Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
2016-06-09, 01:24 Du försöker att få det till att jag inledningsvis inte hade rätt? Det var den informationen som fanns då. Det spelar inte någon större roll för utgången av fallet gällande mord Och detta enbart för att du inte kan redogöra för vad dina inlägg gällande diverse omdöme om mordoffret har med mordet att göra rent sakligt.
Nej rätt hade jag gällande livstids fängelse och mord, så det gäller ännu. Och rätt om brottet är kanske inte riktigt samma för dig gällande deras förhållande eftersom du ser ner på Lotta och anser det vara viktigt att framhålla hur hon var klädd och vilket solande hon utförde.
Men nu när jag läser det igen så är det ju fullträff. Tackar för detta.
Nej du hade fel tidigare. Du hade fel om faktauppgifter , det är betydligt värre än att pricka in en gissning på vad TR domen, som är dom nr1, skulle bli.
Precis som 15/10 då du i två inlägg misstror och kräver bevis på att Lotta någon gång använt kokain eller melanotan 2. Du uttalar dig tvärsäkert tidiagare om ditten o datten utan att ha klara fakta. Och du gör detsamma nu.
Dessutom har du själv uttryckt att du "skiter i Martins historik" så varför du nu inte vill att vi ska diskutera historiken bakom BO, utan bara GM, är svårt att förstå.
Ett brott har en upprinnelse som är intressant.
Framför allt i detta fall då man kan fundera över varför Lotta inte såg den blinkande stop-skylten från början och vilka mått o steg hon kunde tagit för att inte utsätta sig för risken av våld.
Och varför just hon, o inte hans andra kvinnliga kontakter eller andra vänner, råkade så illa ut.