2016-11-29, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Nån som vet vad det kan tänkas bli för totw imorgon? Ska fixa ett totw pack tradeable och undrar om jag ska öppna den direkt eller vänta tills imorgon när nya totw kommer?

Har också ett sånt, jag tror många har fixat sånna och tänkt att öppna imorgon precis vid TOTW släpps. Jag kommer nog spara det till antingen nästa eller nästnästa vecka beroende av vad för spelare det finns.
Citera
2016-11-29, 17:53
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Har också ett sånt, jag tror många har fixat sånna och tänkt att öppna imorgon precis vid TOTW släpps. Jag kommer nog spara det till antingen nästa eller nästnästa vecka beroende av vad för spelare det finns.

Men frågan är om man ska chansa och öppna nu finns ju iallafall 4 bra spelare man kan få så man inte går back
Citera
2016-11-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Men frågan är om man ska chansa och öppna nu finns ju iallafall 4 bra spelare man kan få så man inte går back

Frågan är väl om det kommer funka då det står Active TOTW. Och SBC tar ju slut innan den nya TOTW släpps men det är vad jag har förstått men jag ha fel
Citera
2016-11-29, 19:00
Medlem
Hazard POTM, hur billigt kan man få honom?
Priserna borde ju ha gått ner nu...
Citera
2016-11-29, 19:03
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday
Frågan är väl om det kommer funka då det står Active TOTW. Och SBC tar ju slut innan den nya TOTW släpps men det är vad jag har förstått men jag ha fel
SBC tar slut ja men du får ju paket som du kan öppna när du vill.

Hoppas priserna går till det normala när totw-SBC är borta. Vill ha tillbaka Buffon, Handanovic, Draxler, IF RvP osv osv.
Citera
2016-11-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteFriday

På den "untradable TOTW" SBC:n så är det active totw-spelare. Alltså spelar det inte någon roll när man öppnar det, man får ifrån denna veckans. Den SBC som är Tradeable kan man öppna när man vill och då får man en spelare under den aktuella veckans TOTW. Så har jag läst att det skall vara. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2016-11-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Skitdålig, dålig weakfoot och dåligt skott. Bollen är inte limmad vid fötterna så han tappar boll så fort man blåser på honom. Sålde min packade IF Insigne efter 5 matcher.

åh fan...får prova sen skeppa iväg..fick honom för 62k så gör ju endel profit
Citera
2016-11-29, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
När du väl har budgeten så skulle jag hellre tagit DDG, bästa målvakten i spelet IMO.

Hmm intressant! Kanske man skulle testa.. Neuer hade 10 skott mot sig och släppte in 9. (Över 3 matcher) den han räddade firade han som en straffräddning. Jävligt provocerande
Citera
2016-11-29, 20:18
Medlem
Stjerna7s avatar
Sådär ja, WL inträdet säkrat genom 4 raka 1-0 segrar. I finalen mötte jag en som stoppat attributskort på varenda spelare. Då är det lite extra gött att vinna.

Sambon bortrest hela helgen så nu ska inget stå ivägen för att göra bra resultat.
Citera
2016-11-29, 20:30
Avslutad
Otamendi eller Kompany som ska stå bredvid Smalling? Eller nåt annat förslag i PL?
Citera
2016-11-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Sådär ja, WL inträdet säkrat genom 4 raka 1-0 segrar. I finalen mötte jag en som stoppat attributskort på varenda spelare. Då är det lite extra gött att vinna.

Sambon bortrest hela helgen så nu ska inget stå ivägen för att göra bra resultat.

Hehe peppar peppar...skulle kunna bli strömavbrott😅
Citera
2016-11-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Hehe peppar peppar...skulle kunna bli strömavbrott😅

Så fort min sambo är hemma går de skit. Jävla kackel hela tiden, går framför tvn.. Irriterande att hon ens rör sig i periferiet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in