2016-11-22, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Gillar du att glida omkring utan att döda allt du ser så kan jag rekommendera att du går med ett cruising crew, t.ex rgtavcruises https://socialclub.rockstargames.com/crew/rgtav_cruises

Ofta väldigt bra crusingar som t.ex. offroad,mad max tema, etc.

Det höll mig uppe ett bra tag, men nu känner jag att det är dags med ett nytt GTA.
Jag håller med dags för ett nytt gta kollade watch dog men det var töntigt
Citera
2016-11-25, 12:40
Medlem
BenHornes avatar
Kan jag skapa en egen MC-klubb, och fortfarande hänga på i min kompis klubb när han är inloggad? Svårgooglad fråga.
Citera
2016-11-26, 00:10
Bannlyst
Hur faaan vinner man race köpte den nya bilen B7 eller vad den heter! Men gillade den inte den har för mycket hjulspinn! Så jag tog Progen T20 istället!

Vilka bilar ska man ha? För race! Detta är min racing upplägg Har inte kört alla eftersom det är skit stunt bannor nu!
Motorcycles
Bati 801RR
Compacts
Grotti Brioso R/A
Coupes
Übermacht Zion
Sedans
Schafter
Sports
Massacro (Racecar)
Sports Classics
Monroe
Super
T20
Muscle
Pißwasser Dominator
Off-Road
Brawler
SUVs
Huntley S
Citera
2016-11-26, 11:49
Medlem
Spelade på ps3 för massa år sen, skaffat det till ps4 nu. Förstår inte hur jag får igång "vanliga" uppdrag, dvs sno en bil eller skjuta nån osv. Hittar bara race och death match och massa annat trams. Lär jag ranka upp innan det låses upp eller vad är grejen?
Citera
2016-11-26, 14:08
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Hur faaan vinner man race köpte den nya bilen B7 eller vad den heter! Men gillade den inte den har för mycket hjulspinn! Så jag tog Progen T20 istället!

Vilka bilar ska man ha? För race! Detta är min racing upplägg Har inte kört alla eftersom det är skit stunt bannor nu!
Motorcycles
Bati 801RR
Compacts
Grotti Brioso R/A
Coupes
Übermacht Zion
Sedans
Schafter
Sports
Massacro (Racecar)
Sports Classics
Monroe
Super
T20
Muscle
Pißwasser Dominator
Off-Road
Brawler
SUVs
Huntley S

"Hur faaan vinner man race"

ja du, det är en blandning av tur, bra körning och lite fulspel

Först och främst så måste du kunna köra bra för att hålla dig på banan och inte klanta till det, köra race ensam så kan du öva på att ta kurvor och öva på hur olika bilar reagerar på drift, broms etc

Sen som sagt så behövs tur, tex att motståndarna fastnar genom att köra av banan, kör in i väggar etc och detta går hand i hand med att man ibland måste köra fulspel dvs att man ibland använder tex pit-manövern eller bara helt enkelt prejar motståndarna av banan
Citera
2016-11-26, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
"Hur faaan vinner man race"

ja du, det är en blandning av tur, bra körning och lite fulspel

Först och främst så måste du kunna köra bra för att hålla dig på banan och inte klanta till det, köra race ensam så kan du öva på att ta kurvor och öva på hur olika bilar reagerar på drift, broms etc

Sen som sagt så behövs tur, tex att motståndarna fastnar genom att köra av banan, kör in i väggar etc och detta går hand i hand med att man ibland måste köra fulspel dvs att man ibland använder tex pit-manövern eller bara helt enkelt prejar motståndarna av banan

Vad är pit-manöver! Har införskaffat bra bilar så nu jävlar
Men det är ett svårt spel när bromsarna är skit och väghållningen är skit!
Känns mest som det är mycket tur!
Ska öva mer!
Citera
2016-11-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Spelade på ps3 för massa år sen, skaffat det till ps4 nu. Förstår inte hur jag får igång "vanliga" uppdrag, dvs sno en bil eller skjuta nån osv. Hittar bara race och death match och massa annat trams. Lär jag ranka upp innan det låses upp eller vad är grejen?
Gå in på hjärtana som du hittar lite runt om i ciddy.
Citera
2016-11-28, 21:55
Medlem
deadhead.s avatar
Jag kommer bara upp i 72 FPS när jag spelar GTA V och har en nyinköpt gamingdator. Finns det något lås man kan öppna? Kommer upp i 300 på andra spel.
Citera
2016-11-29, 16:51
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Jag kommer bara upp i 72 FPS när jag spelar GTA V och har en nyinköpt gamingdator. Finns det något lås man kan öppna? Kommer upp i 300 på andra spel.

eh varför inte bara köra vsync 60? du lär knappast få 300fps på gta direkt, vad har du för dator?
Citera
2016-11-30, 00:46
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Vad är pit-manöver! Har införskaffat bra bilar så nu jävlar
Men det är ett svårt spel när bromsarna är skit och väghållningen är skit!
Känns mest som det är mycket tur!
Ska öva mer!

https://lmgtfy.com/?q=pit+man%C3%B6ver
Citera
2016-11-30, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
https://lmgtfy.com/?q=pit+man%C3%B6ver
Hahaha din lata jävel det tog mer tid att komma upp med länken än att beskriva vad är
Citera
2016-12-02, 11:47
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Hahaha din lata jävel det tog mer tid att komma upp med länken än att beskriva vad är

Inte för honom. Du hade däremot fått svar på din fråga omgående om du hade sökt efter svaret på google. Flashback är ett diskussionsforum, din fråga hade inget diskussionsunderlag. "whoco"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in