2009-05-17, 15:53
Medlem
BaNffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunken1986
Tar Tipszonen betalt, menar du?

Det finns goda förmågor som lägger rekar i forumet om du inte uppmärksammat det. Kostar det? Nej!

Ta reda på all fakta innan du uttalar dig.

"Portföljerna" kostar ju 200 kr i månaden. Vad gäller "användarrekar" så är det inget som slår planken på Rekat och Klart.
Citera
2009-05-24, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaNff
"Portföljerna" kostar ju 200 kr i månaden. Vad gäller "användarrekar" så är det inget som slår planken på Rekat och Klart.

Well, jag tycker TZ har en hel del läsvärt som inte kostar pengar, men R&K har ju helt klart en humor i sina texter som ger det ett underhållningsvärde.

Personligen följer jag användaren TripleH på BW, http://www.betwarriors.com/user/87/ Alltid bra spel gratis + ärlig statistik vilket jag tycker är ett måste för en spelblogg att lägga ut
Citera
2009-05-24, 11:40
Medlem
funerals avatar
Ganska rolig sida, synd att dom troligtvis är sveriges absolut sämsta tippare. Minns när dom var trötta på att folk gnällde på deras usla tips och anordnade en tävling där man skulle få så många rätt som möjligt på 10 matcher.
Dom själva beslutade vilka matcher som skulle spelas......dom fick.....NOLL(!) rätt. Oslagbart!!!
Citera
2009-05-24, 12:24
Medlem
baseballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Ganska rolig sida, synd att dom troligtvis är sveriges absolut sämsta tippare. Minns när dom var trötta på att folk gnällde på deras usla tips och anordnade en tävling där man skulle få så många rätt som möjligt på 10 matcher.
Dom själva beslutade vilka matcher som skulle spelas......dom fick.....NOLL(!) rätt. Oslagbart!!!

ja jävlar

men så är det ju med alla sidor som öser ut 3-4 matcher om dagen. klart det inte går bra...
Citera
2009-10-24, 00:10
Medlem
garpes stryktipskrönika tipszonen

om man skulle ha följt den i ett år eller lite mer så hade man nog iallafall gått plus 60 000, han pricka in runt 67-69000 förra omgången av premier league och lite små vinster sedan. tror han själv skrivit nån gång att om man kör hans så går man inte minus i längden eller liknande. han är nog den enda som jag tar ett sådant påstående på alvar ifrån.
Citera
2009-10-24, 19:11
Medlem
Torchs avatar
---
Citera
2016-12-03, 13:34
Medlem
RBOs avatar
Skitsida. Dom som kan något om spel går aldrig in där,
Muppar som tror dom är experter men icke.
Citera
2016-12-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RBO
Skitsida. Dom som kan något om spel går aldrig in där,
Muppar som tror dom är experter men icke.

Du har missat poängen! Roekatoklart vill inte att du ska vinna eftersom dom har procent på det dom flesta förlorar
Citera
2016-12-04, 07:50
Medlem
MissCalliopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Du har missat poängen! Roekatoklart vill inte att du ska vinna eftersom dom har procent på det dom flesta förlorar

Sant. Alla affiliates som får revenue share får det på förluster och inte på vinster (detsamma gäller dem som jag jobbar för). Men eftersom R&K, vad jag sett, inte har andra inkomster förutom rev share så blir det inte heller top notch rekar.

Deras e-sportskille är dock rätt OK, detsamma gäller han som skriver om Sydamerikansk fotboll.

Jag ryggar hellre en tipster som inte har något att vinna eller förlora på att jag tar rygg på spel som han själv lägger ändå. Känner personligen bara en, men hans ROI är riktigt bra. Bara CS:GO dock, men jag skiter i vilken sport det handlar om - cash is cash.
Citera
2024-07-31, 02:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Hittat denna sida rätt sent. Men jösses. Man kan ju göra rätt stor vinst att gå exakt mot vad de tippar. De kan ju inte ens vara nära 10% rätt. Mest tror man ju att det faktiskt är bra spelare. De rekar något som de sedan spelar tvärtom mot. Annars är de ju för fan värre tippare än de som tippar på ATG odds.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in