Citat:
Ursprungligen postat av
Mulla Krekar
Jag är rädd för stora folksamlingar, o sen brukar jag gå på teater och bio, o tänker alltid på det som hände i Paris, samt det som hände i Moskva 2002;
Man ska inte vara rädd men absolut ska man undvika alla stora folksamlingar i tunnelbana, bussar, julhandlar, centralstationer etc..