Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
jag röstar gärna för flyktingar och folk som söker asyl. inga som helst problem. Det jag inte vill betala för är utbildning och sjukvård för människor som är nazister och till deras barn. De lever idag på bidrag, samtidigt som de fått skola, vård och omsorg sen de var barn. Miljontals kronor som kastas bort på bittra sorgliga "människor", som om det finns en kryssruta för nazisas så kommer jag klicka i den och så får vi se hur många människor som gör likande.
Människor med avvikande åsikter ska alltså förvägras utbildning och sjukvård, likaså deras barn, barn vars föräldrar sympatiserar med fel åsikter ska vare sig få gå i skola eller ta emot sjukvård, eftersom de, enligt dig, inte är människor, utan "människor", det vill säga helt i avsaknad av rättigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Med fakta och kunskap bygger vi ett bättre Sverige
Med andra ord ett land där människor med fel åsikter inte ens ska få kallas människor. Fakta och kunskap åt folket, men inte åt de andra, de som straffat ut sig genom att tycka fel eller bara vara släkt med någon som tycker fel. De ska tvärt om slängas ut från skolorna.
Och du undrar varför folk röstade på Donald Trump.