Citat:
Ursprungligen postat av
missbild
Jag gjorde en väldigt grundlig utredning och de kom fram till att det inte var något annat.
Jag har tagit det mesta. Just nu går jag på 15mg Abilify, 45mg Stesolid och 10mg Imovane per dag.
Att du fortfarande tror att psykvården kan hjälpa dig är till stor del ditt eget fel. Tror du verkligen att en läkare eller terapeut kan ta bort de tankar som plågar dig om nätterna och håller dig sömnlös? Innerst inne vet du ju att de har fel. Du litar ju egentligen inte på dem. Du måste försöka lämna det där ekorrhjulet som stavas psykvård. Du säger själv att du testat det mesta. Tro mig, jag vet vad jag pratar om. Det finns ingen hjälp för dig inom psykvården annat än rent rus för att slippa ångesten.
Du äter mycket Stesolid just för att dämpa din ångest. Grattis, de har gjort dig till knarkare och det är också till stor del ditt eget fel. Du äter även Imovan. Vet du egentligen vad du gör när du går i sömnen efter att ha ätit Imovan? Du vet själv att deras lösning inte håller. Lämna den där skiten så snabbt du kan. Rannsaka dig själv. Lösningen på dina problem finns inom dig, och inte hos andra.
Identifiera vad det är som ger dig ångest. När det är klart går du vidare utan att bry dig om vad andra säger.
Valet är ditt. Stanna kvar i ekorrhjulet eller finn din egen kraft.