2016-11-18, 13:54
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myspulvret
irl då? att någon sprutar för dig och du får se i verkligheten? om ja; hur hade du velat att det skulle sprutas? på vad, var någonstans, offentligt eller privat? du behöver inte göra nåt om du inte vill, men vill du bli sprutad, känna, hjälpa fram sprutet, så får du. har dansat/strippat på tjejkvällar och låtit tjejer som vill busa med kuken fått leka, sen spruta för dom där det önskas. verkar ha varit lyckade tjejkvällar hehe dom hade kul som fan!

Jag föredrar att se min sambo spruta yes, och uppskattade platser är på magen eller brösten, där jag kan se det, givetvis vill jag också vara orsaken till att en utlösning blir möjlig

Dessutom ser jag till att fixa sådant privat!
Citera
2016-11-30, 00:53
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatman6
Kul att få svar, så du tror det är ovanligt att tjejer tycker om det? Då kan det alltså bli svårt att hitta någon

Det är inte ovanligt.
Det är nästan lika vanligt som att killar gillar att se kvinnor tillfredsställa sig själva.
Problemet är bara blygheten och "tabun" att tycka om att se män masturbera.
Citera
2016-11-30, 00:57
Medlem
Mitt ex gick igång på att se mig runka. För mig gjorde det inte mycket men man fick ju komma till sen

Sen gillade hon även att man la satsen på hennes bröst.
Citera
2016-11-30, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Mitt ex gick igång på att se mig runka. För mig gjorde det inte mycket men man fick ju komma till sen

Sen gillade hon även att man la satsen på hennes bröst.

Låter som en bra tjej
Smekte hon dig under tiden, eller kollade hon bara på?
Citera
2016-12-07, 06:22
Bannlyst
Verkar som dom flesta tjejer inte är så överförtjusta i runkande killar, tråkigt. Varför egentligen? Män är galna i tjejer som onanerar.
Citera
2016-12-07, 06:35
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Verkar som dom flesta tjejer inte är så överförtjusta i runkande killar, tråkigt. Varför egentligen? Män är galna i tjejer som onanerar.
Tjejer är snyggare?

Nej, men det är ganska tråkigt att se en kille dra i snorren och det finns inte så många sätt att visuellt variera det på. För en kvinna finns det betydligt fler sätt att göra det på och som dessutom ser trevligare ut visuellt.
Citera
2016-12-07, 16:40
Medlem
Det finns nog thejer som diggar det, har stött på flera som gillat att se på när jag fiddlar med min lille vän. Tror dock att det handlar väldigt mycket om hur pass upphetsad man gör tjejen i övrigt. Är det en stadig liten pingla som uppskattar hur man kör slut på henne är nog chansen större att det eggar henne än om man gör det efter ett enminutsknull med en tjej man aldrig träffat. Känns ju iaf rimligt.

Att kvinnor skulle se bättre ut än män är enligt mig en ganska absurd åsikt. Vi är olika. Rimligtvis så borde en heterosexuell kvinna uppskatta att se en man runka mer än att se en kvinna göra det och vice versa. Att män kanske uppskattar att titta på onani mer än många kvinnor gör kan nog bero på samma anledning som att kvinnor inte uppskattar analsex i lika hög grad som män, eller att det är fler män som gillar att fista än vad det finns kvinnor som gillar att fistas. Nämligen att kvinnor är rätt kassa jävlar som fungerar bäst när lampan är släckt hihi
Citera
2016-12-08, 05:43
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagharenPLAN
Det finns nog thejer som diggar det, har stött på flera som gillat att se på när jag fiddlar med min lille vän. Tror dock att det handlar väldigt mycket om hur pass upphetsad man gör tjejen i övrigt. Är det en stadig liten pingla som uppskattar hur man kör slut på henne är nog chansen större att det eggar henne än om man gör det efter ett enminutsknull med en tjej man aldrig träffat. Känns ju iaf rimligt.

Att kvinnor skulle se bättre ut än män är enligt mig en ganska absurd åsikt. Vi är olika. Rimligtvis så borde en heterosexuell kvinna uppskatta att se en man runka mer än att se en kvinna göra det och vice versa. Att män kanske uppskattar att titta på onani mer än många kvinnor gör kan nog bero på samma anledning som att kvinnor inte uppskattar analsex i lika hög grad som män, eller att det är fler män som gillar att fista än vad det finns kvinnor som gillar att fistas. Nämligen att kvinnor är rätt kassa jävlar som fungerar bäst när lampan är släckt hihi
Men det är ju en stor skillnad på att se sin partner(eller någon man har en form av relation med) än nån random snubbe på porrfilm eller liknande.
Så rent objektivt vidhåller jag att det är intressantare och vackrare att se en kvinna onanera än en man som bara drar i snorren. Det går fan inte att få det att se sexigt ut om man inte är attraherad av personen också.
Citera
2016-12-14, 14:53
Medlem
Att se på när Mannen runkar är sjukt hett. Att smeka honom samtidigt. Eller att onanera tillsammans.
Citera
2016-12-14, 17:29
Medlem
Ygrittes avatar
Är den en främling - Nej.
Är det någon man tänder på som man har ett grymt sexliv med - Ja tack! Upphetsande som fan, svårt att hålla tassarna i styr.
Citera
2016-12-15, 00:31
Medlem
Frihet2010s avatar
Då skiljer jag mig nog från mängden för jag föredrar att se en man runka, hela vägen till sprut på film.
Om han dessutom använder sig av något annat än sin hand att runka med så går jag igång ännu mer.

Det är inte alls lika upphetsande när mannen är framför mig och runkar.
Citera
2017-01-16, 08:32
Medlem
quts avatar
Är det okey att ses på t.ex skype och onanera tillsammans, skulle vilja prov faktiskt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in