Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-02, 21:30
  #1945
Medlem
TarzansFarsas avatar
Nu till den stora frågan... vad gjorde Åkesson på en gaybar? Tröttnat på frugan? Rekrytera homosexuella SD sympatisörer?
Citera
2016-12-02, 21:31
  #1946
Medlem
Är alla ledarfigurer i SD ute och svirar på vardagarna?

Var Åkesson också ute med sina livvakter som enda sällskap?

Kan inte han och Ekeroth gå ut tillsammans på och helgerna istället?

Möjligen har vi en framtid där Åkesson kommer ut ur garderoben och spelberoendet och sjukskrivningen berodde på hans sexuella läggning.
Citera
2016-12-02, 21:37
  #1947
Moderator
Elrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
rättelse: han besökte klubben 2 gånger på samma kväll/natt och stannade tills stängning.
Är åkesson k*kryttare?

Varför slog säpos personsskydd larm ?
Ingen anmälan finns skriven,inga vittnesmål upptagna,enligt en blogg på nätet
Försökte åkesson tysta ner händelsen måntro?

Ska inte säga att det är så men blir det inte så då han är en uppsatt politiker. Innan de vet slår det säkert på större trumma.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article24026287.ab

Citat ur artikeln

Citat:
Man gjorde utfall

Vissa besökare lämnade klubben i protest efter att Jimmie Åkesson kommit dit. Andra ska ha försökt tränga sig fram till partiledaren.

– Några som satt vid ett bord i närheten av vårt sa att de ville slå ner honom. Men de flesta som närmade sig ville prata. Många blev dock avvisade av hans livvakter, säger Martin Johansson.

Enligt uppgifter till Aftonbladet anlände Åkesson till Secret Garden vid 01. Efter ungefär en timme ska han ha blivit ledd ut ur lokalen av sina Säpo-vakter. SD-ledaren återvände dock senare, och stannade tills att klubben stängde vid klockan 03.

Då uppstod tumult kring Åkesson.

– En kille blev plötsligt jättearg och skrek ”jävla rasist” åt honom. Han försökte också angripa honom fysiskt. Det blev väldigt dålig stämning, och livvakterna och klubbens vakter ledde ut killen.
Citera
2016-12-02, 21:37
  #1948
Medlem
Rassen Jimmies röv fladdrar för vinden, han fick sig en tur på " the tower of power" och en liten "golden shower". Nu har äntligen smygbögen kommit ut ur garderoben. Nu väntar vi på Björn Söders inträde på scenen, med en 20 tums dildo uppkörd i röven
Citera
2016-12-02, 21:39
  #1949
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera
2016-12-02, 21:42
  #1950
Medlem
LuktenUtavBajss avatar
Varför kan inte Sverigedemokraternas ledargarnityr gå och lägga sig i tid som vi andra, utan måste ränna på nattklubbar klockan 3 på morgonen? Att man dessutom besöker etablissemang för stekare på Stureplan och slåss när man blir utslängd, eller som i Åkessons fall besöker tvivelaktiga S/M-klubbar för homofiler gör inte saken bättre.

Tror ni Jonas Sjöstedt eller Annie Lööf sysslar med denna typen av skörlevnad?
Citera
2016-12-02, 21:49
  #1951
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elross
Ska inte säga att det är så men blir det inte så då han är en uppsatt politiker. Innan de vet slår det säkert på större trumma.

Citat ur artikeln

Måhända men SÄPO är i grund o botten poliser. Poliser slår larm när förstärkning behövs. Poliser skriver PM . Poliser dokumenterar och pratar med vittnen.

Har jimmie varit så pass berusad/påtänd att personskyddet till sist tröttnat på att tjata på honom och istället viska "snuten är på väg hit. det betyder journalister" vilket är det snabbaste sättet att få åkesson att lämna lokalen.


Frågan återstår: vad gjorde ledaren för ett familjevänligt konservativt parti på en gaybar mitt i veckan ? varför besökte han stället upprepade gånger?
Citera
2016-12-02, 21:59
  #1952
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Berätta för mig.

Vad är det Åkesson har gjort för fel?


Ekeroth är en annan historia.

Vad fan gör han kl. 3!!! Bland en massa sodomiter!

Det här ser inte alls bra ut. Hoppas partiet publicerar ett pressmeddelande som förklarar det hela snarast!
Citera
2016-12-02, 22:01
  #1953
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Läste precis att Åkesson blev attackerad på en gaybar i Stockholm.

"Din jävla rasist" hade någon skrikit och en livvakter till partiledaren fick gå emellan. Många gick även hem från krogen i protest.

Jag är för det mesta och är liberal av mig. Men detta kändes inte speciellt liberalt av gaycommunityt i Stockholm. De borde föregå med gott exempel och tillåta alla i sin bar.

Jag brukade gå till en gaybar varannan vecka. Är jag gay? Inte ens lite. Varför var jag där? Därför att en AW för BDSM intresserade hölls där.
Varför var Åkesson där? Säkert av någon annan anledning än att han ville ragga bögar och flator eller är intresserad av BDSM.
Förövrigt samma bar som Åkesson var på.

Sen måste det varit en lesbisk persons heterosexuella polare som gav sig på honom för bögarna kan se vart landet ligger i och med Islams frammarsch i landet.
__________________
Senast redigerad av Kratatch 2016-12-02 kl. 22:03.
Citera
2016-12-02, 22:02
  #1954
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Nu till den stora frågan... vad gjorde Åkesson på en gaybar? Tröttnat på frugan? Rekrytera homosexuella SD sympatisörer?

Jag tycker det är rätt smart. Kommer inte övertyga någon som är frälst åt andra hållet men det ger bögar som redan funderat på att rösta SD mer råg i ryggen. Om någon säger att sd är ett homofientligt parti(vilket de objektivt är) kan man hänvisa till att han har homosexuella vänner och går på gayhak.


Orkar inte läsa artikeln men om Ekeroth har två säpovakter har väl Jimmie minst det så den som fyllebråkade med honom kan ju inte vara den skarpaste.

Citat:
Ursprungligen postat av alkwarizmi
Jag tror att vi nu vet med ganska stor säkerhet vad Ekeroth har för hållhake på Åkesson, som har gjort att Ekeroth fått sitta kvar så länge. Jimmie är förmodlingen gay.

Vad händer nu? Några spekulationer:

1. Åkesson förnekar. "Jag visste inte att det var en gay klubb"
2. Åkesson kommer ut ur garderoben. "Jag har levt ett dubbel liv". SD blir ett HBTQ-vänligt parti.
3. Ekeroth läcker mobilfilm. Björn söder säger att bögar inte tillhör "den svenska nationen".
4. RFSL går ut och erkänner fascism som sexuell läggning. Nästa Pride festival får temat "alt-right(q)".

Nu vet jag inte hur seriös du är men om Jimmie var gay på riktigt hade han inte letat ragg där... Nog för att SD-fanboys tror han är smartaste killen någonsin men inte ens jag tror han är så dum.
__________________
Senast redigerad av Drinkycrow 2016-12-02 kl. 22:09.
Citera
2016-12-02, 22:06
  #1955
Medlem
Jag undrar också vad det är för fel på folk som engagerar sig så mycket i vad Åkesson gör? Han kan vara där av många anledningar och vad spelar det för roll? Det är väl politiken som är intressant och inte vad han gör på sin fritid?
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-12-02 kl. 22:11.
Citera
2016-12-02, 22:10
  #1956
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Nu vet jag inte hur seriös du är men om Jimmie var gay på riktigt hade han inte letat ragg där...

Sant. Om han velat dölja det så går man ju inte till en känd gaybar, ryktet sprids snabbare än ljuset. Om han inte var desperat kåt. Ekeroth försökte ju gå in på vänsterklubben Solidaritet i ett försök att få ragg men kom inte längre än krogkön...

Vad gör SD-topparna ute klockan 3 på nätterna? Försöker de bli StureplansCentern eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback