Hej
Stör mig egentligen på detta uttryk då de inte finns vita människor, dels att det inte finns människor med gul, orange, svart eller vit hudfärg utan att det är beige liksom, shades of brown
och ovanpå de har vi olika etniciteter kanske 50-60 olika raser i världen
Men nog sagt om det, nu buntar vi ihop och kallar oss "vita". Lite sådär, ni är också medskyldiga till slaveriet hehe.
Har ni också märkt hur samhället försöker splittra "vita familjer" få vita kvinnor att ha vita män och se dom som fienden, i hopp om att dom ska hoppa i säng med afghanska flyktingpojkar så att blå ögon kan upphöra att existera.
Även snacket "banging white girls" white girls bbc" blabla
i hopp om att försöka trycka ned vita män
----------------
Av det jag stör mig mest på invandringen så är det snacket om vita kvinnor hela tiden
Dom ska till varje pris, med eller utan samtyckte få svart och brun kuk
I varje reklam ska det vara ett sådant par, det är ständigt i fokus
Dessa svarta bruna män är besatta av våra gener.
Som vit man själv så är detta de mest frustrerande
Verkligheten är av sådan att dom flesta tjejer har Svensk kille eller någon
vit europeisk invandrarkille alternativt vit amerikan, engelsmann efter au pair resan
Men med fortsatt invandring försvinner vi ändå
-------------------------------------------
Jag stör mig inte på någon "konkurrens" haha, den enda konkurrenten när de gäller kvinnor är du själv, och man är självklart i förarsätet som lång "vit" kille.
Jag stör mig så in i helvete på att våra kvinnor ska användas som ett vapen
Som ett objekt för mörka män och att dom ska hjärntvättas till att dom är skyldiga tredje världens män sin vagina
Samt svarta mäns desperata patetiska försök att gå runt och tro att "alla vita kvinnor gillar oss, alla vi har stor kuk"
Små kukade svarta internet krigare som saknar allt, ful, liten snopp, ointelligent och ser sig själv som en rik basketbollspelare eller rappare, bara för att ett fåtal svarta män lyckas med sina karriär och får snygga tjejer.
------------
Hallå, vita män och kvinnor bär på samma gener
Vi har vita familjer, vi är brödrar å systrar
Det är inte så att vita bara ska ligga med vita, dejta vem ni vill
Men det är inte det de handlar om, man försöker påverka just vita kvinnor att dom inte ska få bestämma utan ska tvunget föra propaganda om att dom ska hata vita män och spola ner sina gener i en toastol
Muhammed Ali "Why should we erase our beatiful identity?"
Är inte en typisk flashbackare som hatar "rasblanding"
är själv relativt öppen förutom till svarta och asiatiska tjejer allt annat går bra
Det handlar om: sluta objektifiera och hjärntvätta de vackra kvinnorna som jag delar gener med
sluta använda dessa vackra kvinnor som ett vapen för er hatiska vänsterextremism
DETTA måste sluta
Stör mig egentligen på detta uttryk då de inte finns vita människor, dels att det inte finns människor med gul, orange, svart eller vit hudfärg utan att det är beige liksom, shades of brown
och ovanpå de har vi olika etniciteter kanske 50-60 olika raser i världen
Men nog sagt om det, nu buntar vi ihop och kallar oss "vita". Lite sådär, ni är också medskyldiga till slaveriet hehe.
Har ni också märkt hur samhället försöker splittra "vita familjer" få vita kvinnor att ha vita män och se dom som fienden, i hopp om att dom ska hoppa i säng med afghanska flyktingpojkar så att blå ögon kan upphöra att existera.
Även snacket "banging white girls" white girls bbc" blabla
i hopp om att försöka trycka ned vita män
----------------
Av det jag stör mig mest på invandringen så är det snacket om vita kvinnor hela tiden
Dom ska till varje pris, med eller utan samtyckte få svart och brun kuk
I varje reklam ska det vara ett sådant par, det är ständigt i fokus
Dessa svarta bruna män är besatta av våra gener.
Som vit man själv så är detta de mest frustrerande
Verkligheten är av sådan att dom flesta tjejer har Svensk kille eller någon
vit europeisk invandrarkille alternativt vit amerikan, engelsmann efter au pair resan
Men med fortsatt invandring försvinner vi ändå
-------------------------------------------
Jag stör mig inte på någon "konkurrens" haha, den enda konkurrenten när de gäller kvinnor är du själv, och man är självklart i förarsätet som lång "vit" kille.
Jag stör mig så in i helvete på att våra kvinnor ska användas som ett vapen
Som ett objekt för mörka män och att dom ska hjärntvättas till att dom är skyldiga tredje världens män sin vagina
Samt svarta mäns desperata patetiska försök att gå runt och tro att "alla vita kvinnor gillar oss, alla vi har stor kuk"
Små kukade svarta internet krigare som saknar allt, ful, liten snopp, ointelligent och ser sig själv som en rik basketbollspelare eller rappare, bara för att ett fåtal svarta män lyckas med sina karriär och får snygga tjejer.
------------
Hallå, vita män och kvinnor bär på samma gener
Vi har vita familjer, vi är brödrar å systrar
Det är inte så att vita bara ska ligga med vita, dejta vem ni vill
Men det är inte det de handlar om, man försöker påverka just vita kvinnor att dom inte ska få bestämma utan ska tvunget föra propaganda om att dom ska hata vita män och spola ner sina gener i en toastol
Muhammed Ali "Why should we erase our beatiful identity?"
Är inte en typisk flashbackare som hatar "rasblanding"
är själv relativt öppen förutom till svarta och asiatiska tjejer allt annat går bra
Det handlar om: sluta objektifiera och hjärntvätta de vackra kvinnorna som jag delar gener med
sluta använda dessa vackra kvinnor som ett vapen för er hatiska vänsterextremism
DETTA måste sluta