vad håller de som driver denna site på med?
dom tar sig själva på jättestort allvar och redovisar ju inte någon stats...
och seriöst, ska man ha en spelblogg som den som utger sig för att vara bäst får man väl vara lite återhållsam med rekarna när det inte verkar gå så bra.
eller är det jag som är bortskämd med braxingen.se?
nu läser jag den för skojs skull, har inga statistiska belägg men tycker det verkar som typ 1/5 spel sitter och då typ real madrid-racing för 1.33 eller dylikt.
Alltså så dålig som du försöker att få den att framstå tycker jag inte att den är. Offtast roliga rekar som leder till skratt. Ryggade Reading till 2.55 idag t.e.x.
ok kanske jag som missuppfattat nichningen på sidan, men i och med att det är en spelblogg och jag minns ett inlägg där de utgav sig för att vara sveriges bästa blogg så antog jag att det var rekningarna de pratade om...
kanske bara jag som har svårt för det överdrivna snus-öl-tuttar-tonen på de som skriver och att som sagt, rekarna inte är jätteproffsiga...
Deras supderchockheta spel i dag på att Forward skulle slå Carlstad borta gick väl sådär. På dem verkade det som att det var ÅRETS hetaste spel.
Tur att man litade på magkänslan den här gången, och avstod den matchen.
Förövrigt tycker jag den är sådär. Tar till mig av deras tips, men skulle aldrig spela på något om jag inte dubbelkollade saker själv.