2016-11-25, 03:14
Medlem
Nu flyger det in nya RCs från höger och vänster.
TS senaste tillskott är U-49000 som ska vara lik U-47000 vilken prisades av alla.

"U-49900 är selektiv för μ-opioidreceptorn, U49000 är ca 7,5 x starkare än Morfin."

0.5g för 1500 pix. Så bra om någon sitter inne på en tidig recension med tanke på priset.
Citera
2016-11-26, 00:00
Medlem
forfoxsakes avatar
U-47000 var inte någon manna för himlen men bra. Förhållandevis lätt att hantera så gott det går med sånt här. Rätta mig om det behövs men inte fan ledde drogen till de, vad de verkar som, epidemierna av plötslig död över allt och ingenstans där fentanyler styr kvarteren.
U-47000 lekt jag ordentligt med ett tag. Köpte från 24. Ruset var varken unikt eller kraftfullt men bra och potent opioid.
Pixen från 24 låg på 10mg. Gick min med rena receptorer. Återdoserde efter 1-3 timmar. Kvävde känslor, rädsla smärta och doserade högt och ofta men visse vad jag gjorde.
Oxy oralt spetsat med morfin via rätt infart kändes det som.

De tabletterna kostad 800 för 100.st. 800/g och 8-24 kr dos. Nu är istället alla rcopiater prisatta som china White. Orkar inte dra igång en massa gnäll men är rc plörsligt värda mer utifrån en smal kundkrets så lär ju andra aktörer kunna styra upp det.

Pröva att lansera en pyrovaleron som a-pvt med priset 150 kr
Dessa gnidarpriser har ju fått paxa i leken ett tag via alla skräpiga betong-benso.

Tacksam för rättelser, kritik och rättelser
Aldrig använt annqt än fenta från apotek

"U-49900 är selektiv för μ-opioidreceptorn, U49000 är ca 7,5 x starkare
än Morfin."

0.5g för 1500 pix. Så bra om någon sitter inne på en tidig recension med tanke på priset.[/quote]

4ggr priset på förebilden. Då fick man dessutom tabbar.
Citera
2016-11-26, 03:49
Medlem
Alltså vad fan, retard inlägg innan, Dosering?
vad för typ av rus?
Citera
2016-11-27, 12:31
Medlem
Är mycket intresserad utav liten rapport på denna substans. Gärna om du har provat röka pulvret också.
Citera
2016-11-28, 16:37
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
långt inlägg med klagomål om priser

Jag håller med dig det är alldeles för dyrt. Sen att i princip ingen svensk vendor erbjuder spårning och sedan har "vi ersätter inte postens slarv" tryckt på sina hemsidor ger ju inte direkt förtroende för någon av dem (pekar inte finger på någon speciellt utan detta gäller i princip alla swe vendors).

Aja ville också bara klaga lite åter till substansen i fråga. Är också intresserad av effekten men hittade bara någon halv tråd på reddit där någon snubbe tog en dos och sedan aldrig återvände med resultatet.
Citera
2016-11-30, 04:22
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foten87
Alltså vad fan, retard inlägg innan, Dosering?
vad för typ av rus?

Sorry, lite manisk 😊

Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Jag håller med dig det är alldeles för dyrt. Sen att i princip ingen svensk vendor erbjuder spårning och sedan har "vi ersätter inte postens slarv" tryckt på sina hemsidor ger ju inte direkt förtroende för någon av dem (pekar inte finger på någon speciellt utan detta gäller i princip alla swe vendors).

Aja ville också bara klaga lite åter till substansen i fråga. Är också intresserad av effekten men hittade bara någon halv tråd på reddit där någon snubbe tog en dos och sedan aldrig återvände med resultatet.

Hittade en återförsäljare för bulk med en enkel sökning. Jämfört med andra rc där så hörde inte priset till de allra lägsta. Däremot gick en order på 100 g loss på $11 per gram. Omkostnader finns ju alltid för återförsäljare men imo så fläskas priserna på oerhört just för opioider. Där desperationen är starkast finns ju den största köpkraften.

Förresten, trådens namn borde väl vara u-49900? Har jag missat något?
Citera
2016-11-30, 13:42
Medlem
whosEHTs avatar
Ingen som hunnit prova den här än?
Citera
2016-12-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Ingen som hunnit prova den här än?

Fick precis hem litegrann av denna ifrån TS.
Har fått veta att den ska vara potent, 5mg skulle vara en "startdos" , så jag ska försiktigt prova på denna. Nasalt.
Så kommer med en rapport lite senare mot kvällen
Må Väl

Stability
Citera
2016-12-02, 15:51
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stability
Har fått veta att den ska vara potent, 5mg skulle vara en "startdos" , så jag ska försiktigt prova på denna. Nasalt.
Må Väl

Stability
Hoppas den funkar bra, kanske man köper lite i framtiden
Citera
2016-12-02, 23:12
Medlem
Diacetylmorfins avatar
Citat:
Må Väl

Stability

Nå?
Citera
2016-12-03, 19:13
Medlem
Men snälla nån NÅGON måste ha provat den skriv om den var BRA eller DÅLIG åtminstone! Snälla.
Citera
2016-12-07, 17:33
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Må Väl

Stability

Nå? Blev det nått, lust att skriva några ord om substansen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in