2016-12-03, 01:07
Medlem
MADs avatar
Seriöst vad gjorde han på Secret Garden av alla ställen?
Citera
2016-12-03, 01:08
Medlem
Suck.. Tänk om någon av dessa "politiker" kunde bli tagna på sängen typ, jobbandes i köket på en krog eller något istället. Lata jävla svin.
Citera
2016-12-03, 01:20
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manssmekaren
Fan vad patetiska folk här inne är.
1. Jag och många med mig har varit på gaybarer utan att vara gay.
2. Vad har ni ens emot homosexuella? Rädd för att kontakt med dem ska väcka sidor hos er själva ni försökt förtränga? Jag säger: mer tjejer åt mig!
2. Homosexuella torde vara en väldigt viktig målgrupp för SD eftersom att de har allt att vinna på att stenålderskulturen islam inte får större inflytande än vad det redan har i Sverige.

Äntligen ett vettigt inlägg. Detta är en ickenyhet, förstår inte ens hur nån kan höja på ögonbrynen åt detta.
Citera
2016-12-03, 01:22
Medlem
Anarkhoss avatar
Kan någon förklara detta för mig som inte förstår? Varför blev han attackerad av bögar, och varför gick bögar hem i protest för att mannen som vill skydda dem mot böghatande muslimer var på plats? Jag skulle t.ex. aldrig bete mig som ett svin mot någon på en fest som inte vill att jag blir misshandlad/lynchad för min livsstil. Förstår helt enkelt inte varför bögar skulle göra något så här omotiverat hatiskt?
Citera
2016-12-03, 01:27
Medlem
Verkistos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
moralt panka
spirituellt panka

män knullar män
transor byter könsdelar.
byter ut 100+ IQ människor med 70+ IQ människor
kärnfamiljen är förstörd

vi har tappat det helt, samhället som vi ser det kommer inte stå kvar länge till. det finns bara en väg härifrån och det är neråt.

Såja, så farligt är det inte. Samhället går inte under för att en partiledare under en kort stund befinner sig på en bögklubb. Nu tror jag inte Åkesson är vare sig bög eller bi, men om så vore - so what?

Varför reagerar då 89Spartan så starkt på denna lilla, nästintill obetydliga, händelse? Kanske är förklaringen så enkel, och så mänsklig, som att 89 Spartan vill få lite uppmärksamhet?

Åkesson agerar däremot klokt. Han skapar lite förvirring och oreda i tankarna hos vänsterflummarna. Och en del andra. Nu kan fler tänka sig att rösta på SD 2018. Och detta eftersom fler nu tänker att "denna Åkesson, han är nästan som en av oss. - ja, han är faktiskt en av oss - han är som folk är mest..."

Smart av Åkesson.
Senast redigerad av Verkisto 2016-12-03 kl. 01:34.
Citera
2016-12-03, 01:32
Medlem
Torpedullas avatar
Klart killen är sodomit. Är ni helt blinda eller har ni missat hans vattniga ögon t ex. Killen är ju sjuk, det syns ju lång väg. Han skyller alltid på att han inte minns och har inte ens kikat i partiprogrammet. Beroendekaraktär; sex, spel och sprit. Något är allvarligt fel. Har ni glömt hans polare Jörg Haider som var böghatare men visade sig vara just det. Även lille Adolf hade ju böjelser åt det hållet. Fascism och nazism är självklart avancerat bögeri om ni tänker efter. Inget fel på det i och för sig men det gäller ju att kalla saker vid dess rätta namn, eller hur? Förhärligande av det manliga, kvinnohat, våld, den starkes rätt osv.
Citera
2016-12-03, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Äsch det handlar bara om att han vill ragga nya väljargrupper och poängtera att han inte har något emot HBTQ gruppen. Rätt så smart faktiskt.
Fast vad betyder då konservatismen i deras sk ideologi "social-konservatism"?
Konservatism är ju främjandet av bl.a. Tradition och kärnfamiljen . HBTQ-rörelser har ingenting i att hämta hos konservatismen.

Nu är det dags att avgå Jimmie. Fast nu är jag inte sverigedemokrat heller.
Citera
2016-12-03, 01:39
Medlem
Torpedullas avatar
Dom hade White Trash-tema. Det förklarar saken. Skit ska skit ha.
Citera
2016-12-03, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkwarizmi
Sant. Om han velat dölja det så går man ju inte till en känd gaybar, ryktet sprids snabbare än ljuset. Om han inte var desperat kåt. Ekeroth försökte ju gå in på vänsterklubben Solidaritet i ett försök att få ragg men kom inte längre än krogkön...

Är Solidaritet en vänsterklubb?
Citera
2016-12-03, 01:57
Medlem
Clayton80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
Åkesson agerar däremot klokt. Han skapar lite förvirring och oreda i tankarna hos vänsterflummarna. Och en del andra. Nu kan fler tänka sig att rösta på SD 2018. Och detta eftersom fler nu tänker att "denna Åkesson, han är nästan som en av oss. - ja, han är faktiskt en av oss - han är som folk är mest..."
Det är jättebra att han genom sitt besök på gayklubben får folk att fundera på sin inställning till HBTQ-frågor. Kanske de även funderar på om det nu vore så farligt om SD-ledaren är homo- eller bisexuell. I så fall vore han väl den första svenska partiledaren som kommer ut ur garderoben. Året är ändå 2016. Det blir säkert en hel del intressanta diskussioner ute på byggena.
Citera
2016-12-03, 02:01
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nu har Aftonbladet ändrat sig från gayklubb till nattklubb, kanske var det ett misstag.

Enligt klubbens hemsida är den öppensinnad vilket innebär att alla sorters gäster är välkommna. Står inget om gay någonstans även om det säket finns precis som det gör överallt. Vad är problemet? Storm i ett vattenglas
Citera
2016-12-03, 02:08
Bannlyst
Ovanligt!?

Kenta blev ju nyss trakasserad på en nattklubb, och nu Jimmie. Så här går det när makthavare och eliten hetsar mot oliktänkande.
Det är antidemokrater och antisemiter som håller på så här. Fast det är ju samma personer som styrs av kapitalet som håller på så här. Den sk goda vänstern som får hålla på med sitt våld och hat utan att straffas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in