Har du tänkt att sälja eller behålla? Priset gick väl upp KRAFTIGT när det krävdes en belgisk IF för att klara POTM-SBC:n? Skulle jag gissa på! Den SBC:n går ju ut sista november, då lär väl priset gå ned igen va?
Det är nog sant.
Men sen är han den bästa VY:n i la Liga om man tar bort neymar och Ronaldo. Så det kan också bidra till priset är högt jämfört med det man får. Finns inga likvärdiga alternativ.
Funderar på att sälja faktiskt. Bör nog göra det snart isf.
Hej, har googlat massor men får inget riktigt svar. Jag och en polare kan inte längre spela vänskapssäsonger. Den lilla rektangel som man ska trycka på ser även annorlunda ut. Så fort jag ska bjuda in honom så kastas jag helt ut ur fut. Spelar på x1. Tacksam om någon har några tips!
Ny tv på väg och precis plockat hem IF Quaresma, livet är vackert. Någon har har garanterat lirat med legenden, lust att bidra med ett lag för inspiration?
Ny tv på väg och precis plockat hem IF Quaresma, livet är vackert. Någon har har garanterat lirat med legenden, lust att bidra med ett lag för inspiration?
Är det bara jag som upplever att spelare skjuter/passar bollen utan att man tryckt på någon knapp?
Händer mig typ en gång på 20 matcher, så inte överdrivet ofta. Störande som fan likt förbannat.
Nån som vet vad det kan tänkas bli för totw imorgon? Ska fixa ett totw pack tradeable och undrar om jag ska öppna den direkt eller vänta tills imorgon när nya totw kommer?
Är det bara jag som upplever att spelare skjuter/passar bollen utan att man tryckt på någon knapp?
Händer mig typ en gång på 20 matcher, så inte överdrivet ofta. Störande som fan likt förbannat.
Nej hänt mig ett par gånger oxå, sjukt irriterande när de händer o fattar inte varför! Men som du säger inte varje match de händer
Men sen är han den bästa VY:n i la Liga om man tar bort neymar och Ronaldo. Så det kan också bidra till priset är högt jämfört med det man får. Finns inga likvärdiga alternativ.
Funderar på att sälja faktiskt. Bör nog göra det snart isf.
Gick väl för typ 50-60 innan Hazard SBC typ. Med tanke på att det finns så få kvar snart så gissar jag att han kommer att sälja för max 100' när SBC går ut.
Rooney tyckte jag funkade bra med ett Deadeye-kort, fick ett riktigt bra skott efter det. Bytte dock ut han mot De Bruyne med Deadeye och han är magisk i CAM positionen. Tänkte att han skulle vara en framspelare till Aguero på topp men istället snittar han typ ett mål per match för mig. Vet inte hur bra Luiz IF kort är men spontant känns det som ett överpris, köp Smalling för ca 12k istället, han är magisk. Lloris i målet är också en gud.
Luiz går för 230k nu, ska nog ta ditt tips att sälja honom och ersätta med Smalling. Är ju galet sugen på Zlatan som jag skulle ha råd med om jag sålde honom. Men hur är Zlatan folk? Gillar Lukaku men Zlatans pace är ju inte bra. Vardy fungerar som sagt inte så bra. De bruyne är nog lite för dyr, funderar på coutino och en bra striker som sammanlagt får gå på 350 k~