2016-11-28, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Samma här. Med alla 83+ spelare borta ur klubben kom jag bara upp i 78 overall och 85 kemi. Orkar inte köpa, tycker faktiskt spelarna jag lagt in SBCn är ganska dyra ändå. Klart billigare än 35k såklart, men det är sällan man får det värdet i paketet.
Nu huxflux löste jag den. Vilken skräll! https://postimg.org/image/cos7yniaz/ här är laget
Citera
2016-11-28, 17:32
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Nu huxflux löste jag den. Vilken skräll! https://postimg.org/image/cos7yniaz/ här är laget
Jag fick kortslutning för fixade ett helt tyskt lag. Sen kommer jag på att det skulle vara 11 nationaliteteter.... Sen försökte jag med ditt men hade inte gått utan lojalitetsbonus.

Fan!
Citera
2016-11-28, 17:48
Medlem
Man har ju väntat för länge med att köpa sitt lag ändå så det är väl lika bra att köpa nu eller?
Citera
2016-11-28, 19:54
Medlem
Kvalade nyss in till weekend league, men vad får man utav att köra klart resten av knockout turneringarna? Belöningen med 1.5k för att vinna turneringen var ju inget speciellt. Och sen när man väl är i WL vad är det sämsta man kan vinna då jag antar man får någon form av belöning för att man ens kvalar in?

Skumt nog så hittade jag tillbaka till formen i turneringen efter att ha haft ganska kass form senare tid och gjorde mål i början av varje match och sen bara köra defending/kontring resten av tiden. Så känslan man börjat få av fifa17 är att det ska vara mindre offensiv fotboll och mer taktisk fotboll där man kör på mål och sedan försöka skydda sin ledning samtidigt som man utnyttjar de tillfällena man får därefter som känns lite trist då jag älskade ändå "fantasi" fotbollen som fanns i de andra FIFA där man kunde köra kamikaze och ändå kunna försvara om man var bra på det. :P
Citera
2016-11-28, 20:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Kvalade nyss in till weekend league, men vad får man utav att köra klart resten av knockout turneringarna? Belöningen med 1.5k för att vinna turneringen var ju inget speciellt. Och sen när man väl är i WL vad är det sämsta man kan vinna då jag antar man får någon form av belöning för att man ens kvalar in?
Vinner du kvalet igen får du samma pris som första gången.

Om du trycker på fut-champions och sen går till spelschema och trycker på weekend-ligan så kan du bläddra runt och se vad man kan få för priser. För att få brons 3 måste du ha spelat minst 5 matcher (du kan förlora alla 5) sen krävs 2 vinster för brons2 osv.

Jag spelar inte WL längre. Laggar så jävla mycket.

Övertid SBC var enkel. Lönar sig nog att öppna bronspaket nu.
Citera
2016-11-28, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vinner du kvalet igen får du samma pris som första gången.

Om du trycker på fut-champions och sen går till spelschema och trycker på weekend-ligan så kan du bläddra runt och se vad man kan få för priser. För att få brons 3 måste du ha spelat minst 5 matcher (du kan förlora alla 5) sen krävs 2 vinster för brons2 osv.

Jag spelar inte WL längre. Laggar så jävla mycket.

Övertid SBC var enkel. Lönar sig nog att öppna bronspaket nu.

Hur fan får man 64 i kemi?
Citera
2016-11-28, 21:02
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1
Jag hade loyalty på några men fick bara ihop 63 och för snål för att göra om en cdm jag hade till cm. Gjorde loyalty-glitchen 10 gånger -.- Så jävla segt. Men fick Matic (typ 8-9k) i paketet så hyffsat värt ändå. Iofs. inte särskilt bra kanske när det var 12 rares tror jag (resten var skitspelare, kontrakt osv.) men räknade att spelarna jag lämnade in normalt skulle gå för totalt 3k.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-11-28 kl. 21:04.
Citera
2016-11-28, 21:15
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lw1

Jag såg den i sista sekund och knaprade ihop något med spelare i klubben. Ser med 40 sek kvar att det löser sig om jag köper Soriano (non rare la liga i cam positionen så får i panik köpa han för 4k.

Hann i alla fall med sekunder kvar😃
Citera
2016-11-28, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Det är just det som känns lite osäkert, ser tunt ut i mitten bakåt. Kan ju ändra inställningar att Marchisio skall hålla sig lite bakåt i banan. Är så jävla kluven med formationer, vet inte vad jag skall köra. Spelar inte speciellt bra med någon formation just nu. Blandar 4-3-3(4), 4-1-2-1-2(2) och 5-2-1-2 just nu. På 10 matcher vinner jag 5, oavgjort 2, förlust 3 i snitt typ. Så vinner ju ändå en del trots att jag spelar dåligt. Kanske skall gå tillbaka till formationen jag älskade på FUT15, 4-3-2-1. Spelade inget förra året. Den kanske var OP det året?

Byggde laget jag länkade, in game gör jag om det till en 4231(2) och har hittills 8/8 drar bara bonaventura ner på cdm tillsammans med marchisio, funkar riktigt bra!
Citera
2016-11-28, 21:42
Medlem
När ja starta FIFA idag hade jag 600k i coins nu efter att ha öppnat pack o Sbc har ja bara 37k jippi! Om ja säljer de bästa ja fått ihop får ja nog 100k, man springer inte direkt ut o gör fri volter
Citera
2016-11-28, 21:51
Medlem
Förstår mig inte på folk som lägger av att spela när dom ligger under. Liksom varför låta spelet fortsätta gå utan att spela, fattar dom inte att dom aldrig kommer bli bättre om dom inte spelar när dom möter någon som är bättre?
Citera
2016-11-28, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanecow
Förstår mig inte på folk som lägger av att spela när dom ligger under. Liksom varför låta spelet fortsätta gå utan att spela, fattar dom inte att dom aldrig kommer bli bättre om dom inte spelar när dom möter någon som är bättre?
Hände mig precis helt jävla otroligt visst jag leder 2-0 i första men vafan han kan ju vända idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in