väl vara tillåtet både för Jimmie eller för Stefan Löfven om dom vill ut och roa sig. Om klubben är stämpad som en "gay-bar" vad FAN betyder det, inte ett djävla skvatt med hänvisning till "alla människors lika värde"

Hela denna tråd är verkligen patt etisk och jag vill faktiskt vidhålla att detta inte borde vara någon nyhet när vi ser det långsamma förfallet. Jag tror inte ens att Horan har uttryckt sig på så sätt att Jimmie var på gaybar.

Försöker någon vinna politiska poäng på detta? Ja hade Jimmie slagit ned en gay-kille då hade det så klart blivit krigsrubriker. Nu är det enbart trams.
Citera
2016-12-03, 14:55
Medlem
VassleProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clayton80
Märkligt påstående med tanke på att det var du som alldeles nyss påstod av Jimmie Åkesson blev anfallen.

Kanske är hela skiten bara en stor lögn, en lögn skapad av AB enbart för att försöka antyda att Åkesson är ***? Kanske var Åkesson bara snabbt in på toa, sen drog han?

Det är ingen gayklubb, han blev inte anfallen, ja, snart börjar jag tro att han inte ens var på plats.
Citera
2016-12-03, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SituationReport
SD är för alla människor, inte enbart vänsterfantasi-högern. SD är en rättighet, inte bara en motreaktion på fantasi-samhället.

SD är ett socialkonservativt parti som inte går hand i hand med den toleranta miljö man kan uppleva i en RFSL-vänlig gaybar.

Att han besöker en gaybar kl1 på en torsdag natt är bara udda. Att han sen återvänder med två polare är jävligt udda.

Hans sexualitet är inte min ensak och jag respekterar honom även om han kommer ut som gay,men Jimmie, sluta sprida intolerans i vårt land.
Citera
2016-12-03, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VassleProtein
Kanske är hela skiten bara en stor lögn, en lögn skapad av AB enbart för att försöka antyda att Åkesson är ***? Kanske var Åkesson bara snabbt in på toa, sen drog han?

Det är ingen gayklubb, han blev inte anfallen, ja, snart börjar jag tro att han inte ens var på plats.

ring norrmalmspolisen och fråga om de åkt ut på ett prio 1 larm påkallat av säpo till en gaybar i gamla stan
Citera
2016-12-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Man bygger en stark familj genom att stödja varandra, även om ens sexuella läggning eller levnadssätt är annorlunda. På dig låter det som om folk väljer att föddas till homosexuella, kanske att folk bara vill experimentera med sina identiteter och inte vara inlåsta i gamla mönster. Vem är du att moralisera??
Det är inte det jag säger. Men man blir väldigt präglad av sin ogivning. Att fler och fler anser unga anser att dom är födda i fel kön är ett tydligt tecken i tiden. Det här är alarmerande!
Tillslut kommer det här sättas in i ett evolutionssystemet och människor kommer av naturen födas med den här psykiska och biologiska ohälsan.

Idag uppmanas man att tänka rätt och att finna identitet i kön och folkstam är något som är förbjudet.
För att få stopp på dom här tankarna så har man riktat sig in på barn i tidig ålder eftersom det är i den åldern man formas som människa.
Det här i lagom takt till att unga mår sämre psykiskt och självmordsantalet stiger.

Ska vi börja övertyga schizofrena människor också att rösterna i deras huvuden är verkliga?

Vi ÄR sjuka, jag moraliserar inte. Och det är en av dom större revolutionerna västvärlden kommer skåda om vi sätter det i historisk kontext.

För att förhindra detta måste människor hitta den identitet som naturen är oss given och hitta tillbaka till glädjen i det. Detta är en synd idag. Och vi uppmanas att formas till materiella historielösa ting utan någon som helst kall till världen.

Mannen har en roll i familjen och kvinnan har en roll i familjen och det är är inte könshat, tvärtom. Och den enda starka familjen är en kärnsfamilj.

Det här måste konservativa människor och inte minst ledare ha i behåll i sina handlingar.
Citera
2016-12-03, 15:05
Medlem
PelleKrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Jo, mycket! SD är största parti inom gruppen HBTQ. Svårt att tro när man ser dessa "antirasistiska" tv-bögar. Men de släpps ju fram i propagandasyfte. Tråkigt nog har det funkat och många tror att bögar som regel är vänster men så är inte fallet.

Källa?
Citera
2016-12-03, 15:08
Bannlyst
Vilka roliga sexuella avarter kan SD stå för?
Sölvesborgsdominia?
Icke sexuell=Sicket Dårskap
Slemmiga Deutschen?
Sperma Date?
Säpokodning för Åkessons sena nätter!-Snaska Dotte?
Smör-Dase?
Skånes Dönickar?
Sexuellt Dysfunktionell?

Kan Sd ger associationer till att man ska träffa någon för att ha sex med av samma kön i framtiden?
Ikväll ska jag inte va med Paula utan göra en Sd dvs gå ut med Olaconny.
Senast redigerad av chimon 2016-12-03 kl. 15:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in