2016-11-27, 00:14
Bannlyst
Hej

Stör mig egentligen på detta uttryk då de inte finns vita människor, dels att det inte finns människor med gul, orange, svart eller vit hudfärg utan att det är beige liksom, shades of brown
och ovanpå de har vi olika etniciteter kanske 50-60 olika raser i världen

Men nog sagt om det, nu buntar vi ihop och kallar oss "vita". Lite sådär, ni är också medskyldiga till slaveriet hehe.

Har ni också märkt hur samhället försöker splittra "vita familjer" få vita kvinnor att ha vita män och se dom som fienden, i hopp om att dom ska hoppa i säng med afghanska flyktingpojkar så att blå ögon kan upphöra att existera.

Även snacket "banging white girls" white girls bbc" blabla
i hopp om att försöka trycka ned vita män

----------------

Av det jag stör mig mest på invandringen så är det snacket om vita kvinnor hela tiden
Dom ska till varje pris, med eller utan samtyckte få svart och brun kuk

I varje reklam ska det vara ett sådant par, det är ständigt i fokus
Dessa svarta bruna män är besatta av våra gener.

Som vit man själv så är detta de mest frustrerande

Verkligheten är av sådan att dom flesta tjejer har Svensk kille eller någon
vit europeisk invandrarkille alternativt vit amerikan, engelsmann efter au pair resan

Men med fortsatt invandring försvinner vi ändå

-------------------------------------------

Jag stör mig inte på någon "konkurrens" haha, den enda konkurrenten när de gäller kvinnor är du själv, och man är självklart i förarsätet som lång "vit" kille.

Jag stör mig så in i helvete på att våra kvinnor ska användas som ett vapen
Som ett objekt för mörka män och att dom ska hjärntvättas till att dom är skyldiga tredje världens män sin vagina

Samt svarta mäns desperata patetiska försök att gå runt och tro att "alla vita kvinnor gillar oss, alla vi har stor kuk"
Små kukade svarta internet krigare som saknar allt, ful, liten snopp, ointelligent och ser sig själv som en rik basketbollspelare eller rappare, bara för att ett fåtal svarta män lyckas med sina karriär och får snygga tjejer.

------------

Hallå, vita män och kvinnor bär på samma gener
Vi har vita familjer, vi är brödrar å systrar

Det är inte så att vita bara ska ligga med vita, dejta vem ni vill
Men det är inte det de handlar om, man försöker påverka just vita kvinnor att dom inte ska få bestämma utan ska tvunget föra propaganda om att dom ska hata vita män och spola ner sina gener i en toastol

Muhammed Ali "Why should we erase our beatiful identity?"

Är inte en typisk flashbackare som hatar "rasblanding"

är själv relativt öppen förutom till svarta och asiatiska tjejer allt annat går bra

Det handlar om: sluta objektifiera och hjärntvätta de vackra kvinnorna som jag delar gener med
sluta använda dessa vackra kvinnor som ett vapen för er hatiska vänsterextremism
DETTA måste sluta
Citera
2016-11-27, 00:17
Bannlyst
VARNING Farlig fråga VARNING

Varför är det så i Sverige idag då?
Citera
2016-11-27, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorVem
VARNING Farlig fråga VARNING

Varför är det så i Sverige idag då?

Varför? Du menar varför denna propaganda och ideal förs?
Zionistisk konspirationsteori? Jonas Sjösten å "kamraterna" boljesvikerna?
Idk

Jag är alltför kluven när det gäller konspirationsteorier kontra ideologi
Citera
2016-11-27, 00:29
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apankalle
Hej

Stör mig egentligen på detta uttryk då de inte finns vita människor, dels att det inte finns människor med gul, orange, svart eller vit hudfärg utan att det är beige liksom, shades of brown
och ovanpå de har vi olika etniciteter kanske 50-60 olika raser i världen

Men nog sagt om det, nu buntar vi ihop och kallar oss "vita". Lite sådär, ni är också medskyldiga till slaveriet hehe.

Har ni också märkt hur samhället försöker splittra "vita familjer" få vita kvinnor att ha vita män och se dom som fienden, i hopp om att dom ska hoppa i säng med afghanska flyktingpojkar så att blå ögon kan upphöra att existera.

Även snacket "banging white girls" white girls bbc" blabla
i hopp om att försöka trycka ned vita män

----------------

Av det jag stör mig mest på invandringen så är det snacket om vita kvinnor hela tiden
Dom ska till varje pris, med eller utan samtyckte få svart och brun kuk

I varje reklam ska det vara ett sådant par, det är ständigt i fokus
Dessa svarta bruna män är besatta av våra gener.

Som vit man själv så är detta de mest frustrerande

Verkligheten är av sådan att dom flesta tjejer har Svensk kille eller någon
vit europeisk invandrarkille alternativt vit amerikan, engelsmann efter au pair resan

Men med fortsatt invandring försvinner vi ändå

-------------------------------------------

Jag stör mig inte på någon "konkurrens" haha, den enda konkurrenten när de gäller kvinnor är du själv, och man är självklart i förarsätet som lång "vit" kille.

Jag stör mig så in i helvete på att våra kvinnor ska användas som ett vapen
Som ett objekt för mörka män och att dom ska hjärntvättas till att dom är skyldiga tredje världens män sin vagina

Samt svarta mäns desperata patetiska försök att gå runt och tro att "alla vita kvinnor gillar oss, alla vi har stor kuk"
Små kukade svarta internet krigare som saknar allt, ful, liten snopp, ointelligent och ser sig själv som en rik basketbollspelare eller rappare, bara för att ett fåtal svarta män lyckas med sina karriär och får snygga tjejer.

------------

Hallå, vita män och kvinnor bär på samma gener
Vi har vita familjer, vi är brödrar å systrar

Det är inte så att vita bara ska ligga med vita, dejta vem ni vill
Men det är inte det de handlar om, man försöker påverka just vita kvinnor att dom inte ska få bestämma utan ska tvunget föra propaganda om att dom ska hata vita män och spola ner sina gener i en toastol

Muhammed Ali "Why should we erase our beatiful identity?"

Är inte en typisk flashbackare som hatar "rasblanding"

är själv relativt öppen förutom till svarta och asiatiska tjejer allt annat går bra

Det handlar om: sluta objektifiera och hjärntvätta de vackra kvinnorna som jag delar gener med
sluta använda dessa vackra kvinnor som ett vapen för er hatiska vänsterextremism
DETTA måste sluta
Människan är inte uppdelade i olika raser ditt lilla puko. Vi ar älla samma ras, men med olika förutsättninar. Rasen heter: homo sapiens sapiens...😎🙆
Citera
2016-11-27, 00:33
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Människan är inte uppdelade i olika raser ditt lilla puko. Vi ar älla samma ras, men med olika förutsättninar. Rasen heter: homo sapiens sapiens...😎🙆

Fel. Arten heter Homo Sapiens Sapiens. Om inte ras finns - frågan är varför exempelvis amerikanerna anger "race" som exempelvis caucasian, african-american, asian, hispanic osv? Är amerikanerna nazistrasister som gör det?
Citera
2016-11-27, 00:37
Medlem
Kohtalotars avatar
Citat:

människan är en ART och vi är uppdelade i raser
Citera
2016-11-27, 00:49
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Fel. Arten heter Homo Sapiens Sapiens. Om inte ras finns - frågan är varför exempelvis amerikanerna anger "race" som exempelvis caucasian, african-american, asian, hispanic osv? Är amerikanerna nazistrasister som gör det?
. Nej, min vän. Arter är olika blommor och djur inom samma ras. Om blomman är röd eller gul, har ingen uppenbar skilldnad för rasen.
Citera
2016-11-27, 00:56
Medlem
franges avatar
Citat:
. Nej, min vän. Arter är olika blommor och djur inom samma ras. Om blomman är röd eller gul, har ingen uppenbar skilldnad för rasen.

Eh. Är du full, eller? Kan du överhuvudtaget någonting om taxonomi?

Citat:
så som de lärde säger! En ras. Homo sapiens sapiens. En art: kines, blåklint, katt och leopard!😏

Ja - du är uppenbarligen full. Ett tips är att googla innebörden utav begreppen art och ras.

Art - människa (homo sapiens sapiens). Ras, är underbegrepp - såsom african american, caucasian, hispanic osv.
Senast redigerad av frange 2016-11-27 kl. 00:59.
Citera
2016-11-27, 01:05
Medlem
elastikmandens avatar
[quote=frange|59142705]Eh. Är du full, eller? Kan du överhuvudtaget någonting om taxonomi?

Ja - du är uppenbarligen full. Ett tips är att googla innebörden utav begreppen art och ras.

Art - människa (homo sapiens sapiens). Ras, är underbegrepp - såsom african american, caucasian, hispanic osv.[/quote. I stället för att hoppa omkring med fina ord som taxafoni, som betyder arter, så sluta att lära andra om vad som är ras och art.
Citera
2016-11-27, 01:10
Medlem
elastikmandens avatar
[quote=elastikmanden|59142746]
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Eh. Är du full, eller? Kan du överhuvudtaget någonting om taxonomi?
Ja då, taxonomi kan innebära arter, raser är tex: däggdjur, bommor, träd, fisker, och inom dessa raser, finns en förskräclog massa olika arter. Så skål på dig själv!🙆

Art - människa (homo sapiens sapiens). Ras, är underbegrepp - såsom african american, caucasian, hispanic osv.[/quote. I stället för att hoppa omkring med fina ord som taxafoni, som betyder arter, så sluta att lära andra om vad som är ras och art.
Citera
2016-11-27, 02:23
Medlem
Citat:
Människan är inte en och samma ras!!

Människoraser kan delas upp i tre "ursprungsgrupper": (Någon får rätta mig om jag har fel..)
-Kaukasoider
-Negroider
-Mongolider

Dessa ursprungsgrupper har undergrupper inom sig! Sen finns det ju alltid folk som är mer eller mindre uppblandade, men det är en annan femma...
Citera
2016-11-27, 02:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Jo du hör liksom aldrig WHITE MAN BANGS BLACKS PUSSY utan det är liksom alltid svart man krossar vit fitta. Alltid. Det är som ingen vill ha black pusst vare sig svart eller någon annan. Vilket väl borde göra att svarta kvinnor borde bry sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in