2016-11-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men det borde finnas en massa kvinnor som erbjöd män sex om de var intresserade av män?

De är representativa för alla kvinnor.

1) Hur vet du att sex är ett grundläggande behov för kvinnor? Om det var så skulle det vara 50% singel-kvinnor på BC.

2) Även om sex var ett behov hos kvinnor (vilket det inte är) är det mycket bättre att ha sex med en annan kvinna än med en man.
Men vänta lite nu!! Va???
Jag är kvinna och visst jag dör inte utan sex MEN jag vill ha sex med en viss man i mitt liv, jämt!!!! För mig är sex grundläggande och jag behöver det, antingen med honom eller mig själv.
Och sex med en annan kvinna intresserar mig inte.
Vad är BC?
Citera
2016-11-24, 19:13
Medlem
Mojokiis avatar
Jo, det är helt självklart att tjejer gillar sex. Det är bara att tjejer inte är lika intresserade av sex med främlingar utan något uppbyggande. För kåthet är nåt som byggs upp, på en viss person som man uppmärksammar, inte något som man bara utagerar på vemsomhelst. Oftast.

Att vara omkring en het kille kan vara svårt att hantera även som tjej pga kåthet. Man kan bli lite rädd att man råkar göra något över vad som är passande och blir lite tvungen att backa. Har själv vid nåt tillfälle varit tvungen att byta mina plaskvåta trosor flera gånger om dagen i typ två månader, pga sånt här.

Numera när jag är i relation dock, så är jag ju inte galet kåt hela tiden precis. Men jag är ändå rätt regelbundet kåt på min pojkvän eller bara generellt (då man kanske behöver en egenstund).
Citera
2016-11-24, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii
Jo, det är helt självklart att tjejer gillar sex. Det är bara att tjejer inte är lika intresserade av sex med främlingar utan något uppbyggande. För kåthet är nåt som byggs upp, på en viss person som man uppmärksammar, inte något som man bara utagerar på vemsomhelst. Oftast.

Att vara omkring en het kille kan vara svårt att hantera även som tjej pga kåthet. Man kan bli lite rädd att man råkar göra något över vad som är passande och blir lite tvungen att backa. Har själv vid nåt tillfälle varit tvungen att byta mina plaskvåta trosor flera gånger om dagen i typ två månader, pga sånt här.

Numera när jag är i relation dock, så är jag ju inte galet kåt hela tiden precis. Men jag är ändå rätt regelbundet kåt på min pojkvän eller bara generellt (då man kanske behöver en egenstund).
Precis!!!
Citera
2016-11-24, 20:58
Medlem
Citat:
Men män ser inte sånt.

Jo, det sker en hel del med kroppen på en kvinna när hon ex. får orgasm.
Bara för att du inte reagerar och ligger som en stel planka betyder inte att alla andra gör det.
Citera
2016-11-24, 21:00
Medlem
Babianen, hur kommer det sej att alla andra som skriver i tråden har fel och bara du som har rätt?

Hur kommer det sej att alla kvinnor hatar sex men inte du?

Hur kommer det sej att du vet hur alla kvinnor fungerar och känner men de kvinnor som skriver här har fel?
Citera
2016-11-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Babianen, hur kommer det sej att alla andra som skriver i tråden har fel och bara du som har rätt?

Hur kommer det sej att du vet hur alla kvinnor fungerar och känner men de kvinnor som skriver här har fel?
Är Babiane tjej???😳😳😳
Citera
2016-11-24, 21:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diosa7
Men vänta lite nu!! Va???
Jag är kvinna och visst jag dör inte utan sex MEN jag vill ha sex med en viss man i mitt liv, jämt!!!! För mig är sex grundläggande och jag behöver det, antingen med honom eller mig själv.
Och sex med en annan kvinna intresserar mig inte.
Vad är BC?

Sluta transa det är patetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mojokii

1) Om kvinnor är intresserade av sex varför investerar de inte i att vara attraktiva?

2) Om du som fulgubbe kunde få obegränsat med sex (knulla alla kvinnor som du ser typ) om du blev smal + köpte nya kläder hur snabbt skulle du börja banta då? Hur snabbt skulle män generellt börja träna + lägga hela inkomsten på kläder?

3) Ändå ser ni aldrig kvinnor investera i att vara porriga för män eller hur? De enda kvinnor som gör det är de som tar betalt. Men ingen kvinna investerar i att vara porrig för att få kuk.
Citera
2016-11-24, 21:12
Medlem
Citat:
Sluta transa det är patetiskt.

1) Om kvinnor är intresserade av sex varför investerar de inte i att vara attraktiva?

2) Om du som fulgubbe kunde få obegränsat med sex (knulla alla kvinnor som du ser typ) om du blev smal + köpte nya kläder hur snabbt skulle du börja banta då? Hur snabbt skulle män generellt börja träna + lägga hela inkomsten på kläder?

3) Ändå ser ni aldrig kvinnor investera i att vara porriga för män eller hur? De enda kvinnor som gör det är de som tar betalt. Men ingen kvinna investerar i att vara porrig för att få kuk.
Lustigt att du kallar mig patetisk när du är så tragisk och tydligen så saknar du några skruvar.
Citera
2016-11-24, 21:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jo, det sker en hel del med kroppen på en kvinna när hon ex. får orgasm.
Bara för att du inte reagerar och ligger som en stel planka betyder inte att alla andra gör det.

Men det är extremt lätt att fejka.

Citat:

1) Män är väldigt investerade i att kvinnor gillar sex.

2) Det är genetiskt. De flesta kvinnor har inte "genen" som gör att de tänder på sex. Jag tror att kvinnor kan lära sig att gilla sex till viss del men de kommer aldrig att vara "genuint kåta".

3) Jag vet inte hur frigida kvinnor fungerar och känner jag vet bara att de inte gillar män.

4) De som utger sig för att vara kvinnor här är fulgubbar.
Citera
2016-11-24, 21:25
Medlem
Citat:

4) De som utger sig för att vara kvinnor här är fulgubbar.

Ergo, du är en fulgubbe
Citera
2016-11-24, 22:48
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Men det borde finnas en massa kvinnor som erbjöd män sex om de var intresserade av män?

De är representativa för alla kvinnor.

1) Hur vet du att sex är ett grundläggande behov för kvinnor? Om det var så skulle det vara 50% singel-kvinnor på BC.

2) Även om sex var ett behov hos kvinnor (vilket det inte är) är det mycket bättre att ha sex med en annan kvinna än med en man.

När jag är intresserad av en man så vill jag ha ett förhållande där sex ingår.

De där 4 tjejerna är långt ifrån representativa för alla kvinnor. Det finns alltid undantag, den som söker hen finner.

Du kan googla på de fysiska grundläggande behoven så får du upp en hel del olika söksvar. De inkluderar även hunger, törst osv.

Så det är vad detta är - ett försök att få oss straight kvinnor att bli homosexuella? Jag är ju inte ett dugg sugen på en annan tjej dock. Det är inte ett val man gör utan det är biologiskt, medfött. Därför kan man inte "omvända" människors sexuellt.

Varför är du själv med en man? Hänger inte alla med nu.

Acceptera att vi är olika kanske
Senast redigerad av pillowpop 2016-11-24 kl. 22:53.
Citera
2016-11-24, 23:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
När jag är intresserad av en man så vill jag ha ett förhållande där sex ingår.

De där 4 tjejerna är långt ifrån representativa för alla kvinnor. Det finns alltid undantag, den som söker hen finner.

Du kan googla på de fysiska grundläggande behoven så får du upp en hel del olika söksvar. De inkluderar även hunger, törst osv.

Så det är vad detta är - ett försök att få oss straight kvinnor att bli homosexuella? Jag är ju inte ett dugg sugen på en annan tjej dock. Det är inte ett val man gör utan det är biologiskt, medfött. Därför kan man inte "omvända" människors sexuellt.

Varför är du själv med en man? Hänger inte alla med nu.

Acceptera att vi är olika kanske

1) Men förhållande har 0 med sex att göra. Antingen är man intresserad av en man för sex eller för förhållande. Om man är intresserad av sex spelar förhållande ingen roll. Om man är intresserad av förhållande spelar sex ingen roll.

2) Varför skulle de inte vara representativa? Om de var undantag borde det finnas en massa villiga kvinnor där ute right?

3) Men rent fysiskt är det bättre med en kvinna det inser du väl?

4) Jag är med en man för att jag gillar sex med män. Men jag är ett undantag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in