Citat:
Ursprungligen postat av
ReclaimYourMind
-Bullshitbullshitbullshit-
Det positiva är väl att nu blir det svårare att stämpla SD som ett homofobiskt parti, blir ganska motsägelsefullt då partiledaren själv går på gayklubbar och är omgiven av bögar, transor och flator. Detta är BRA, Jimmie är folkets vän! Vad gör de andra partiledarna som inte Jimmie gör? De går på pridefestival en gång om året för att plocka billiga politiska poäng. Vad gör då Jimmie som de andra inte gör? Han träffar dessa människor i verkliga livet utan att varken dömma eller plocka godhetspoäng! Så min fråga är vem som är mest äkta? För mig är det självklart att Jimmie är folkets representant!
SD 2018 here we go!

Nej, det blir inte svårare att stämpla SD som ett homofobiskt parti - de uttalanden som har gjorts av medlemmar i partiet är hemska och flera jobbar kvar.
Det roliga är att varje gång en person i SD hamnar i blåsväder, verkligen kämpar SD:are att skydda och manipulera sanningen. Hade Löfven istället gått till en gaybar hade ditt svar inte varit likadant, och det vet du.
Att SD nu "träffar homosexuella i verkligheten", är du verkligen seriös? Jag skulle inte jämföra en gaybar med seriösa intervjuer/möten med homosexuella/homosexuellas verksamheter.
Ta huvudet ur sanden och lägg ner ditt bullshitteri.