2016-12-01, 21:45
Medlem
men vem tänder inte på en miljonär som kan dra en riktig dragspelsdänga ?

http://media.tidningar.sveagruppen.se/sites/2/2014/10/%C3%84lgm%C3%A5lsb%C3%B6n-12-okt-2014-026.jpg
Citera
2016-12-01, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Här verkar vi ha Sigrids "mystiska" miljonärsnubbe från dalarna iallafall..

https://www.facebook.com/profile.php?id=100005175182983&lst=100009370062391 %3A100005175182983%3A1480625003

Han verkar dra in pengar från rätt många företag...

Person verksam i bolaget
Mases, Per Birger
AB Moraträ
Mora
Org.nummer
556494-0079
Verksamhet
Virke & Byggvaror, Butikshandel

Person verksam i bolaget
Mases, Per Birger
XL-Bygg vid Siljan AB
Rättvik
Org.nummer
556869-9093
Verksamhet
Järn- & VVS- varor, Butikshandel

Person verksam i bolaget
Mases, Per Birger
ÖSTÅSENS FASTIGHETS AB
Vikarbyn
Org.nummer
556867-3668
Verksamhet
Anläggningsarbeten

Person verksam i bolaget
Mases, Per Birger
Järn & Bygghallen i Rättvik Aktiebolag
Mora
Org.nummer
556190-2080
Verksamhet
Uthyrning & Förvaltning av Fastigheter

Person verksam i bolaget
Mases, Per Birger
Moraträ Försäljnings AB
Vikarbyn
Org.nummer
556612-0985
Citera
2016-12-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det man kunde se av My är att hon verkar kunna bli slapp, likgiltig och sambofet (låren är redan ganska stora), en hel förmiddag sitter hon osminkad och håret är en enda röra, vad skickar det för signaler om det redan nu "fuskas"?.. Visst har hon energi, sprallig, lätt till skratt vilket är positiva egenskaper men hon verkar vara lite stereotypisk ung-svensk-tjej-anno2016 med att bara göra sig fin vid valda tillfällen och bli lite för bekväm... Varningssignal enligt mig

Korrekt observation och ja måste tyvärr erkänna att My kan se rätt så sunken ut när hon inte är fixad.

Appropå Jennifer tog jag en snabb titt på hennes horoskop och jäklar vilket tungt kärleksliv hon har, en Venus och Merkurius konjunktion är i kvadratur med Pluto och Saturnus så det kan bli väldigt intensivt och besvärligt kärleksliv. Lite intressant med tanke på hennes tidigare besvärliga relationer och att hon nästan bjöd in brottslingen till gården...
Citera
2016-12-01, 22:16
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompish
Han verkar dra in pengar från rätt många företag...

Pål är delägare i 5 olika bolag. Sigrid har hästuppfödning, dressyr och ridskola.

Pål har en son och bor i Vikarbyn, Sigrid har 3 döttrar och bor i Söromåsen.

Avstånd: 15 mil á 2 timmars bilresa.

När ska de ha tid med ett förhållande ?
Citera
2016-12-01, 22:26
Medlem
Kul att Pål heter Sigfrid i mellannamn. Sigrid och Sigfrid
Citera
2016-12-01, 22:31
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z0
Kul att Pål heter Sigfrid i mellannamn. Sigrid och Sigfrid

Kul att Påls pappa heter Roy !
Citera
2016-12-01, 23:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Haha tänkte på samma sak. Erik verkar dessutom vara osympatisk som tusan.
På vilkt sätt osympat?

Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Är också ganska övertygad att Sigrid har någon form av psykisk defekt, har jobbar inom psykiatrin och har gett vård till patienter med hennes beteende
Tyck du att det verkar som att Sigrid ä lika bekymrad över sitt beteende som dina patientär å inom överskådlig framtid kommer söka hjälp för sin libido? och sympatiska behovsbrist
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-12-01 kl. 23:16.
Citera
2016-12-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tycker ändå att både Annette och Annelie tog det väldigt bra. Per har betett sig väldigt konstigt under hela BSF. Får väl se i nästa vecka hur det blir när han och Carola är ensamma på gården.

Ja du är inte den enda som var förvånad över damernas lugna reaktion, speciellt gällande Annelie. Hoppas han inte fortsätter vara deppig eller blir nervös av att vara ensam med Carola så han inte vet hur han ska bete sig..så hon också drar.....
Citera
2016-12-01, 23:24
Medlem
Citat:
Jag tror det handlar mer om personlighet än om ålder. Jag tror att Erik väljer Linnea men att det kommer ta slut ganska fort. My är nog inte så intresserad av Erik, känns som hon behöver någon som är mer mogen och seriös. Jag tänker att det skulle bli jobbigt för Erik att vara tillsammans med Linnea pga. hennes svartsjuka. Det kommer ju inte funka om han inte får umgås med andra tjejer utan att börjar gråta. Så nej, jag tror inte på det där.

Nej tror My skulle tröttna rätt fort på Erik, hon är ju redan irriterad över att han gör som han gör i vissa fall.
Citera
2016-12-01, 23:26
Medlem
Citat:
Det är ju inte klart än att han kommer välja Linnea, så varför ska han då skicka hem My? Dessutom blir det inte så spännande om man redan vet i förväg hur det kommer gå. Nu blir det ju inget slutval hos varken Per eller Sigrid, var ju också Lina som lämnade frivilligt och inte My.

Nej men jag får vibbar att han kommer välja Linnea, tror han vill ha en tjej som ser upp till honom och som inte har så mycket skinn på näsan...har fått en liten bild att han vill känna sig dyrkad och det skulle han ju göra med Linnea. Ja får se hur han väljer...men tror inte det blir My.
Citera
2016-12-01, 23:27
Medlem
Citat:
Det lär nog inte dröja länge innan Charlie dyker i upp i någon ny dokusåpa. Det känns inte äkta när han säger att Jennifer har allt han söker och att han hör hemma på gården.

När jag ser Charlie så ser jag honom sitta på barer med polarna och sen strulande med olika tjejer. Tror inte Jennifer har allt han söker...
Citera
2016-12-01, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det man kunde se av My är att hon verkar kunna bli slapp, likgiltig och sambofet (låren är redan ganska stora), en hel förmiddag sitter hon osminkad och håret är en enda röra, vad skickar det för signaler om det redan nu "fuskas"?.. Visst har hon energi, sprallig, lätt till skratt vilket är positiva egenskaper men hon verkar vara lite stereotypisk ung-svensk-tjej-anno2016 med att bara göra sig fin vid valda tillfällen och bli lite för bekväm... Varningssignal enligt mig

Håller med, My har ett trevligt sätt, men Erik går nog mera på det yttre och då lär ju Linnea vinna överlägset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in