2016-11-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wandw
Jag har läst att man får synproblem av clomid vilket har gjort att många ä nolva, rätt skrämmande. Alltså kan ni hjälpa till vilken av de är säkrast ? Tanken är att inte överstiga 25mg om dagen.

Du kan inte gämföra prepp mg för mg. 2,5mg letro ed är högdos medan 10 mg nolva ed är lågdos. Clomid doseras högre än nolva också vilket gör en mg jämförelse skev.

Detta sagt så är nolva billigare och har i normalfallet mindre bivärkningar än clomid. En del får utslag av acne av nolvan och det sänker dina IGF-1 nivåer. Så kort sagt man får sämre gains av nolva men under pct är det inte mycket att bry sig om då du ändå försöker undvika att tappa gains.
Citera
2016-12-01, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneOfTheBros
Du kan inte gämföra prepp mg för mg. 2,5mg letro ed är högdos medan 10 mg nolva ed är lågdos. Clomid doseras högre än nolva också vilket gör en mg jämförelse skev.

Detta sagt så är nolva billigare och har i normalfallet mindre bivärkningar än clomid. En del får utslag av acne av nolvan och det sänker dina IGF-1 nivåer. Så kort sagt man får sämre gains av nolva men under pct är det inte mycket att bry sig om då du ändå försöker undvika att tappa gains.

Jag vill påpeka jag inte kört nån AAS innan.
Tanken är köra nolva för att boosta mina testo. Om nolva nu sänker IGF1 så kan jag bara kura med MK-677 för att boosta IGF1 tillsammans med nolva?
Citera
2016-12-02, 06:07
Medlem
Citat:
Tanken är köra nolva för att boosta mina testo. Om nolva nu sänker IGF1 så kan jag bara kura med MK-677 för att boosta IGF1 tillsammans med nolva?

Detta ligger utanför mitt kunskapsområde.

Kan i princip inget om sarms men bygga på nolva värkar inte som en speciellt bra idé.
Citera
2016-12-02, 09:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneOfTheBros
Detta ligger utanför mitt kunskapsområde.

Kan i princip inget om sarms men bygga på nolva värkar inte som en speciellt bra idé.

Varför inte? Ge konkrekkta anledningar
Citera
2016-12-02, 09:19
Avslutad
Citat:

Låter härligt i teorin men kommer inte ge dig särskilt mycket i praktiken tyvärr det finns bara EN metod och det är steroiderna.
Citera
2016-12-02, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohisee
Har du läst? Ärligt? Om så, då vet jag inte hur du kom till din slutsats.

Om inte, då ber jag om assistans. Hoppas att det gått bättre för dig än att bara grina illa i mitt inlägg, big love!

Ja jag har läst.
Adex mot kulorna? O du har läst på? BITCH PLEASE

O vad skulle gått bättre för mig?
Jag svarade på frågan om adexen och du svarar att det inte handlade om gyno utan om kulor:/
Vill du ha svar på dina frågor så tänk på hur du formulerar dig.
Citera
2016-12-05, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Låter härligt i teorin men kommer inte ge dig särskilt mycket i praktiken tyvärr det finns bara EN metod och det är steroiderna.

Det låter härligt när idioter som dig kommer med förslag som de tror att det är bättre val som har massa biverkningar än clomid och nolvadex. Det är oftast också personer som har noll erfarenhet kring det som bara slänger ur sig som i "använd steroiderna eller låt bli". Antigen lata personer eller personer som vill få andras kropp fucka sig.

Studier och forskning har visat helt annan sak https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22951175
Citera
2016-12-05, 23:14
Avslutad
Citat:
Det låter härligt när idioter som dig kommer med förslag som de tror att det är bättre val som har massa biverkningar än clomid och nolvadex. Det är oftast också personer som har noll erfarenhet kring det som bara slänger ur sig som i "använd steroiderna eller låt bli". Antigen lata personer eller personer som vill få andras kropp fucka sig.

Studier och forskning har visat helt annan sak https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22951175

Boosta sitt testo för att bygga muskler och jag svarar att det inte kommer ge ett skvatt i praktiken. Har du svårt med läsförståelsen eller är du en av dessa importerade kebabteknikerna vi fått äran att försörja?
Citera
2016-12-06, 08:15
Medlem
Citat:

Härligt med idioter som ställer en fråga och bara vill höra ett svar. Varför det låter som en dålig idé att bygga på ett preparat som sänker IGF-1 borde förklara sig själv. Jag får märkbart sämre resultat under kur när jag lägger till nolva för att kontra gyno.

Tror helt ärligt att du skulle få bättre resultat om du skippar nolvan och bara använder sarms.
Citera
2016-12-10, 22:12
Medlem
9980s avatar
Om man kör 500mg testo e e5d och man börjar med nolva 3 veckor efter sista sticket, borde man trappa ner på adex då efter första eller andra veckan, eller ska man fortsätta på samma dos ända tills man börjar med nolvan? För borde inte östrot bli toklågt mot slutet annars?
Citera
2016-12-11, 08:03
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Boosta sitt testo för att bygga muskler och jag svarar att det inte kommer ge ett skvatt i praktiken. Har du svårt med läsförståelsen eller är du en av dessa importerade kebabteknikerna vi fått äran att försörja?

Killen har tydliga problem med att inställa sig till mötena på SFI...

Tydligen ska han bygga massa på Clomid och Nolva haha

Hör av dig om 20 år så får vi se på din fysik!!! Hahaha
Citera
2016-12-11, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9980
Om man kör 500mg testo e e5d och man börjar med nolva 3 veckor efter sista sticket, borde man trappa ner på adex då efter första eller andra veckan, eller ska man fortsätta på samma dos ända tills man börjar med nolvan? För borde inte östrot bli toklågt mot slutet annars?

Kör samma dos 1-2 veckor efter sista stick sen sänk till 0.25 Och kör nån vecka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in