Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Vilka tillfällen då?
Det beror helt på hur aktivt socialt liv du har. Det kan vara formella middagar varje vecka till jul-nyår-midsommar-födelsedag som vilken Svensson som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
[/b]
Ja utfattiga fd överklass som nedgraderats ja.
Min familj har en högre inkomst än genomsnittet.
Citat:
Ursprungligen postat av
NonPlusUltra
1. Kartan jag postade visar att det statistiskt sätt inte är så att folk resonerar som du vill hävda. Hade så varit fallet så hade Walmarts varit jämt fördelade vid den sydöstra delen. Faktum är att rent statistiskt slutar folk handla på Walmart när de har råd att göra så.
2. Det handlar inte om tvångstankar, det handlar om att saker inte smakar bra längre när man vant sig vid det bättre. Det handlar om att man vänjer sig vid kvalité på allt. Hela samhället går igenom denna förvandling. Hur många vill t.ex. gå tillbaka till en flipp-telefon när man skaffat sin första Iphone?
3. Ingen tror att du har pengar oavsett hur mycket du upprepar det. Du bor väl i i någon rutten förort om jag minns rätt och blev smugglad hit från någon öststat.
1) Ja
medelklass-människor gör det. Jag har själv handlat på Walmart istället för "Whole Foods" för att det var mer bekvämt.
2) Men ge dig nu. Det här är produkt-bögeri.
3) Du kan titta på mitt vk och döma själv,
https://vk.com/id373892514
Citat:
Ursprungligen postat av
Yolo1234
jomen du är ju inte överklass

om en person med mkt pengar ska köpa lägenhet ex, tror du då att han helre köper en fräsch, fet lägenhet i Stockholm eller en 1a i rinkeby?
Nej då köper man en villa i en bättre lugnare förort.