2026-05-04, 23:51
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Tur, det är pennalism som kan de facto resultera i död. Om de ej hjälper! Var det i real tid eller ? Nu med tanke hur det ser ut alla vill träffa läkaren har olika åkommor osv. Är det ju så, de brukar ringa och först få godkännande möjligen om dom ser att man är riktig illa eller när dom kollar puls etc som du beskriver sätter de in en snabb nedtrappning
Ja det var nu i vintras.
När dom går igenom alla frågor om hur man mår osv så sa jag att jag ätit alprazolam en längre tid och att det var min andra dag utan medecin. (har det inte på recept)
Sköterskan kom snabbt och tog blodtryck och puls vilket var högt båda 2.
Jag fick stess senare samma dag.
10mg stess är ingenting men att få 10mg på morgonen och 10mg på kvällen var som en gåva från gud.
Jag hade redan försökt klura ut sätt att hänga mig.
Det räddade nog fan livet på mig.
Citera
2026-05-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ja det var nu i vintras.
När dom går igenom alla frågor om hur man mår osv så sa jag att jag ätit alprazolam en längre tid och att det var min andra dag utan medecin. (har det inte på recept)
Sköterskan kom snabbt och tog blodtryck och puls vilket var högt båda 2.
Jag fick stess senare samma dag.
10mg stess är ingenting men att få 10mg på morgonen och 10mg på kvällen var som en gåva från gud.
Jag hade redan försökt klura ut sätt att hänga mig.
Det räddade nog fan livet på mig.

Ja de är hemskt den abrupta at i cellen är ruggig
Citera
2026-05-05, 00:27
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ja de är hemskt den abrupta at i cellen är ruggig
Ja. Jag hade fick AT på annat. Att kunna ta udden av benzohelvetet... jag kan inte ens beskriva hur mycket det gjorde för mig.
Jag gav mig själv några löften där som jag tänker göra allt för att hålla.
Att bli en bättre människa bla.
Citera
2026-05-05, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ja. Jag hade fick AT på annat. Att kunna ta udden av benzohelvetet... jag kan inte ens beskriva hur mycket det gjorde för mig.
Jag gav mig själv några löften där som jag tänker göra allt för att hålla.
Att bli en bättre människa bla.

Det är ingen lek när man är i cellen ute kan du ringa den lokala kranen och bla bla bla. Där är det- strikt som satan börjar med Alvedon Ipren och antihistaminer när dom fattar att de allvar ( om det inte är för sent ) då, då sätter dom in ett "nedtrappnings schema som oftast är väldigt kort som hjälper aningen sen är det, det fysiska och den som vet vet. Går att skriva en oas men syntomerna är råa nicka ett tåg är väl de man vill
Citera
2026-05-05, 21:48
Medlem
Citat:
Det är ingen lek när man är i cellen ute kan du ringa den lokala kranen och bla bla bla. Där är det- strikt som satan börjar med Alvedon Ipren och antihistaminer när dom fattar att de allvar ( om det inte är för sent ) då, då sätter dom in ett "nedtrappnings schema som oftast är väldigt kort som hjälper aningen sen är det, det fysiska och den som vet vet. Går att skriva en oas men syntomerna är råa nicka ett tåg är väl de man vill
Haha va?
Vadå börjar med alvedon och ipren ,det är ingen vårdcentral.
Jag fick ep i häktet andra dagen efter 5 år på blåbär och slife , först då agerade åsnorna..
Senast redigerad av Hastmotsoffgrupp 2026-05-05 kl. 21:56.
Citera
2026-05-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
Haha va?
Vadå börjar med alvedon och ipren ,det är ingen vårdcentral.
Jag fick ep i häktet andra dagen efter 5 år på blåbär och slife , först då agerade åsnorna..

Det är det jag menar ! Dom väntar tills du typ som du skriver, Alvedon och Ipren för dom e mirakel kur... ep de illa slå o huvudet i * huvudet eller vad som och godnatt det är debila åsnor
Citera
2026-05-05, 22:02
Medlem
Citat:
Det är det jag menar ! Dom väntar tills du typ som du skriver, Alvedon och Ipren för dom e mirakel kur... ep de illa slå o huvudet i * huvudet eller vad som och godnatt det är debila åsnor
Haha , yes vi säger så
Det är ingen lek iaf, riktigt obehagligt.
Citera
2026-05-05, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hastmotsoffgrupp
Haha , yes vi säger så
Det är ingen lek iaf, riktigt obehagligt.

Skoja inte
Citera
2026-05-16, 23:10
Medlem
Har tagit typ 5 mg ksol, men har sån jävla huvudvärk. Är det dumt att ta 500mg paracetalmol? är det skadligt eller påverkar ruset?
Citera
2026-05-16, 23:25
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13121312
Har tagit typ 5 mg ksol, men har sån jävla huvudvärk. Är det dumt att ta 500mg paracetalmol? är det skadligt eller påverkar ruset?

Det är inte skadligt och inget som påverkar effekten.
Citera
2026-05-17, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Det är inte skadligt och inget som påverkar effekten.
Tack för svar!
Citera
2026-05-17, 02:21
Medlem
Sitter och är lite mysig framför datorn, efter 5mg ksol, men blev trött och drog en streck tjack. Är inge fara va? googlade lite, men fick så jävla spridda svar. Mår bra, men tänkte om det kan bli knas senare? Har varit vaken sen fredags lunch, och tagit nått gram tjack under detta rejs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in