2015-12-22, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Jepp, håller med. Vet inte hur många brev jag fick när jag hade skrivit i den här tråden. Men nej, inte kul att se en random kille dra en runk. I alla fall inte för det mesta.

Kan inte påstå att en random brud från gatan heller är så upphetsande att kolla på när hon kör sin slemmiga dildo!
Citera
2015-12-22, 09:38
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flunken
Kan inte påstå att en random brud från gatan heller är så upphetsande att kolla på när hon kör sin slemmiga dildo!

Håller med. Tror dock inte att någon i den här tråden har påstått det heller.
Citera
2016-01-01, 23:24
Medlem
Intressant att läsa att det verkar vara så många tjejer som går igång på det här. Har själv fantiserat om det en del på sistone. Antingen inför en eller också flera tjejer som hade fått se. Har aldrig provat detta ännu, det närmsta har varit att runka till en tjejs bilder medan vi pratade, men det är ju inte riktigt samma sak...

Synd man inte känner någon som också går igång på detta och hade velat prata vidare om denna fantasi med en 25 årig kille
Citera
2016-02-25, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulihej
Låer inte som någon professionell spermabank direkt. Har du och dina tjejkompisar hittat ett nytt "normkritiskt" sätt att umgås eller?

Absolut inte!
Kolla på Donor . Se
Det fungerar faktiskt
Jag är med där
Citera
2016-02-25, 08:04
Medlem
ekzvs avatar
Jag tänder på att se killen runka och spruta i cam, vet dock inte om jag hade gjort det irl.
Jag hade nog inte kunnat sitta bara där utan velat att han skulle runka medan jag är naken och tar på mig själv.
Citera
2016-07-08, 02:36
Medlem
Verkar ju finnas en del som gillar det. Jag visar gärna det vid tillfälle utan nått mer motkrav annat än bevis på att du är den du utger dig för att vara.

Både online och IRL

Pma så tar vi det där ifrån

Välhängd och kommer flera ggr på raken nät lust och intresse finns.
Citera
2016-07-08, 12:48
Medlem
Jag älskar att se när killar runkar (och sprutar). När jag kollar porr är det alltid det jag söker på. Har kollat på videor, blivit supervåt, och sen sålt de trosorna till killen i videon: så himla sexigt tycker jag
Citera
2016-07-09, 13:54
Medlem
quts avatar
Jag tror att många tjejer gillar att se hård kuk runkas, mitt ex gillade det skarpt särskilt när jag sprutade.
Citera
2016-10-18, 01:57
Medlem
RunningFreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Förmodligen är det ca 0,00000000001% av alla tjejer som gillar det.

Förmodligen INTE. Jag är tjej och der som jag går igång absolut mest på är just att se killar runka. Sett nästan alla jerking solo-videos på hela internet.
Tyvärr är de flesta hemmagjorda videosorna oftast gjorde av gay-killar till andra gays. Jag vill liksom se när snubbar ligger å runkar å är hetero å ba vanliga.
Citera
2016-10-18, 02:19
Medlem
HighwayDelights avatar
Om det är min partner som gör det, så är det oerhört upphetsande, random karlar på internet, not so much!
Citera
2016-11-16, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Om det är min partner som gör det, så är det oerhört upphetsande, random karlar på internet, not so much!

irl då? att någon sprutar för dig och du får se i verkligheten? om ja; hur hade du velat att det skulle sprutas? på vad, var någonstans, offentligt eller privat? du behöver inte göra nåt om du inte vill, men vill du bli sprutad, känna, hjälpa fram sprutet, så får du. har dansat/strippat på tjejkvällar och låtit tjejer som vill busa med kuken fått leka, sen spruta för dom där det önskas. verkar ha varit lyckade tjejkvällar hehe dom hade kul som fan!
Citera
2016-11-17, 17:28
Medlem
Roxanas avatar
Enda gångerna jag verkligen blir tänd av att se killen runka är i relationer. Upptäckte detta fenomen som 18-åring. Det är upphetsande att se när han runka till porr, när han tror att jag inte ser/märker det, när han gör det framför mig. Svårt att sätta ord på varför. Men det är något speciellt med att se honom göra det skönt för sig, hur han vill ha det. Eller vetskapen om att han där och då är så kåt att han inte kan hålla sig. Sexigt och lite nonchalant-grisigt på samma gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in