Provade denna när den kom för nån månad sedan. Försökte verkligen känna efter men kände ingenting. Möjligtvis fick jag kortvariga skuggor i hörnen, alltså en lättare form av hallisar, mao väldigt kortvariga mest som en ögonblicksbild..........
Den stora frågan är ju hur man ska måtta upp 5mg, som tydligen är en bra startdos. Är ju inte många som sitter på vågar som kan väga enskilda milligram så bra.
Så den här är ingen hit eller? U-47700 ska den här ju jämföras med och U-47700 var ju fantastisk, sedan kom det någon kopia på 24;an som var helt värdelös. Så den här är då lika dålig då eller?
Jag har beställt 200mg pulver av denna. Tror den bör inciras som de flesta opiater. Men bara spekulation än sålänge. Jag går på sub och blev ombedd att sluta med den 1-3 dagar för bättre effekt. Fråga om man skulle koka den på sked samt vatten löslighet. Fick som svar att substansen förstörs vid 70-90 grader. så tänker lösa 200mg i 40ml vatten och röra runt och se hur det löser sig. Om det går dåligt värmer jag det lite utan att det kokar. Ca 50 grader. mäter upp den mängd som är kvar och satsar på att få en lösning på 20-40ml. Vid 40ml klar lösning som filtreras blir 1ml 5mg. 20ml 0,5ml 5mg. En vattenlösning ser jag som det bästa sättet att få en exakt dosering på dessa substanser. Säljaren trodde jag behövde minst 20mg för en bra hi. Jag återkommer om några dagar så får vi se vad en opiatvet sen 15 år tycker!
Läste rapporten. Lät ju inte allt för bra. Har ännu inte fått svar om dess vattenlöslighet? Detta ser jag som den enda vettiga administreringsmetoden för att få en exakt doseringsnivå. Personen i rapporten hade kört nasalt vilket är en jävla hit or miss gällande vilken dos man får i sig. Rekomenddrad dos för opiatnsiva är 5mg. Jag kommer börja där och bygga upp till 20-30mg. Återkommer med de redultat jag får eller inte får. Beställde relativt lite och om ngt känns fel avbryter jag experimentet. Har sett betyfligt mer positiva än denna dock!
Detta funkar! Köpte 200mg jag löste i 10ml pump efter ha vistat runt i en stål dl kopp med ljummet vatten. Blev snabbt en klar lösning. Drog upp d rakt av utan filter då lösningen var helt ren. Varje 0,5ml är nu således 10mg. Går på sub dagligen. Men pausa idag. Börj klia på 10mg men har sedan byggt upp mii
g långsamt till 40mg. Tror50mg är perfekt, men smånoddar redan. Kom ihåg att 1/4-1/2 ännu blockas av suben. Stack i.m med.